Miracle. Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Dit is in meerdere opzichten een absolute primeur. De eerste audioshow georganiseerd door Ben Hoedjes, eigenaar van StudioAlkmaar en Hihat-audio (import), en voor het eerst in de Kees Kist Lounge van het AZ stadion. Een heuse audioshow in diverse zalen van in totaal 1150 m2. Ook wij als forum hebben de absolute primeur. Tot nu toe is het alleen nog bekend gemaakt op de site van StudioAlkmaar. De diverse audiobladen en sites worden pas hierna ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 goeie tip bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Ook wij als forum hebben de absolute primeur. Tot nu toe is het alleen nog bekend gemaakt op de site van StudioAlkmaar.De diverse audiobladen en sites worden pas hierna ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 januari 2009 Author Report Share Posted 18 januari 2009 Ook wij als forum hebben de absolute primeur. Tot nu toe is het alleen nog bekend gemaakt op de site van StudioAlkmaar.De diverse audiobladen en sites worden pas hierna ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 19 januari 2009 Author Report Share Posted 19 januari 2009 Ik ga zondag 22 februari en heb nog ruimte in de auto over. Als er mensen uit de buurt van Oegstgeest/Leiden, of tussen hier en Alkmaar mee willen rijden graag via PM even aangeven. Zijn er zowiezo nog mensen die al weten of ze gaan? Toegang is gratis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 19 januari 2009 Report Share Posted 19 januari 2009 kga waarschijnlijk wel een kijken Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmv Posted 8 februari 2009 Report Share Posted 8 februari 2009 Ja ik ga er ook heen, zondag de 22ste, ik ben wel benieuwd,en ook nog wel ruimte over in de auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 13 februari 2009 Report Share Posted 13 februari 2009 Ik zit te denken om op zondag te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 februari 2009 Report Share Posted 13 februari 2009 Ik ga zondag 22 februari en heb nog ruimte in de auto over. Als er mensen uit de buurt van Oegstgeest/Leiden, of tussen hier en Alkmaar mee willen rijden graag via PM even aangeven. Zijn er zowiezo nog mensen die al weten of ze gaan? Toegang is gratis! Ik rijd mee met Miracle, en het leek me zinnig dat hier even te vermelden. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 13 februari 2009 Report Share Posted 13 februari 2009 kga waarschijnlijk wel een kijken Groetjes George Helaas gaat niet lukken Mn zwager is dan jarig en daar moet je dan heen he. Jammer volgende keer beter Groetjes George Veel plezier daar allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 februari 2009 Author Report Share Posted 13 februari 2009 @Mordante: Als je mee wilt rijden, ik heb nog een achterbank(je) van een Renault Clio (type batavierentijd) over. @Marc: Idd wel even handig om het in het topic te melden. @Kappa7: Zonde man. Deze audioshow lijkt me toch echt mooier dan opzitten bij de familie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 Dit is dus morgen. Nog maar even in de schijnwerper hear, voor het geval je dit eerder gemist hebt. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 februari 2009 Author Report Share Posted 21 februari 2009 Degene die dus Zondag (morgen dus) gaan, is het misschien een idee om elkaar te ontmoeten en een kop koffie e.d te drinken samen?Vind ik wel een leuk idee. Ik zal er ongeveer tussen 12.00 en 13.00 uur zijn. Miracle ken ik persoonlijk, dus die herken ik wel en zie je ook niet gauw over het hoofd. Dan zien we je vast daar wel. Wij zullen er rond 11 uur al wel zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 februari 2009 Author Report Share Posted 21 februari 2009 Bij mij zit nu de achterbank ook vol. Andromedaaudiodesign gaat nu ook mee. Zoals Audiofreak al aangaf is het mss leuk om een tijd af te spreken dat de Hearders die er heen gaan elkaar ontmoeten. Helaas zie ik nog weinig reacties in dit topic, en dat voor zo'n mooie audioshow, dus: Wie gaat er nog meer heen? En om welke tijd zijn we er dan? Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 Hey hey Veel plezier morgen !! Als jullie de kans hebben om iets op te vangen, zien lezen, horen van Leben, denk dan eens aan mij ... ben best benieuwd nr deze el 84 amps Greetz Stefke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 februari 2009 Author Report Share Posted 21 februari 2009 Hoop er morgen te zijn, maar hoe laat? Dat weet ik nog niet. Ik hoop rondom 13:00. Wie weet komen we elkaar dan nog wel tegen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk de enige man daar zijn met lang haar (Cm of 20 over de schouders) En dan nog blond ook. @Stef: Die Leben dingen heb ik al een paar keer gehoord, en met de juiste speakers eraan (behoorlijk rendement) klinkt dat heel behoorlijk. Ziet er alleen niet uit vind ik. