Guest kikkervisje Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 Oh ja, als deprie raken van alle commentaar Hear op het wat rafelige uiteinde van de plastic kous kun je daar ook wat krimpkous omheen doen Of eerst eventjes de schaar erin en daarna een aanstekervlam onder de rafels, Let wel onder en niet in de vlam!!!! de rafels smelten dan mooi aaneen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 Oh ja, als deprie raken van alle commentaar Hear op het wat rafelige uiteinde van de plastic kous kun je daar ook wat krimpkous omheen doen Of eerst eventjes de schaar erin en daarna een aanstekervlam onder de rafels, Let wel onder en niet in de vlam!!!! de rafels smelten dan mooi aaneen. En stinken dat het doet! Deprie? Ik vind het altijd heerlijk als mensen slakken zout gaan leggen op niet bestaande problemen. Dus ik laat het lekker zo. Niettemin bedankt voor de tips hoor. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 Oh ja, als deprie raken van alle commentaar Hear op het wat rafelige uiteinde van de plastic kous kun je daar ook wat krimpkous omheen doen Of eerst eventjes de schaar erin en daarna een aanstekervlam onder de rafels, Let wel onder en niet in de vlam!!!! de rafels smelten dan mooi aaneen. En stinken dat het doet! Deprie? Ik vind het altijd heerlijk als mensen slakken zout gaan leggen op niet bestaande problemen. Dus ik laat het lekker zo. Niettemin bedankt voor de tips hoor. M rc Jah, die baby kikker heeft een beetje zitten editen in wat ie van mij quote.... Foei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 Jah, die baby kikker heeft een beetje zitten editen in wat ie van mij quote.... Foei! Ach, je kan er zelf gelukkig ook om lachen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 Koop geen speakers die mee doen aan bi-wire onzin, Klaar is DT Inderdaad. Alleen zijn volgens mij heel veel 'duurdere' speakers uitgevoerd met bi-wire-aansluitingen. Dat is wel zo, maar ik ben een beetje allergisch voor commerciele modegrillen die alleen maar meer kosten, maar niets opleveren (dubbele bekabeling, dubbel aansluitmateriaal). Bi-ampen is volgens mij nog erger (tenzij de filtering voor de amps gebeurd). In de auto industrie zie je ook dat soort onzin, lakkleur gespoten bumpers zonder bescherming (lekker handig bij parkeren), spiegels met richtingaanwijzer (alsof ze al niet duur genoeg zijn als ze eraf worden gereden in nauwe straatjes). Je hebt er weinig aan, maar t kost wel 3 keer zoveel. Maar we dwalen af, als ik de ts was zou ik de methode van Mumsoft gebruiken (en balen, want ik pas eigenlijk liever spades toe, of een speakon natuurlijk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 februari 2009 Report Share Posted 14 februari 2009 In de auto industrie zie je ook dat soort onzin, lakkleur gespoten bumpers zonder bescherming (lekker handig bij parkeren), spiegels met richtingaanwijzer (alsof ze al niet duur genoeg zijn als ze eraf worden gereden in nauwe straatjes). Je hebt er weinig aan, maar t kost wel 3 keer zoveel. Bumpers in lakkleur gespoten zijn er al jaren. En die hebben ook wel een zeker nut: het staat mooier dan die zwarte plastic dingen (al boeit sommigen dat natuurlijk niks). Die richtingaanwijzers in de spiegels zijn wat minder nuttig denk ik. Die kun je ook prima in de voorschermen, net voor de voordeuren zetten (wordt ook veel gedaan)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 15 februari 2009 Report Share Posted 15 februari 2009 In de auto industrie zie je ook dat soort onzin, lakkleur gespoten bumpers zonder bescherming (lekker handig bij parkeren), spiegels met richtingaanwijzer (alsof ze al niet duur genoeg zijn als ze eraf worden gereden in nauwe straatjes). Je hebt er weinig aan, maar t kost wel 3 keer zoveel. Bumpers in lakkleur gespoten zijn er al jaren. En die hebben ook wel een zeker nut: het staat mooier dan die zwarte plastic dingen (al boeit sommigen dat natuurlijk niks). Die richtingaanwijzers in de spiegels zijn wat minder nuttig denk ik. Die kun je ook prima in de voorschermen, net voor de voordeuren zetten (wordt ook veel gedaan)... Richtingaanwijzers in de spiegels vallen wel meer op. Maar we dwalen af. Wel grappig dat hier nu zogenaamde onzinfeatures worden beschreven terwijl er op dit forum wel bloedserieus wordt ingegaan of een stukje draad van 4 cm nou beter klinkt dan het meegeleverde koperen plaatje, of dat je die paar centimeter draad aan de buitenkant maar moet omzeilen door intern de bekabeling te veranderen (en dan even beseffen hoe de hele opnameketen in elkaar zit...