Jump to content

CD WOW

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Ik heb nu al 2 bestellingen bij CD Wow lopen ( http://www.cdwow.nl/ ), die niet op voorraad blijken en ook niet snel op voorraad lijken te komen

Inmiddels al een stuk of 5 mailtjes gehad met de tekst:

"Wij hebben een vertraging gehad van onze leverancier en wij wachten op de

bevestiging van de datum wanneer het artikel weer voorradig is voor levering"

1 bestelling is van half december, de ander van half januari. Bedie vooruit betaalt via Paypal. Het zijn beide geen bijzonder zeldzame producten (1 cd van Adele, 1 muziek DVD van Queen),

Ik vraag me af of CD Wow in zwaar water zit? Andere recente ervaringen???

heb ik ook bij bol wel eens last van.

kan dus iedereen overkomen zou je zeggen.

soms duurt het wel 1.5 maand.

zolang ze mailen naar jou lijken de bedoelingen wel goed. je hoeft er iet achteraan.

of is die mail en zoethoudertje? :ph34r:

heb ik ook bij bol wel eens last van.

kan dus iedereen overkomen zou je zeggen.

soms duurt het wel 1.5 maand.

zolang ze mailen naar jou lijken de bedoelingen wel goed. je hoeft er iet achteraan.

of is die mail en zoethoudertje? :ph34r:

ze mogen pas geld afschrijven na verzending dus niet eerder :unsure:

en mailen mag altijd zolang ze niet kunnen leveren want dan kost het je nog niks :huh:

Ook wel eens problemen met die verkopers gehad.

Bestel sindsdien alles wat in UK besteld kan worden via Amazon.co.uk. Is goedkoper en er is een behoorlijke dekking. Amazon beheer kan geinformeerd worden over nalatigheid etc. en er is mogelijkheid tot feedback. En daar zijn aanbieders uiteraard heel gevoelig voor.

Voor wat betreft Bol: had een jaar of twee geleden een mandje met zes nice price (EUR 7.99) cd's klaargezet. Op een dag (ze hadden ergens een prijs voor gewonnen :blink: ) kon er zonder bestelkosten worden besteld. Bij opening van m'n mandje bleken vier van de zes cd's in prijs verhoogd, een naar 9.99, de drie andere naar 11.99. De volgende dag, dus na de kortingsactie, stonden ze alle zes weer op 7.99. Sindsdien nooit meer bij Bol besteld.

Ander Bol nadeel was dat bestellingen van drie of vier cd's in een harde platte kartonnen doos worden verzonden, waardoor minstens twee doosjes gebarsten aankomen.

Onprofessioneel bedrijf nmm.

Waarom zou mailen iets kosten :confused:

en mailen mag altijd zolang ze niet kunnen leveren want dan kost het je nog niks

ik bedoelde dat ze mailen mogen dat er een artikel nog niet leverbaar is Dat kost dus niks

maar zonder dat het verzonden wordt geld afschrijven van je creditcard dat kost je dus

weer een hoop gedoe om dat geld terug te krijge :lol:

Een vriendelijk geprijsde cd van tot acht of negen euro in de winkel, is via internet niet goedkoper. Nieuwere of full price cd's, dus tussen 15 en 20 euro, zijn dat wel.

Internet is daarnaast de aanbieder van 'out of print' materiaal, voor allerlei soorten prijzen. Dat materiaal is onvindbaar in een bakstenen winkel.

My is altijd een beetje onduidelijk of bij play de "free delivery"ook buiten de UK geldt?

Ben overigens klant bij alle bovengenoemde bedrijven, incl Plato (en nog enkele meer). Tis altijd even rond shoppen om te zien waar je het beste iets kunt kopen.

Bij Plato heb ik meestal de neiging om meteen 5 a 6 cds mee te nemen, Zien doet kopen.

My is altijd een beetje onduidelijk of bij play de "free delivery"ook buiten de UK geldt?

ja dat geldt ook voor buiten de UK ze zitten perslot in jersey dat engelse eiland voor de franse kust :lol:

dus it is all inclusief creditcard kosten <_<

ik heb een paar muziek T-shirts besteld op play.com dus ben benieuwd we wachten af .gr henkes

en binnen ????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28-02-09

Your order for Still Dangerous - Live At The Tower Theatre Philadelphia 1977 - Thin Lizzy has been posted.

Please note PLAY.COM will show on your statement.

Please allow 3-5 days delivery.

meld het als het binne is ................... <_<

ik heb een paar muziek T-shirts besteld op play.com dus ben benieuwd we wachten af .gr henkes

en binnen ????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28-02-09

Your order for Still Dangerous - Live At The Tower Theatre Philadelphia 1977 - Thin Lizzy has been posted.

nee nog niks binnen ik moet tot 01-03 wachten als dan nog niks binnen is moet ik weer reageren.? :confused: .heb laats bij mantra audio engeland een shure cartridge besteld en dat ging super snel binnen 4 dagen binnen en

mooi veilig verpakt .nog even geduld hebben.

dit krijg ik te lezen:

Our records show that the item you selected was ordered on 15/02/2009. Although items are usually dispatched promptly, we need to wait 14 days from the date of order before being able to re-order the item.

What to do now: Please return to this page if your item has not been posted after the end of the 14 day period (after 01/03/2009). We will then arrange for a replacement item

afwachten dus. :(

28-02-09

vandaag binnen gekregen dus totaal 5 dagen <_<

en lkkr draaien nu

vandaag een excuus bericht binnen gekregen. nu heb ik op nieuw de besteling gedaan en als het goed is binnen 5 dagen alles in huis.;;hoop ik;;

Breaking news. CD Wow heeft de half december bestelde CD (ADELE - 19 (2CD Deluxe Edition) -