Jump to content

nieuwe website

audiofreak
 Share

Recommended Posts

Leuke site, het plezier dat je aan deze hobby beleefd is goed te merken. Alleen al aan het werk dat hier in moet zijn gaan zitten.

De vorige versie (waar enkele van bovenstaande reacties aan refereren) ken ik overigens niet.

Ik heb echter ook een puntje van kritiek:

Bij de artikelen geef je de koppen boven de alinea's/hoofdstukjes niet alleen vetgedrukt weer, maar je onderstreept ze ook. Het kan zijn dat je er een bedoeling mee hebt of dat je het zelf fraaier vindt dan alleen vetgedrukte tekst, maar het lijken nu op het eerste oog links. En dat zijn het niet.

Zonder onderstreping binnen de artikelpagina's (voor wat betreft de tekst die geen doorverwijzing is) lijkt het mij overzichtelijker.

Verder hoop ik dat je flink wat bezoek zult trekken met deze site.

• 1 month later...
Leuk site Miracle.

Ik heb je trouwens op mijn site erbij gezet, onder de kop van "forumleden sites"

Dank je Onno, heb jouw site ook bij mij onder de knop "Links" erbij gezet. Als ik weer wat tijd en zin heb ga ik ook dat nog wel uitbreiden en in categori

• 1 month later...
  • 3 months later...
Ook mijn site heb ik maar weer eens wat geupdate.

Net je hifi-geschiedenis gelezen, leuk verhaal, je schrijfsels zijn prettig om te lezen. En herkenbaar, als 'kleine rakker' maakte ik ook graag apparatuur open om te zien hoe het werkte.. :rolleyes:

T.z.t. ga ik ook maar eens een website maken met Google. Of zijn er nog andere aanraders?

Ook mijn site heb ik maar weer eens wat geupdate.

Net je hifi-geschiedenis gelezen, leuk verhaal, je schrijfsels zijn prettig om te lezen. En herkenbaar, als 'kleine rakker' maakte ik ook graag apparatuur open om te zien hoe het werkte.. :rolleyes:

Dank je Bart.
T.z.t. ga ik ook maar eens een website maken met Google. Of zijn er nog andere aanraders?

Niet alleen Google geeft die mogelijkheid, maar er zijn er meerdere, waarvan ik er een paar heb uitgeprobeerd, maar googe is wel de meest gebruiksvriendelijke die ik ben tegen gekomen.

• 5 months later...
  • 2 weeks later...