luxmanL81 Posted 7 februari 2009 Report Share Posted 7 februari 2009 ha ha zelf de helft gemist strakkies ff programme gemist bekijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 februari 2009 Report Share Posted 7 februari 2009 Heb het laatste deel gezien. Belachelijk dat ze om hun mening met de dood bedreigd worden/werden. Wel mooi om te zien dat ze toch voor hun mening blijven staan ook al kostte ze dat een deel van hun fans. En nog mooier dat na een jaar of 3, 4 meer en meer Amerikanen het met ze eens worden (dieptepunt in de populariteit van Bush). Qua muziek vond ik het niks. Te veel middle-of-the-road countrypop wat mij betreft. Niet echt spannende muziek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 februari 2009 Report Share Posted 7 februari 2009 Heb het laatste deel gezien. Belachelijk dat ze om hun mening met de dood bedreigd worden/werden. Wel mooi om te zien dat ze toch voor hun mening blijven staan ook al kostte ze dat een deel van hun fans. En nog mooier dat na een jaar of 3, 4 meer en meer Amerikanen het met ze eens worden (dieptepunt in de populariteit van Bush). Qua muziek vond ik het niks. Te veel middle-of-the-road countrypop wat mij betreft. Niet echt spannende muziek... Gek hoor, ik begin ook maar een ouwe zak te worden, want ik vond het best lekker. Ik zou toch gezworen hebben dat Country niks voor mij is. Komt Miracle hier een keer langs met een late cd van Johnny Cash, en die vind ik ook al zo lekker (American Records V: Hundred Highways) Nou ja, voor wat tegenwicht heb ik nu maar eens een plaatje van Madness opgezet. 't Moet niet gekker worden. Toch zal ik zeker de 27e weer kijken. groetjes Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 februari 2009 Report Share Posted 7 februari 2009 Heb het laatste deel gezien. Belachelijk dat ze om hun mening met de dood bedreigd worden/werden. Wel mooi om te zien dat ze toch voor hun mening blijven staan ook al kostte ze dat een deel van hun fans. En nog mooier dat na een jaar of 3, 4 meer en meer Amerikanen het met ze eens worden (dieptepunt in de populariteit van Bush). Qua muziek vond ik het niks. Te veel middle-of-the-road countrypop wat mij betreft. Niet echt spannende muziek... Gek hoor, ik begin ook maar een ouwe zak te worden, want ik vond het best lekker. Ik zou toch gezworen hebben dat Country niks voor mij is. Komt Miracle hier een keer langs met een late cd van Johnny Cash, en die vind ik ook al zo lekker (American Records V: Hundred Highways) Johnny Cash vind ik ook wel leuk hoor. Die heeft (had) een stem met (vooral) veel karakter. Echt zingen kon ie niet, maar toch klonk het mooi. Beetje zoals Nick Cave. Die kan ook niet zingen, maar toch heeft het wat... Dixie Chicks vond ik (van wat ik ervan gezien heb) nogal braaf klinken, al dacht de Amerikaanse bible belt daar duidelijk anders over Is gewoon mijn ding niet. Verder geen kwaad woord over de Dixie Chicks hoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 februari 2009 Author Report Share Posted 19 februari 2009 Beach Boys in de polder Andere Tijden, Donderdag 19 februari, 21:25 Ned 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 februari 2009 Author Report Share Posted 19 februari 2009 En daarna: Classic Albums: the making of the Doors. Their best effort, en in het algemeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Aah, bedankt dat je me daar even op wijst! 'Classic albums' is echt vakwerk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Kan leuk zijn, maar ik denk dat ik toch maar Olympique Marseille - FC Twente ga kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Andere Tijden, Donderdag 19 februari, 21:25 Ned 2. Alleen jammer dat dat zo'n fragmentarisch hap snap flut programma is Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Andere Tijden, Donderdag 19 februari, 21:25 Ned 2. Alleen jammer dat dat zo'n fragmentarisch hap snap flut programma is O o o.... Hap snap flut! Ben jij bela! wij kijken elke week met groot genoegen naar Andere tijden. Niks hap snap, en zeker niet flut. Wat altijd een probleem (nou ja) van muziekdocu's is, dat je nooit ofte nimmer een compleet nummer hoort zingen. Moet je de plaat maar kopen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Ja, het programma is gewoon veel te kort voor de onderwerpen die ze aansnijden en daardoor oppervlakkig. Maar goed er is een markt voor ... En van de BB staan al een paar platen hier in de kast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 februari 2009 Author Report Share Posted 19 februari 2009 't Is wat kort maar goed samengesteld en geeft daarmee een aardige indruk. Zo'n programma zou langer moeten duren, maar het schijnt voor welwillende programmamakers heel moeilijk te zijn om een omroep over te halen een serieus programma met of over muziek uit te zenden. Alsus bijv JD Kroeske. Zo bezien is zo'n uitzending binnen het prime time blok zo ongeveer een geschenk. 0- 1 Henrie, nog even rustig blijven ademen. Enjoy Bart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 0- 1 Henrie, nog even rustig blijven ademen. En 0-1 is het gebleven Heb rustig (ademend en wel ) zitten kijken hoor. Ben geen FC Twente-fan, dus dat gaat prima. Mijn 'cluppie' ligt er al een tijdje uit in Europees verband (en helaas ook in Nederland)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 februari 2009 Author Report Share Posted 19 februari 2009 Lees op teletekst (815) dat ze positie voor de achtste finales hebben ingenomen? Ajax helaas ook gewonnen (krijg met het ouder worden meer afkeer van het hoogmoedige A'dam). Classic Albums start overigens 23.35 op het Belgische Canvas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Lees op teletekst (815) dat ze positie voor de achtste finales hebben ingenomen? Ze hebben in ieder geval een goeie kans nu. Ze hadden al tijden geen Europese uitwedstrijd meer gewonnen. Ook niet in de eerste ronde (tegen Stade Rennes). Toch zijn ze toen wel naar de volgende ronde gegaan, door thuis wel te winnen. Thuis is Twente moeilijk te verslaan... Ajax helaas ook gewonnen (krijg met het ouder worden meer afkeer van het hoogmoedige A'dam). Ik had (als PSV-supporter) altijd al een hekel aan Ajax, maar ik ben wel voor de Nederlandse ploegen als ze Europees spelen, dus ook voor Ajax. Behalve als zowel Ajax als Twente de volgende ronde halen, want dan moeten ze tegen elkaar, hoorde ik net. Dan ben ik wel voor Twente... Ik heb Ajax niet gezien, op een korte samenvatting in het Sportjournaal na, maar ik heb begrepen dat ze weer eens ouderwets mazzel hebben gehad. Lucky Ajax heet dat geloof ik Gelukkig werd de wedstrijd van Twente uitgezonden op TV Oost. Ze speelden goed, vooral in de eerste helft en hebben weinig weggegeven. Zelf hebben ze in de tweede helft nog goeie kansen gehad, waaronder een kopbal van N'Kufo op de paal. Helaas niet meer gescoord. Dat zou de thuiswedstrijd nog wat makkelijker gemaakt kunnen hebben. Maar goed, 0-1 is ook een goeie uitgangspositie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 19 februari 2009 Author Report Share Posted 19 februari 2009 Gelukkig werd de wedstrijd van Twente uitgezonden op TV Oost. Dat beantwoordt een vraag. Mooi samengevat. Hoop dat ze Ajax dan net zo overtuigend oprollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Classic Albums: the making of the Doors. Vond het een erg goed programma Bedankt voor de tip, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 AJAX is naar mijn mening een overschatte bijeengeraapte bende die niets meer met Amsterdam van doen heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 We hebben beide programma's opgenomen om later te bekijken. Andere Tijden is wat mij betreft precies goed van duur/omvang/diepgang, en gaat zelden over muziek, maar is altijd heerlijk. @Erikatn: nog bedankt voor de opmerkzaamheid. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 AJAX is naar mijn mening een overschatte bijeengeraapte bende die niets meer met Amsterdam van doen heeft. Oh maar iets dergelijks geldt toch voor alle clubs in het betaalde voetbal (op dat 'overschatte' na misschien)? Roda heeft wel eens alleen maar buitenlanders op het veld gehad. Bij PSV loopt ook een vreemdelingenlegioen op het veld en bij FC Twente lopen ook maar weinig echte Tukkers rond. Er speelt er 1 en die komt nota bene uit Almelo (= Heracles-territorium ). De coach is geen Nederlander, maar een Engelsman en op het veld stonden gisteren een Servische Oostenrijker (Arnautovic), een Congolese Zwitser (N'Kufo), een Spaanse Deen (Perez, die stiekem eigenlijk Jensen heet ), een Ivoriaan (Tiot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 februari 2009 Author Report Share Posted 20 februari 2009 Zo'n voetbalveld lijkt Nederland wel. Inderdaad een uitstekende aflevering van Classic Albums, Jack. Helder, eerlijk en bescheiden verwoord en gelardeeerd met prachtige beeden. Mooi om terug te zien hoe verschillende en simpele (jatwerk!) uitgangspunten tot zo iets bijzonders en eigens kunnen leiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Zondag, in Vrije Geluiden: Iain Matthews van eertijds Fairport Convention. En Sigiswald Kuijcken en Susanne Alt M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Zo'n voetbalveld lijkt Nederland wel. Inderdaad een uitstekende aflevering van Classic Albums, Jack. Helder, eerlijk en bescheiden verwoord en gelardeeerd met prachtige beeden. Mooi om terug te zien hoe verschillende en simpele (jatwerk!) uitgangspunten tot zo iets bijzonders en eigens kunnen leiden. Ik ben mijn Doors CD's aan het afstoffen, al zeker een jaar niet gedraaid ..... nummer 2 Soul Kitchen.... learn to forget Mooi om te zien, en te horen dat die opnames vaak in een keer goed waren ... en dat ze zo graag in the Wisky Bar wilden optreden. De muziek "spat" nog steeds de kamer in Je hoort de opname ruimte op sommige nummers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Classic Albums: the making of the Doors. Vond het een erg goed programma Bedankt voor de tip, Jack Genieten van het begin tot het einde . Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Hebben ze daar ook zoiets als uitzending gemist? Zou het ook nog wel willen zien..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts