Pjotr Posted 8 augustus 2009 Report Share Posted 8 augustus 2009 Ja, is een leuk concert. Toch wel weer muziek dat staat als een huis, al doen de oudjes het rustig aan Dat geschmier met country hoeft voor mij niet zo maar Buddy mag blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 augustus 2009 Report Share Posted 8 augustus 2009 Hier staat 3 ook op, erg leuk omdat ik zelf in Paradiso ben geweest, helaas niet bij de Stones. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 augustus 2009 Report Share Posted 8 augustus 2009 M Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 augustus 2009 Report Share Posted 9 augustus 2009 Straks om 13u op 2: alweer de laatste aflevering van een prachtige serie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 14 augustus 2009 Report Share Posted 14 augustus 2009 Nu zaterdag 15 aug 09 start er blijkbaar een nieuwe reeks op Ned 3 Up Close 1/6 afl over The Godfather of Soul - James Brown Om 20.55 - 22.00 Accent van de docu ligt op zn gloriejaren tussen 1950 en 1971 Begin de HD Video en DVD's maar te programmeren guys Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 14 augustus 2009 Author Report Share Posted 14 augustus 2009 Upclose Goeie tip, Stef. Gaat zeker worden bekeken. Later die (volgende) dag vanaf 00.10 een uur lang Rock On over de elektrische gitaar nav overlijden Les Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 augustus 2009 Report Share Posted 15 augustus 2009 Upclose Goeie tip, Stef. Gaat zeker worden bekeken. Later die (volgende) dag vanaf 00.10 een uur lang Rock On over de elektrische gitaar nav overlijden Les Paul. Ook bedankt. Is wel maandagochtend om 00:10, niet zondagochtend. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 16 augustus 2009 Report Share Posted 16 augustus 2009 Gisteren op tv echt een USA doc .................uitzending gemist............... 'E Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 16 augustus 2009 Report Share Posted 16 augustus 2009 Voor alle muziekliefhebbers hier met digitale TV is het een aanrader om een abbo te nemen op Sundance Channel. We hebben het hier nu een weekje of 2 en hebben al concerten voorbij zien komen van Allison Kraus, Lou Reed, Bowie, Roxy Music, Fleetwood Mac en ga zo maar door. Ook uitgebreide documentaires over verscheidene artiesten wisselen elkaar af.http://www.sundancechannel.com/home/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 16 augustus 2009 Author Report Share Posted 16 augustus 2009 UpcloseLater die (volgende) dag vanaf 00.10 een uur lang Rock On over de elektrische gitaar nav overlijden Les Paul. Ook bedankt. Is wel maandagochtend om 00:10, niet zondagochtend. M rc Klopt, AD had het op haar site al goed gezet. Maar Teletekst p. 203 gaf het vrijdavond al aan voor 00.10 in de nacht. 't Is uiteindelijk dus op maandagmorgen ... Zag het Woodstock item, over vooral organisatie en wat nasleep, gisteren toevallig, Luxman. 't Werd in ieder geval goed gebracht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 augustus 2009 Report Share Posted 21 augustus 2009 Het is nu bezig maar wordt vannacht herhaald: "Stiff at the BBC" op BBC4. Heerlijke nostalgie. Met Ian Dury, Madness, The Pogues etc. toen ze nog jong waren. De recorder staat hier al klaar, niet alles is bijzonder Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 augustus 2009 Report Share Posted 22 augustus 2009 Het is nu bezig maar wordt vannacht herhaald: "Stiff at the BBC" op BBC4. Heerlijke nostalgie. Met Ian Dury, Madness, The Pogues etc. toen ze nog jong waren. De recorder staat hier al klaar, niet alles is bijzonder Episode 2 is maandag om 0:35-1:35 Die ook maar geprogrammeerd, maar deel 1 wel gemist En nou maar hopen dat de Humax het snapt. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Vanavond (niet gisteren...): Wie is Pink? In het uur van de wolf, 20:50 ned 3. Pink Floyd - Wie is Pink? Het schijnt een herhaling te zijn. Maar muziek draai je toch ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Morgenavond de laatste Zomergast alweer, Jaap van Zweden. gevolgd door een toetje: Oliver Sacks Tales of Music and the Brain Kijken dus. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Alleen jammer dat die humorloze zeurdeur van een Margriet van der Linden er ook weer bij zit Doe alleen het toetje wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Alleen jammer dat die humorloze zeurdeur van een Margriet van der Linden er ook weer bij zit Doe alleen het toetje wel oke dan goeie tip erg interessant. ik sluit me verder aan bij pjotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie. Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen. Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden... Maar morgen verwacht ik weer veel moois van Jaap van Zweden. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 29 augustus 2009 Report Share Posted 29 augustus 2009 Ja, wij kijken ook voor de gasten en met gasten die gewend zijn om zichzelf sterk in de media te presenteren zoals Prem en Alexander Pechtold valt het wel mee, die negeren madame van der Linden min of meer en kunnen zelf het programma dragen. De aflevering met Trudy Dehue was af en toe ronduit g Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen. Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden... Maar morgen verwacht ik weer veel moois van Jaap van Zweden. M rc wie zijn wij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen. Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden... Maar morgen verwacht ik weer veel moois van Jaap van Zweden. M rc wie zijn wij? Maakt dat wat uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.[...] M rc wie zijn wij? Mijn man & ik. Just the two of us. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen. Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden... Maar morgen verwacht ik weer veel moois van Jaap van Zweden. M rc wie zijn wij? Maakt dat wat uit? gewoon nieuwsgierig marc. ......of wacht , hee tis Henrie ik zou toch zweren dat ik de vraag aan mum stelde............ ik word oud denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 Jee, wat is die mevrouw vanavond weer slecht zeg. Verder vind ik het enorm leuk Jaap van Zweden iets beter te leren kennen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 vond mevrouw wel meevallen ze doet me steeds denken aan de sukse en wiske strips en dan Tante Sidonia Met haar weerbarstige kuif, haar fel geprononceerde kin, haar platlattige gestalte en haar enorme voeten is Sidonia wel een zeer speciale ster aan het vrouwelijk firmament. Al heeft ze haar uiterlijk niet mee, ze hoeft niet te klagen over haar intellectuele kwaliteiten. Meer dan eens reikt ze de oplossing aan van een raadsel of helpt ze Suske en Wiske uit de nood met een geniale vondst. Tante Sidonia zal de meeste lezers vertederen met haar emotionele openheid. Ze zou veel overhebben voor enkele romantische momenten met Lambik. Deze onmogelijke liefde doet haar veel verdriet. Nochtans geeft ze de moed nooit op en het aantal toenaderingspogingen tot Lambik is niet te tellen. Sidonia houdt van mensen: telkens wanneer de media weer eens een golf van ellende en oorlogen toont lijdt Sidonia aan depressies en angsten. Sidonia's neerslachtige buien ontaarden dan in haar befaamde zenuwaanvallen, waarbij een mosterdbad vaak soelaas brengt. en dan is ze opeens weer leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 augustus 2009 Report Share Posted 30 augustus 2009 (...) Verder vind ik het enorm leuk Jaap van Zweden iets beter te leren kennen... Ja, voor "een jongen uit een rood nest" is-ie t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts