Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Ja grappig is dat, TV is bekijken wat er uitgezonden wordt, einde verhaal. Ze zijn zo geprogrammeerd..

Mijn ouders luisteren wel regelmatig muziek, ze hebben een leuke Denon-installatie, maar ondertussen ook alweer 20 jaar oud. De cd-speler begint te haperen..

Mijn ouders hebben ook wel een leuke set: NAD en Quadral. Is iets nieuwe dan mijn set (versterker en speakers) dus bijna 7 jaar oud. Verder hebben ze nog een oud Philips cassettedeck, die nooit meer wordt gebruikt, en een videorecorder (ook Philips). Volgens mij gebruiken ze die ook niet veel meer. De set wordt meestal voor radio gebruikt. CD's hebben m'n ouders niet echt. Die cd-speler was meer voor 'de kinderen' zeg maar ;) Maar die zijn inmiddels allemaal de deur uit. Bovendien, als ik m'n eigen muziek wil luisteren als ik bij m'n ouders ben, dan sluit ik m'n mp3-speler aan, want cd's sjouw ik niet meer mee, dus de cd-speler wordt niet veel meer gebruikt...

Het kan altijd nog erger hoor. Mijn moeder luisterde tot zo'n 5 jaar geleden naar een DT, tuner met versterker in

:D Ja! Al had ik een hoop al wel gezien..

de documantaire over the holy grail was wel bizonder:

In 1974, buoyed by the success of their BBC TV series, the Monty Python team decided they would have a go at making a feature film. Disregarding the fact that they did not actually know how to make a movie, they decided they would write and direct it themselves.

In this candid assessment of their first film, John Cleese, Michael Palin, Eric Idle, Terry Gilliam, Carol Cleveland, Neil Innes and producers Mark Forstater and John Goldstone explain how Monty Python and the Holy Grail managed to secure a place among the classics of British cinema, despite a catalogue of disasters that befell the project at every stage.

het budget en alles eromheen grandioos

met zowat niks zoon film in elkaar zette ..... :lol:

de documantaire over the holy grail was wel bizonder:

Die hebben we opgenomen, en alles ervoor van MP gezien.

Het muziekprogramma ook opgenomen, want 10 tegen 1 hebben we dat al eens gezien. Het komt niet voor niets in de geschiedenis terecht.

M :ph34r: rc

• 2 weeks later...

Afgelopen zondag de eerste van 4 afleveringen gezien over Blue Note.

Een aardige docu over dit befaamde jazz-label.

De komende zondagen de volgende afleveringen.

Deze keer was het vlak voor Kunststoftv, van 17:10 tot 17:35

Was net op DWDD: de beste en liefste straatmuzikant van Den Haag, onze eigen dakloze Neil Young krijgt de Haagse Popprijs voor zijn oeuvre B)

Chuck Deely :)

491602001_4cb54427df.jpg

Wikipedia

PS:eat your heart out, Kane anim_puke.gif en Anouk :P

Hij was een paar jaar geleden nog 10x beter. De sporen van de dope worden nu toch wel steeds duidelijker.

Prijzenswaardig dat ie zijn broodnodige geld eerlijk met zijn talent blijft verdienen en niet in het criminele circuit is beland. Het is zeer terecht dat hij deze prijs heeft gekregen.

;)

• 3 weeks later...
Straks, om 23:20 begint op BBC 1 een programma over Fleetwood mac.

Direct gevolgd door een uitzending over Eric Clapton & Steve Winwood, om 0:20

Die van het vloothout heb ik al eens gezien. Veel gepsychologiseer en weinig muziek helaas.

;)

Vloothout? Vlotbos?

Ik vond hem informatief hoor. Ga vanavond weer 's een plaatje van ze draaien, want dat doet zo'n uitzending inderdaad te weinig. Is overigens strijk en zet bij die muziekdocu's.

Van de heren Clapton & Winwood verwacht ik all

bij fleetwood mac kwam ik midden in het programma bij terecht. toen het 10 minuten over die "relatie" was gegaan was ik het wel zat.

zal toeval geweest zijn maar als je iets over fleetwood mac hoort dan gaat het weer over...