Henri Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Bekijk het filmpje. http://nl.youtube.com/watch?v=d6OjtKUZ048 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Ik vind het wel een risky business. Als je goed kijkt zie jhe de plaat af en toe krom trekken Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Ik vind het wel een risky business. Als je goed kijkt zie jhe de plaat af en toe krom trekken En de vraag is ook of dat vele schoonmaken op een bepaald moment nog toegevoegde waarde heeft. Ikzelf maak met oude platen twee keer schoon, de eerste keer met Last (met acohol) en de tweede keer L'Art du Son (zonder alcohol). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Ik vind het wel een risky business. Als je goed kijkt zie jhe de plaat af en toe krom trekken Dat "krom trekken" is het wiebelen van het platenwasserplateau. Verder lijkt het mij ook een risico vol tijd verdrijf. En waarom mechanisch drooggezogen platen nog op een afdruiprek moeten is mij echt een raadsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Smetvrees dit is een duidelijk geval Ik heb ook een platen wasser maar als ik dat allemaal moest doen ging ik weer cd's draaien Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 januari 2009 Report Share Posted 19 januari 2009 "Aahh do some sayriuzz record cleaning, y'all!" Ik vind het een tikje overdreven.. En om je vinyl z Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Wat een MAFKEES .... hete stoom, op 100 graden of nog warmer, en dan in de buurt van een LP houden, NO THANKS ! Is het een hoax ? of weten sommigen echt niet meer van gekkigheid wat te doen met hun audio-hobby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Bezigheidstherapie. Zijn vrouw zal er vast erg blij mee zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Bezigheidstherapie. Zijn vrouw zal er vast erg blij mee zijn.. Nou, die vrouwen, die hebben soms wat te verduren met die audio-neuroten (zeg ik met een gezonde dosis zelfspot). Maar beter dat dan met dr.Phil getrouwd zijn .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Bezigheidstherapie. Zijn vrouw zal er vast erg blij mee zijn.. Nou, die vrouwen, die hebben soms wat te verduren met die audio-neuroten (zeg ik met een gezonde dosis zelfspot). Ik zag die vrouw tegen haar vriendinnen zeggen "Hij is helemaal de weg kwijt met dat vinyl schoonmaken van hem. Maar ik vind het best: dan laat hij mij tenminste met rust" Maar beter dat dan met dr.Phil getrouwd zijn .... Ik krijg koude rillingen van die vrouw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts