Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Vanavond dus alweer een Classic Album

Eigenlijk nergens voor nodig dat ik dit steeds weer aankondig, bovendien zou ik deze keer M44 het hebben willen zien doen.

Het gaat namelijk over Iron Maiden, met The number of the Beast (1982).

Groetjes

M :ph34r: rc

Beetje ongelofelijk dat niemand hier nog gereageerd heeft. Of zijn er echt maar twee hard-rock fans hier, die hun tv hebben kapotgesmeten?

Enfin, net gekeken, en weer fantastisch genoten. Prachtige, rete-strakke boem boem schreeuw schreeuw, veel humor, en gekke Amerikanen die de platen aan diggelen sloegen omdat het satanisch spul zou zijn. Wat wel bleek toen ze het vinyl in brand staken!

Wat zou er met Hemelvaart komen?

Beetje ongelofelijk dat niemand hier nog gereageerd heeft. Of zijn er echt maar twee hard-rock fans hier, die hun tv hebben kapotgesmeten?

Ik heb niet gekeken omdat ik die docu op DVD heb. Kende hem dus al wel redelijk. B)

Wat zou er met Hemelvaart komen?

Met hemelvaart op Canvas: Bruce Springsteen in concert om 23.30 uur.

• 2 weeks later...

gisteravond in het uur van de wolf

"Phil Spector"

611021_656a59.jpg

De legendarische en excentrieke muziekproducer Phil Spector wordt tegelijkertijd geroemd om zijn muzikale genie en gevreesd om zijn onvoorspelbare woede-uitbarstingen. Hij verandert popmuziek in de jaren zestig dramatisch met zijn

• 2 weeks later...

Uur van de Wolf: Rock! (herhaling)

Zaterdag 13 Jun 2009 21:05 - 22:00

Serie documentaires waarin verschillende ontwikkelingen in de rockmuziek worden belicht en de grootste nog levende rocksterren zelf aan het woord gelaten worden over hun muziek, inspiratie en de pieken en dalen van het rockbestaan. Met veel origineel archiefmateriaal van optredens, interviews en behind the scenes. Afl.: The Rolling Stones en het ontstaan van rock. Aandacht voor het ontstaan van de rockmuziek. In deze eerste periode tussen 1963 en 1970 ontwikkelt een nieuwe generatie Britse jongeren, opgegroeid met rauwe Amerikaanse blues, een nieuw geluid. Bands als The Rolling Stones en The Who leveren de soundtrack voor veranderende tijden en introduceren de attitude, adrenaline, volume en sexappeal die een nieuwe muziekstroming zal typeren: rock.

• 2 weeks later...
tja BBC4 is er hier weer afgehaald :huh: UPC rules

BBC4 heb ik hier (met Ziggo) ook alleen digitaal met een extra abo.

Madness heb ik 30 jaar geleden live gezien en ze waren nu weer even energiek als vanouds, wel met hun oude nummers.

Status Quo vond ik erg tegenvallen, daar heb je niet veel aan gemist. Afijn, het gaat de hele nacht nog door met high-lights.

;)

tja BBC4 is er hier weer afgehaald :huh: UPC rules

BBC4 heb ik hier (met Ziggo) ook alleen digitaal met een extra abo.

Madness heb ik 30 jaar geleden live gezien en ze waren nu weer even energiek als vanouds, wel met hun oude nummers.

Status Quo vond ik erg tegenvallen, daar heb je niet veel aan gemist. Afijn, het gaat de hele nacht nog door met high-lights.

;)

BBC4 op de kabel? :blink: Hier is 't nooit verder gegaan dan BBC2 :unsure:

Maar goed, daarop wel Glastonbury. Ik word een beetje jaloers, zeker als er tegelijkertijd een verslag van Parkpop is. Triggerfinger was daar wel erg okee :cool2: maar het is een beetje lullig als je verder zapt en dan Blur, Nick Cave & the Bad Seeds (ijzingwekkende uitvoering van the mercy seat) en vooral net Neil Young :oB):oB):oB) ziet. Keep on rocking in the free world, en opa Neil wilde maar niet ophouden met rocken :P Heerlijk om die ouwe op zijn gitaar te zien beuken en trekken, respekt!

en dan Blur, Nick Cave & the Bad Seeds (ijzingwekkende uitvoering van the mercy seat) en vooral net Neil Young :oB):oB):oB) ziet. Keep on rocking in the free world, en opa Neil wilde maar niet ophouden met rocken :P Heerlijk om die ouwe op zijn gitaar te zien beuken en trekken, respekt!

ha ha voor mij was het ook een vroegertje 03:20 to bed and 07:10 out again

maar ja kon het niet laten niet te kijk

• 2 weeks later...
Ja! Is een aanrader! Ik heb ervan genoten.

Of is het dan een afrader :confused:

Wat bedoel je? Gisteren "Festival Express"? Ja, dat was heerlijk genieten van jeugdsentiment met Janis Joplin, The Band, The Grateful Dead, Buddy Guy etc.

;)

Nee, Rock! (4) Heavy metal: Van Black Sabbath tot Metallica (herhaling). Straks dus.

Kan me sterk vergissen, maar die hebben we al eens gezien op de BBC.

Zal voortaan toch meer aanhalen.