Jump to content

Wie heeft ervaring met Winamp?

AntonDoove
 Share

Recommended Posts

Beste Mensen.Wie van jullie heeft inzicht over het programma Winamp met Remote en Toolbar plus een gratis Audiobook.

Het heeft een agent die alles kan regelen en ik kan er mijn SlideShows mee vertonen van PhotoStory3.(MS)

SlideShows die ik maakte met PhotoStory3 van MicroSoft,kan ik echter ook gewoon vertonen met Windows MediaPlayer.

Ik vraag mij nu af of dit nu dubbel op is of dat Winamp mogelijk betere gebruiks-perspectieven biedt.

Met dat Audiobook,toolbar en die Remote kan ik niets beginnen,want dat staat in het Engels. De Winamp zelf kon ik wel in de Ned.Tl. zetten.

Helaas niet die 3 andere attributen waarvan die toolbar ook nog aansloot op Firefox. Ik kan hier "geen touw aan vastknopen".

Wie van jullie heeft hiermee meer ervaring? Ik heb die winamp wel eens eerder gedownload en gebruikt als handig tooltje voor iets.

Helaas vergat ik waarom dat was en waarom het ergens handig voor is,maar ik weet het niet meer.

Wel vind ik die Engelstalige attributen knap irriterend,want ik begrijp er helemaal niets van. Daar kom ik eerlijk voor uit.

Die Engelstalige attributen wil ik heel graag verwijderen,want ik kan er niets mee. Kan ik dit verwijderen via Configuratiescherm?

Of werkt dit verwijderen heel anders? Hiervan weet ik dus totaal niets. Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank en groeten.

Anton Doove

• 2 weeks later...

even kijken of ik kan mee forumen :D ik ben namelijk onderweg ik kan wel mee lezen maar volgensmij niet antworden [versturen].gr henkes

als het wel werkt graag even een reactie.dank..