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 En mij herken je ook wel, met of zonder gebit, bril, baardje en lange haren tot +/- 10 cm over de schouders.En anders herken je mij aan mijn Ajax trainingsjack. Jij moet ff stoken in het hol van de leeuw? Nou ja, beter nu dan wanneer Ajax bovenaan had gestaan. Dan is het te makkelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Hoop er morgen te zijn, maar hoe laat? Dat weet ik nog niet. Ik hoop rondom 13:00. Wie weet komen we elkaar dan nog wel tegen. Ik zal hoogstwaarschijnlijk de enige man daar zijn met lang haar (Cm of 20 over de schouders) En dan nog blond ook. @Stef: Die Leben dingen heb ik al een paar keer gehoord, en met de juiste speakers eraan (behoorlijk rendement) klinkt dat heel behoorlijk. Ziet er alleen niet uit vind ik. Mvg. Miracle. Inderdaad ze zien er totaal niet uit ... zijn Luxman roots kan deze ontwerper niet ontkennen Het oog wil ook wat natuurlijk Amuzeeer jullie Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Hey hey Veel plezier morgen !! Als jullie de kans hebben om iets op te vangen, zien lezen, horen van Leben, denk dan eens aan mij ... ben best benieuwd nr deze el 84 amps Greetz Stefke Bedankt, Stef, kijk nog eens in het vanavond op de tv topic. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Oja, mijn Ajax trainingsjack heb ik toch maar thuis gelaten. Ik wilde nog wel weer heel thuis komen. Zijn ze zo agressief dan die AZ-supporters? Zijn toch geen Feyenoord-hooligans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Oja, mijn Ajax trainingsjack heb ik toch maar thuis gelaten. Ik wilde nog wel weer heel thuis komen. Zijn ze zo agressief dan die AZ-supporters? Zijn toch geen Feyenoord-hooligans? Hooligan is toch synoniem voor aggresie maakt dan toch geen sikkepit uit waar die knakkerts vandaan komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Oja, mijn Ajax trainingsjack heb ik toch maar thuis gelaten. Ik wilde nog wel weer heel thuis komen. Zijn ze zo agressief dan die AZ-supporters? Zijn toch geen Feyenoord-hooligans? Hooligan is toch synoniem voor aggresie maakt dan toch geen sikkepit uit waar die knakkerts vandaan komen? Ja, dat is wel zo, maar volgens mij staat AZ nou niet bekend om z'n hooligans. Elke club heeft natuurlijk wel wat onverlaten rondlopen die menen agressief te moeten doen, maar bij AZ valt het wel mee volgens mij. Feyenoord, Ajax, ADO Den Haag en Utrecht zijn berucht. En sommige supporters van 'provincieclubs' krijgen een rode waas voor hun ogen als Ajax op bezoek komt. Bij FC Groningen zijn wel wat 'dingetjes' gebeurd in het verleden (spelersbus van Ajax in de fik, eigen stadion in de fik...) en in Eindhoven zijn ze ook niet zo happig op Amsterdammers, maar dat is terecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Vandaag ook kennis gemaakt met een aantal forumleden , miracle , mumsoft ,mordante ,Audiofreak en Haudio en vrouw en nog 1 iemand en dat zal dan MJ OK moeten zijn geweest ,leuk om de gezichten achter de nicknames eens te zien . De show was leuk , al heb ik de laatste paar jaar niet echt meer een gevoel dat ik veel mis thuis . Uitschieter was Accuphase met Cabasse , wat voor CD mooi klonk De CD drive DP 800 met 801 DAC , ik meen de C2401 voortrap en M 6000 monoblokken allemaal bekabeld met de top van Nord Ost. Dit stuurde de grote cabasse luidsprekers aan met een grote coaxiale unit voor het midden hoog gebied zo op het oog te zien . Dit klonk erg dynamisch met een heel verfijnde klankkleur . Verder vond ik de pathos set met een nieuw italiaans luidspreker merk ook mooi . Bij von schweikert /KR enterprise stond de kleine acoustic raven met een graham arm en een J allaerts element , het klonk wel mooi maar ik had er liever een paar avalons op gezien of wilson audio , de V S speakers missen wat verfijning en het stereobeeld is een beetje opgeblazen ,maar dat is mijn persoonlijke mening , Von schweikert maakt trouwens nog veel betere / duurdere modellen wanneer komen die eens naar NL ? De rest vond ik leuk om eens te horen maar was op de show niet echt my piece of cake , maar dat kan ook door de combinaties zijn met de gebruikte apparatuur , misschien is een bepaald component in een andere set wel goed Vinyl rules . Gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Een heel korte impressie van de show in het Az stadion: Cabasse mu Accuphase was goed. Ayre met Thiel matig Von Schweikert met KR was goed Focal met Sugden was ok, had het idee dat die kleine diablo speakers best wel een heel goede speakers kunnen zijn. Hegel met die monitoren, veel te klein voor de ruimte, snap echt niet dat ze die Hegel verstereker niet een keer aan wat grote vloestanders hangen. MBL, highly overpriced met kermis uiterlijk versterkers. Rosso Fiorentino met Pathos, hadden ze onzichtbare wollen denken voorde speakers hangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 22 februari 2009 Report Share Posted 22 februari 2009 Was het niet een apparaat voor de stroomverzorging,Angstrom? gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts