Guest Fernando Posted 2 maart 2001 Report Share Posted 2 maart 2001 Hoi, Ik heb twee JBL 4333B studio-monitoren staan, aangedreven door een Ashly FTX-2001 Mos-Fet eindversterker. De eindversterker is nu direct aangesloten op de variabele uitgang van mijn Denon DCD-3000 cd-speler. Voor meer gebruiksgemak wil ik ook een vooversterker hebben, maar zonder het verlies van mijn huidige geluidskwaliteit. Weet iemand een mooie voorversterker voor weinig geld(ik ben maar en arme student)? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 3 maart 2001 Report Share Posted 3 maart 2001 Hallo Fernando, Waar houdt voor jou het begrip "weinig geld" op? Wellicht hebben wij een occasion voor jou. Kijk trouwens ook eens bij de HEAR-occasions. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kees Posted 3 maart 2001 Report Share Posted 3 maart 2001 Je zult waarschijnlijk met een redelijke voorversterker al een geluidsverbetering krijgen omdat die voortrapjes in cd en DVD vaak niet zo geweldig van kwaliteit zijn (Wadia,Mark Levinson ect. daargelaten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bas v Posted 4 maart 2001 Report Share Posted 4 maart 2001 Hoi Fernando, Het is zonde om juist op de vv te bezuinigen. In een set met niet supermoeilijke luidsprekers, maakt een vv meer verschil dan een ev! Ik heb hier zelf meermaals experimenten mee gedaan en het verschil is erg groot. Denk er dus nog eens over! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts