Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Morgen za 18 juli om 21:00 uur op Ned3: De vijfde aflevering van Rock!

Maar eerst vanavond - vrijdag - Oh Brother Where art thou, om 20.30 uur op 1 van de commerciele zenders, dus veel

reclame, neittemin meer dan de moeite waard en prachtige muziek: http://www.imdb.com/title/tt0190590/soundtrack

Goeie film en leuke (bijpassende) muziek inderdaad. Maar ik heb 'm op dvd, dus ik ga 'm niet op tv kijken... ;)

[...]

Maar eerst vanavond - vrijdag - Oh Brother Where art thou, om 20.30 uur op 1 van de commerciele zenders, dus veel

reclame, neittemin meer dan de moeite waard en prachtige muziek: http://www.imdb.com/title/tt0190590/soundtrack

Jaaa! Prachtfilm. Al gezien natuurlijk want anders zat ik niet achter de pc.

Morgen maar es kijken of Rock5 me bekend voorkomt.

Er zijn nogal wat van dat soort series.

M :ph34r: rc

• 2 weeks later...
Straks om 22:55 uur Woodstock op Canvas!

;)

Jahaaaa! En het duurt tot half drie.

Ja, had ik ook al gezien, en heb de oude Sjonnie videorecorder maar weer eens tevoorschijn gehaald en aangeslingerd. Ik ga het morgenavond wel eens helemaal bekijken. Heb gelukkig nog een 240 minuten band leeg.

;)

Ja, had ik ook al gezien, en heb de oude Sjonnie videorecorder maar weer eens tevoorschijn gehaald en aangeslingerd. Ik ga het morgenavond wel eens helemaal bekijken. Heb gelukkig nog een 240 minuten band leeg.

Heb dat gister ook gezien. Prachtig om te zien. Soms denk je echt dat vroeger alles beter was.

Heb geen recorder nodig, Slaap meestal toch pas laat.

Is trouwens wel een herhaling volgens mij komt het regelmatig voorbij

;)

Heb dat gister ook gezien. Prachtig om te zien. Soms denk je echt dat vroeger alles beter was.

Heb geen recorder nodig, Slaap meestal toch pas laat.

Is trouwens wel een herhaling volgens mij komt het regelmatig voorbij

Het is 40j geleden en er komt een box uit dus vandaar deze nog eens vanonder het stof gehaald ...

heb juist The Who gezien en dan gaan slapen want de wekker stond op 5h40

;)

Voor zo'n ouwe docu is een VHS-bandje uit het juiste hout gesneden.

Wij moesten het helaas doen met een digitale HD-recorder, dat slaat als een tang op een varken. :lol:

Voor zo'n ouwe docu is een VHS-bandje uit het juiste hout gesneden.

Wij moesten het helaas doen met een digitale HD-recorder, dat slaat als een tang op een varken. :lol:

Het juiste plastic zul je bedoelen :D

Hier staat ie ook op de HDD maar gewoon in SD kwaliteit om het later eens helemaal te bekijken. Zal mij verder een zorg zijn waarop het staat, als het maar staat :lol:

Tja, dit soort dingen vergaan nooit maar om nou te zeggen vroeger was het beter? De grootste lol zit altijd in spontane zaken die goed zijn. Het is wel typisch Nederlands om zaken die spontaan ontstaan en goed blijken uit te pakken te institutionaliseren. En ook de commercie weet er dan wel raad mee. Dan gaat de lol er af maar gelukkig ontstaan er vanzelf wel weer nieuwe spontane lol. Hoewel dat door de regelzucht van overheidswege wel steeds lastiger wordt.

Kan mij eind jaren '70 nog wel het Festival of Fools herinneren in het Vondelpark in A'dam met de Foolsband (waaruit later Doe Maar is voortgekomen). Tamelijk ongeregeld zootje maar wel erg leuk. Later moest dat FOF van gemeentewege naar een oud scheepswerfterrein buiten de stad, werd het een stuk massaler EN een stuk minder leuk. Met Parkpop en het Pleinfestival in Den Haag is het net zo gegaan.

Gelukkig is Paradiso in A'dam nog alive an kicking als vanouds. Maar een doorlopend toegangskaartje voor de hele week voor een tientje is er daar ook niet meer bij.

;)

Gelukkig is Paradiso in A'dam nog alive an kicking als vanouds. Maar een doorlopend toegangskaartje voor de hele week voor een tientje is er daar ook niet meer bij.

Bij Paradiso hebben ze zo'n achterlijk 'lidmaatschap'. Ik snap daar het nut niet zo van...

Ik ben er toevallig 2x geweest, eind juni/begin juli, dus toen had ik aan 1 lidmaatschap voor een maand genoeg. Maar als de optredens niet toevallig zo kort op elkaar vallen, dan moet je weer een nieuw lidmaatschap kopen...

89568m.jpg

Woodstock: The Director's Cut

Het drie dagen durende Woodstock muziekfestival in 1969 was het belangrijkste evenement van de vredesbeweging uit de jaren '60. Het concert is van werkelijk muziekaal, historisch en sociologisch belang. Het legt een uniek tijdperk vast: de Vietnam oorlog was volop bezig en de anti-oorlog protesten werden duidelijk uitgedragen in de muziek van die tijd.

Met een fantastische groep medewerkers (waaronder een jonge Martin Scorsese) filmde regisseur Michael Wadleigh meer dan 300 uur aan materiaal om zijn 225 minuten durende director's cut te kunnen cre

Bij Paradiso hebben ze zo'n achterlijk 'lidmaatschap'. Ik snap daar het nut niet zo van...

Ik ben er toevallig 2x geweest, eind juni/begin juli, dus toen had ik aan 1 lidmaatschap voor een maand genoeg. Maar als de optredens niet toevallig zo kort op elkaar vallen, dan moet je weer een nieuw lidmaatschap kopen...

Da's toch een soort fiscale constructie? Dat het als 'soci

Da's toch een soort fiscale constructie? Dat het als 'soci

Paradiso, maar ook nog verschillende andere pop-podia in NL gebruiken tegenwoordig een lidmaatschapsysteem, waardoor er slechts 6% belasting betaald word ipv 19%.

Scheelt dus 13% op de entreeprijs, en daar is dat lidmaatschap dan bij in berekend.