Jump to content

Goldenote

carl
 Share

Recommended Posts

Dat Bluenote een andere naam krijgt zal waarschijnlijk met het platenlabel te maken hebben. Op een of andere manier klopt dat Goldenote niet. Volgens mij moet het Goldennote zijn of vergis ik me?

Overigens leuk programma Henk. Ben benieuwd hoe de kamerverdeling wordt.

huh? da's helemaal nieuw voor mij

Ik vond het al een vreemde gewaarwording dat het merk opeens van de aardbodem leek te zijn verdwenen. De vertrouwde website linkt nu door naar Bluenote records. Op de Goldenote site wordt overigens ook helemaal geen melding gemaakt van de naamswitch.

Mijn zoon(tje) heeft weer te veel spelletjes gespeeld en ik te vaak geklikt. Hoe kan ikn topic verwijderen?

Toch wel jammer hoor om de kleinste weer de schuld te geven :lol: Geeft niet hoor Carl kan ons allemaal over komen :P:( .

Groetjes George

Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in George. Hij is inmiddels 16 en als ik muziek opzet doet hij dat ook maar dan dat geboem waardoor ik denk dat mijn element kapot is of zoiets.

huh? da's helemaal nieuw voor mij

Ik vond het al een vreemde gewaarwording dat het merk opeens van de aardbodem leek te zijn verdwenen. De vertrouwde website linkt nu door naar Bluenote records. Op de Goldenote site wordt overigens ook helemaal geen melding gemaakt van de naamswitch.

Hoi, Gerald! Dat komt waarschijnlijk omdat je met Mac werkt, Windows geeft in Firefox een pop-up met de volgende tekst:

You have been redirected to our company new web site:

www.goldenote.it

Our Company and "Capitol Records" owner of the prestigious record label "Blue Note Records" have agreed together to use the GOLDENOTE brand name to market our new line of products while the Blue Note name will be reserved exclusively to the Audio Software and products offered directly from Capitol Records.

Blijft de vraag of het Goldenote of Goldennote moet zijn.

Wellicht is deze vraag voor de Nederlandse spelling van belang, maar niet voor de Engelse!

Het is een merknaam. Hoeft dus helemaal geen bestaand woord te zijn toch? En het voordeel van een niet echt bestaand woord is dat Google alleen met links komt die daadwerkelijk met Goldenote apparatuur te maken heeft. Kan dus een bewuste keuze zijn. Overigens als er echt Golden Note bedoelt zou zijn, dan zou het als 2 woorden geschreven moeten zijn.

Miracle

Norton was niet geripped enz enz

Die ging zwaar in conflict met SP3

Ah, had een maat van me ook. Je had ergens iets aan moeten vinken bij het installeren van SP3. Deed je dat niet binnen een paar seconden ging de instal vanzelf verder, en kreeg je een conflict tussen sommige Norton's en SP3. Enige wat dan nog rest is Norton verwijderen en opnieuw installen.
Ik vind het een zwaar programma dat constant vr alles op de achtergrond draait
Het is idd een vrij zwaar prog, maar wel de meest betrouwbare. 2 gig geheugen is met Norton geen overbodige luxe als je ook nog andere dingen zonder horten of stoten wilt doen met je PC.
Geen paniek :D heb voorlopig Bitdefender hoor vr 30d

Zodra ik tijd heb, wordt het Panda en Ccleaner

Gr

Stef

Panda is ook niet slecht. Maar moet je idd wel combineren met iets als Ccleaner, en dan heb je weer 2 progs draaien.

Zo. Dit was weer voldoende off-topic hear. Mijn excuses hiervoor. :blink:

Mvg. Miracle.