dick jansen Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Zo, even lekker vloeken in de audiofiele kerk ;-) Nadeel van een lat-relatie is, dat je je vaak (niet altijd ) tijdens het dagelijkse reinigingsritueel alleen in de badkamer bevindt. Om de stilte voor en na het klateren van ochtendplas en douche te doorbreken ben ik van zins een badkamerradio aan te schaffen. Mijn eigen vocale prestaties zijn zelfs mij een gruwel, vandaar. Allicht weet ik, zie de openingszin, dat de akoestiek in een badkamer geen schoonheidsprijs verdient. Een audiofiel hoogstandje aanschaffen lijkt mij dus schieten met een kanon op een mug. Een beetje leuk ogend, makkelijk te bedienen apparaat verdient de voorkeur. Maar bovenal: een storingvrije ontvangst Wie heeft ervaring, een suggestie, een afrader, een aanrader en helpt zo mee mijn toch al zo prettige leven nog...enz. Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Misschien is een draadloze badkamerhoofdtelefoon voor jou de uitkomst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Misschien is een draadloze badkamerhoofdtelefoon voor jou de uitkomst. Bestaan die in een "onder de douche" uitvoering ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Gewoon een badmuts er over en klaar is K... eh Dick. Lijkt mij veel eenvoudiger dan een reis naar de maan b.v. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Gewoon een ouwe Grundig Concert boy. Beetje een grote. Klinkt goed, ontvangt goed en tis vintage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Misschien is een draadloze badkamerhoofdtelefoon voor jou de uitkomst. Bestaan die in een "onder de douche" uitvoering ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 4 februari 2009 Report Share Posted 4 februari 2009 Zo, even lekker vloeken in de audiofiele kerk ;-) Nadeel van een lat-relatie is, dat je je vaak (niet altijd ) tijdens het dagelijkse reinigingsritueel alleen in de badkamer bevindt. Om de stilte voor en na het klateren van ochtendplas en douche te doorbreken ben ik van zins een badkamerradio aan te schaffen. Mijn eigen vocale prestaties zijn zelfs mij een gruwel, vandaar. Allicht weet ik, zie de openingszin, dat de akoestiek in een badkamer geen schoonheidsprijs verdient. Een audiofiel hoogstandje aanschaffen lijkt mij dus schieten met een kanon op een mug. Een beetje leuk ogend, makkelijk te bedienen apparaat verdient de voorkeur. Maar bovenal: een storingvrije ontvangst Wie heeft ervaring, een suggestie, een afrader, een aanrader en helpt zo mee mijn toch al zo prettige leven nog...enz. Met opgewekte groet, Beste Dick, Eindelijk weer terug HEAR. IK heb je gemist de laatste maanden/jaren?, en sommigen met mij. Niet meer weggaan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 5 februari 2009 Report Share Posted 5 februari 2009 Ha, Dick! Vergeet dan ook Tangent niet! Ik vind de radio's voor de gevraagde prijs best leuk klinken! Groet, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 februari 2009 Report Share Posted 5 februari 2009 Mijn eigen vocale prestaties zijn zelfs mij een gruwel, vandaar. Hmm, ben toch bang dat een badkamerradio jouw vocale prestaties niet gaat overstemmen Badklamerradio'tjes zijn verkrijgbaar bij de Gamma en de Blokker en hier al eens gekeken: http://www.badkamerradio.nl/ of hier: http://www.globe-gadgets.com/product_info....products_id=452 ? Afijn er is op internet zat te vinden met een beetje Googlen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 6 februari 2009 Report Share Posted 6 februari 2009 Nog een keertje . Kosten niets, klinken echt goed! En er kan, indien gewenst, een bronnetje aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 6 februari 2009 Report Share Posted 6 februari 2009 Ik heb in het verleden auto speakers in het plafond gemonteerd en deze aangestuurd met een aparte versterker die in een ruimte naast de badkamer stond opgesteld. De meeste auto speakers zijn voorzien van een vocht bestendige coating. Deze kunnen dus prima dienst doen in de badkamer. Daar naast meen ik mij te herinneren dat enkele bose modellen ook geschikt zouden zijn voor buiten en dat kan dus ook prima in de badkamer. Pas in ieder geval op met papieren conussen die zijn niet bepaald vocht bestendig. Hifi in de badkamer kan dus prima. Plaats wel de actieve apparatuur in een aangrenzende ruimte want stroom en water gaat niet goed samen. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 6 februari 2009 Author Report Share Posted 6 februari 2009 Heren, Allen dank voor de al dan niet serieuze bijdragen Tivoli steekt wat betreft design alle anderen naar de kroon; zwart en chroom in een badkamer met veel chroom, dat moet lukken. Nogmaals dank. Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts