Jump to content

Audioselectief Analoogdagen

Miracle.
 Share

Recommended Posts

Tuurlijk mag jij meerijden.

Het is echter geen Citroen, maar een Nissan Micra.

Niet echt soepel dus ivm je nek.

Eet je dan ook avonds mee bij de chinees?

Dat was ik ditmaal wel van plan.

Ik kijk het nog even aan wat Madame betreft, ik vrees dat er een nieuwe cylinderkop opmoet omdat men naar ik vermoed een verkeerde koppakking heeft gebruikt de vorige keer.

Daardoor zijn er wat oliekanaaltjes dichtgebleven waardoor de nokkenas te weinig smering heeft gekregen.

Het zal toch in orde moeten komen want ik heb geen andere auto's momenteel (kan evt. een XM kopen voor heel weinig maar die moet zijn deugdelijkheid dan nog bewijzen).

Enfin, ik laat het je op tijd weten.

Sowieso hoor je me nog als ik weer beter ben ivm. je audioproblemen en wellicht is het phonotrapje dan ook klaar.

Sorry voor offtopic. :unsure:

Het is misschien een beetje onbeschoft alleen kan ik met iemand meerijden die rond Utrecht woont ? Of daar langs komt ?

Onbeschoft zeker niet hoor!

Wij (Hans van Liempd en ik) rijden die zaterdag langs Utrecht. Gaan wel na afloop chinezen.

Stuur maar even een PM

Hansko

Ik kom ook op zaterdag en heb al met Audiopaul besproken dat we er weer een ouwerwetse dag van maken. Dus wij komen samen en eten ook mee natuurlijk ;)

Sodejuu,

Zou ik ook met jullie vanuit het zuiden kunnen meerijden.

Eventueel wil ik ook wel rijden naar Sneek.

Ik hoop dat tegen die tijd Henk een nieuw lager klaar heeft liggen, kan ik de mijne meteen mee nemen??

Mark

Als ik zo onbescheiden mag zijn: kan ik ook met jou meerijden Onno?

De oude dame heeft een nare kwaal ontwikkeld (ditmaal zijn de rode lampjes echt een teken dat er iets mis is) en ik durf haar op dit moment niet aan een lange rit bloot te stellen voordat ik weet wat het precies is.

rode lampjes ................................. accu h

Ik kom ook op zaterdag en heb al met Audiopaul besproken dat we er weer een ouwerwetse dag van maken. Dus wij komen samen en eten ook mee natuurlijk ;)

Sodejuu,

Zou ik ook met jullie vanuit het zuiden kunnen meerijden.

Eventueel wil ik ook wel rijden naar Sneek.

Ik hoop dat tegen die tijd Henk een nieuw lager klaar heeft liggen, kan ik de mijne meteen mee nemen??

Mark

Natuurlijk kun je meerijden, Mark. Als ik het goed begrepen heb ligt je lager nu in Sneek. We bespreken eea wel op de club ;)

Ik heb ook al vervoer geregeld dus ben van de partij. Ben benieuwd om de mensen achter het forum eens te zien. En te kijken of er nog schot in de vinly weergaven zit. Zit er zelf altijd een beetje aan te twijfelen (tussen CD/LP) maar lp blijft toch de overhand hebben als je een beetje leuke dt hebt. Maar laten we eerlijk zijn een cd is toch ook wel erg handig en in kwalteit helemaal niet slecht

Zo ver ik weet is Long Shu van eigenaar gewisseld. Ping is er volgens mij mee gestopt. Hoe het nu bij "Lange Schoen" is, moeten we aan Haudio vragen. Misschien dat ik de 24e feb. ff ga "voorproeven " :P:D

Miracle,

Eigenlijk had ik wel verwacht dat Henk het hear zelf weer bekend zou maken wanneer de analoogdagen bij hem weer zouden zijn, maar vandaag las ik het al op hifi.nl.

Je hebt helemaal gelijk dat had ik anders ook gedaan, maar Marten Jan had een test voorbeeld opgestuurd naar mij een wilde dat voor accoord terug sturen, toen heb ik dat ook nog verder gestuurd en deze mijnheer heeft er geen gras over laten groeien ( heel verstandig ) en geplaatst voordat ik er erg in had ; )

Vandaar dus .

Sodejuu,

Verder weet Ping ervan en is er de bewuste dagen reeds gereserveerd, alleen het aantal mensen die komen wil hij graag weten.

Ook heeft Ping zijn zaakje nog niet opgegeven of verkocht, dus alles gaat gewoon door .

MvG,

Haudio

Deze week zal ik de lijst van Chinese eters op gaan stellen en hier ergens gaan posten (met linkje erbij eventueel).

Wie zich wil aanmelden voor het chinese eten verzoek ik vriendelijk dat te doen uitsluitend via PM .

De mensen die zich al hebben aangemeld in dit topic hoeft dat niet meer te doen.

Deze staan al genoteerd ergens bij mij.

Misschien ergens een nieuw topic maken waar de lijst met chinees aanmelders op de eerste pagina staat.

Die lijst is vaak nogal "dynamisch"... :blink:

:)

Als ik mag gaan van mijn teer beminde kan er wel iemand met mij meerijden. Hoopte dat het ook op zondag open zou zijn, vrijdagen moet ik gewoon werken en zaterdag is altijd een moeilijke dag om van huis te zijn. Zaterdag is de boodschappen etc dag bij ons in huis.

Hallo Henk,

Isophon, goede keuze. Staat er wat van te beluisteren (de Europe bv)?

Beste Duck-Twacy,

Inderdaad staan er dan Isopon weergevers , de nieuwe lichting met keramische units, of waarschijnlijk zelfs met diamanten onderdelen.

MvG,

Haudio

• 3 weeks later...

Zou Thomas Woschnik zijn nieuwe ontwerp (http://www.i-fidelity.net/news/details/c/c...lack-night.html) meenemen? Lijkt me heel interessant om naar te kijken en luisteren...

Tot nu toe heb ik me niet gemeld voor een dagje Sneek maar het ziet er naar uit dat ik zaterdag aanwezig kan zijn. Ik zou ook graag mee willen eten bij de Chinees maar omdat ik normaal met het openbaar vervoer kom, heb ik dan op de terugweg wel een lift nodig richting Apeldoorn.

Zou Thomas Woschnik zijn nieuwe ontwerp (http://www.i-fidelity.net/news/details/c/c...lack-night.html) meenemen? Lijkt me heel interessant om naar te kijken en luisteren...

Tot nu toe heb ik me niet gemeld voor een dagje Sneek maar het ziet er naar uit dat ik zaterdag aanwezig kan zijn. Ik zou ook graag mee willen eten bij de Chinees maar omdat ik normaal met het openbaar vervoer kom, heb ik dan op de terugweg wel een lift nodig richting Apeldoorn.

;)

Ik kom op zaterdag ook langs en eet ook graag mee als dat kan.

Ook heb ik een plekje vrij voor als er iemand mee wil rijden.

Sterker nog er kunnen nog wel 3 mensen meerijden.

Groetjes George

Hallo George,

Heb jij nog een plekkie? dan delen we de kosten.

Groet,

Jack

Tuurlijk, maar jij komt toch niet uit de buurt van Ermelo vandaan??

Overigens met die kosten zit het wel goed.

Groetjes George