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 februari 2009 Report Share Posted 15 februari 2009 Auo's doen het altijd goed hier Nog meer OT. Of richtingaanwijzers in spiegels echt veiliger zijn vraag ik me af. Ze zouden ook juist verwarrend kunnen werken (beetje vergelijkbaar met de kerst verlichting op vrachtwagens). Consistent beeld is belangrijk in het verkeer, denk ik. Ik vind overigens de aandacht voor kabelachtige topics meestal overdreven. Zulke uitgekouwde onderwerpen, alsof er geen zaken zijn die er meer toe doen (binnen audio). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 februari 2009 Report Share Posted 15 februari 2009 In de auto industrie zie je ook dat soort onzin, lakkleur gespoten bumpers zonder bescherming (lekker handig bij parkeren), spiegels met richtingaanwijzer (alsof ze al niet duur genoeg zijn als ze eraf worden gereden in nauwe straatjes). Je hebt er weinig aan, maar t kost wel 3 keer zoveel. Bumpers in lakkleur gespoten zijn er al jaren. En die hebben ook wel een zeker nut: het staat mooier dan die zwarte plastic dingen (al boeit sommigen dat natuurlijk niks). Die richtingaanwijzers in de spiegels zijn wat minder nuttig denk ik. Die kun je ook prima in de voorschermen, net voor de voordeuren zetten (wordt ook veel gedaan)... Richtingaanwijzers in de spiegels vallen wel meer op. Maar we dwalen af. Wel grappig dat hier nu zogenaamde onzinfeatures worden beschreven terwijl er op dit forum wel bloedserieus wordt ingegaan of een stukje draad van 4 cm nou beter klinkt dan het meegeleverde koperen plaatje, of dat je die paar centimeter draad aan de buitenkant maar moet omzeilen door intern de bekabeling te veranderen (en dan even beseffen hoe de hele opnameketen in elkaar zit...). Oh, ik vind dit gedoe over doorverbindinkjes ook maar onzin hoor. Gewoon een degelijke verbinding maken en klaar is kees... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 15 februari 2009 Author Report Share Posted 15 februari 2009 Ik vind overigens de aandacht voor kabelachtige topics meestal overdreven. Zulke uitgekouwde onderwerpen, alsof er geen zaken zijn die er meer toe doen (binnen audio). Eigenlijk heb je wel gelijk Duck... De luisterstoel (en de positionering hiervan..) en de drank die men drinkt tijdens het luisteren (bij voorkeur iest schots van een jaar of 18 oud...) zijn eigenlijk veel belangrijker... om van de muziek zelf nog maar te zwijgen.... Mijn belangrijkste vraag voor mij was eigenlijk hoe die flupjes ookalweer heetten... Grappig om te zien hoe zo'n topic dan weer evolueert... Gr. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 februari 2009 Report Share Posted 15 februari 2009 [knip]Mijn belangrijkste vraag voor mij was eigenlijk hoe die flupjes ookalweer heetten... Grappig om te zien hoe zo'n topic dan weer evolueert... Gr. Frank Met als onderkopje: En wat zijn de beste opties? Grapjas. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 15 februari 2009 Author Report Share Posted 15 februari 2009 [knip]Mijn belangrijkste vraag voor mij was eigenlijk hoe die flupjes ookalweer heetten... Grappig om te zien hoe zo'n topic dan weer evolueert... Gr. Frank Met als onderkopje: En wat zijn de beste opties? Grapjas. M rc Okay.... 's ook weer waar... Maar als je dan toch zo'n vraag stelt, kun je maar beter volledig zijn... Als je weet hoe iets heet, googled dat ook weer makkelijker Groeten, Grapjas haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts