Henri Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Ik heb een nieuwe speler als opvolger van een Thorens TD160 MK2. Ik wilde terug een DD speler en kwam na een hevige zoektocht uit op deze DT van iemand in de buurt van Brussel. Het telefoongesprek was dermate vertrouwenswekkend dat ik besloot de dag erna de koude te trotseren en de man te bezoeken, maar vooral de DT te inspekteren. Daar aangekomen kreeg ik een echt warm Italiaans onthaal van de heer en de vrouw des huizes. De man was een echte analoogliefhebber die in de loop der jaren maar liefst 5 goede draaitafels bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Gefeliciteerd. Je bent niet de eerste die de arm prijst, dat doen ze bij Springair ook. En direct drive kan heel goed klinken! Toen wist Kenwood nog van de hoed en de rand. By the way, ik heb zelf deze arm eens tweedehands gekocht. Is heel lastig in te bouwen in een andere speler, vooral vanwege de armlift en de hoogte van het geheel, helaas, daarom blijft hij voorlopig nog ongebruikt. Ik ben daarom dus ook nog eens blij voor jou (en mezelf? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Mooie speler Henri . Nu nog een paar foto's met het elementje erin BTW, de speler op Ebay is voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Ziet er uit als een prachtige draaitafel. mooi stabiel platform met een mooie arm ! Jammer dat merken zoals kenwood / philips / enz nu alleen nog maar plastic rommel maken. Ben trouwens zelf ook op zoek naar een nieuwe draaitafel (heb je die thorens over ???) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 17 januari 2009 Author Report Share Posted 17 januari 2009 Ben trouwens zelf ook op zoek naar een nieuwe draaitafel (heb je die thorens over ???) Ik heb die Thorens niet meer in bezit. Ik deed een ruil met KT. Ik heb wel die Luxman PD291, maar de stofkap is niet echt passend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 17 januari 2009 Author Report Share Posted 17 januari 2009 Mooie speler Henri . Nu nog een paar foto's met het elementje erin Dankjewel Roger. Ere wie ere toekomt, zonder jou toedoen zou hij nu niet klinken zoals hij doet. Digitale foto's maken is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Mooie speler Henri . Nu nog een paar foto's met het elementje erin Digitale foto's maken is Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 En geen akelige pop-ups.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 18 januari 2009 Author Report Share Posted 18 januari 2009 Op aanvraag : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 januari 2009 Report Share Posted 19 januari 2009 Cool Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 19 januari 2009 Author Report Share Posted 19 januari 2009 Al vroeg wakker Roger De speler wordt leuker en leuker. Ik ben enorm verbaasd over de kwaliteiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 januari 2009 Members Report Share Posted 20 januari 2009 Ziet er uit als een prachtige draaitafel. mooi stabiel platform met een mooie arm ! Jammer dat merken zoals kenwood / philips / enz nu alleen nog maar plastic rommel maken. Ben trouwens zelf ook op zoek naar een nieuwe draaitafel (heb je die thorens over ???) Heb van de week voor een goede kennis een Harman Kardon ST-7 tafel met Rabco arm opgehaald. B&O mag dan de naam hebben kwa strakke vormgeving in aluminium, deze tafel doet ook erg leuk mee... ...er zullen er ongetwijfeld bij zijn die het zondegeld vinden, maar de tafel moest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts