Pjotr Posted 31 januari 2009 Report Share Posted 31 januari 2009 Jongens, hup, ontopic Marc Blijft toch een beetje powerlifting voor audiofielen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 31 januari 2009 Report Share Posted 31 januari 2009 Toch moooi die Sony's vooral die van jou M44....? Maar oke. Is er dan in lekentaal uit te leggen waarom het merkbaar dus hoorbaar is als je kabels van de grond oplicht en ook nog eens voorziet van zo weinig mogelijk bochten. Punt is wel dat het mij dan gewoon te ver gaat. Ik luister in mijn woonkamer. Heb het er ook niet voor over om een aparte kamer voor te bouwen, plus dat ik daar de ruimte niet voor heb. Voor mij houdt het dan ook op bij een goed set met zeker goede kabels maar geen extreme dingen en al helemaal gee opgelichte kables, trilithium plaatjes, scheet absorbers, en huisvrouwenverdwijnkasten..... Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 januari 2009 Report Share Posted 31 januari 2009 Toch moooi die Sony's vooral die van jou M44....? Maar oke. Is er dan in lekentaal uit te leggen waarom het merkbaar dus hoorbaar is als je kabels van de grond oplicht en ook nog eens voorziet van zo weinig mogelijk bochten. Punt is wel dat het mij dan gewoon te ver gaat. Ik luister in mijn woonkamer. Heb het er ook niet voor over om een aparte kamer voor te bouwen, plus dat ik daar de ruimte niet voor heb. Voor mij houdt het dan ook op bij een goed set met zeker goede kabels maar geen extreme dingen en al helemaal gee opgelichte kables, trilithium plaatjes, scheet absorbers, en huisvrouwenverdwijnkasten..... Groet, Andre ik zal jou eens optillen gozert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 1 februari 2009 Report Share Posted 1 februari 2009 Da's niet moeilijk, als ik dat nou eens bij jou deed dan was dat best bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 2 februari 2009 Report Share Posted 2 februari 2009 Jongens, hup, ontopic Marc Blijft toch een beetje powerlifting voor audiofielen En windhandel in luchthaken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 februari 2009 Report Share Posted 3 februari 2009 Hoe dan ook... het blijft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Even.... dat over dat strak spannen was een grapje, ik weet dat dit niet goed is voor solderingen etc etc. En daarbijn ik wil geen struikel draden door mijn huis...... Het is geen Etnrapment en ik ben geen C. Z. Jones, wel bijna (bijna he) net zo mooi..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts