audiofreak Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 (edited) Meeting Bussum op zaterdag 23 Mei 2009 Programma : Vergelijk tussen 4 Nederlandse luidsprekers, 1- Andromeda Audio Design 2,5-weg, 2- Dutch Speaker Systems Systeem, 2-weg 3- MC Systems MP4, 2-weg 4- Lentus Audio, waarschijnlijk de Duo Apparatuur : Astin Trew AT 1000 (voorversterker) Astin Trew AT 5000 (eindversterker) Astin Trew AT 3500 (cd speler) Accoustic-Signature Manfred met T88 arm en Grado element (draaitafel) Cardas Crosslink (bekabeling) [/color]2e Hands LP verkoop : Dit jaar wordt er door Ruud ook 2e hands lp's aangeboden tegen zeer schappelijke prijzen. (let op : ALLEEN RUUD MAG DAT) . Info Astin Trew en Accoustic-Signature : Music2 Sociaal cultureel centrum Uit-Wijk Dr. Schaepmanlaan 10, 1402 BT Bussum[/i][/size] zaalhuur 60,00 Edited 16 november 2009 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Zet mij er maar bij Eten sla ik even over. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 KT88 ook graag erbij. Eten sla ik ook even over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 februari 2009 Members Report Share Posted 17 februari 2009 Schrijf mij ons er maar bij voor de chinees, dat is dus inclusief de vrouw (noem haar maar Glenn)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Schrijf mij er ook maar bij . voor de chinees gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Schrijf mij er ook maar weer bij. Ook voor de sambalbij. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Ook ik ben van de patij En als de Chinees goed is, wil ik die ook uitproberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Ook ik ben van de patij En als de Chinees goed is, wil ik die ook uitproberen. De vorige keer was het goed eten daar, dus zal dat nu vast weer zo zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 februari 2009 Report Share Posted 18 februari 2009 Waarom moet ik me aanmelden als ik er toch al tussen sta Ik breng wel een kopie mee van de HEAR testcd. Ik maak zelfs nog een nieuwe op Ultradisk CD-R (heb de tracks nog altijd op de HD staan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Hoi ja ik ben er ook mooi veld speakers die van lentus audio is dat helemaal rond of moet ik daar nog achter aan. gr e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 februari 2009 Members Report Share Posted 19 februari 2009 Da's rond, alles geregeld. Ze komen met de Duo, zoals al aangegeven. Dit is misschien een duidelijkere foto, dan weten we waar we het over hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Ezo in lijst toegevoegd. @ Ezo, Ga je niet mee naar de Chinees? Foto van de 'Duo' van Lentus Audio in de 2e post in het begin erbij gezet. ah mooi tja misschien ga ik mee maar dat meld ik dan nog wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Da's rond, alles geregeld. Ze komen met de Duo, zoals al aangegeven. Dit is misschien een duidelijkere foto, dan weten we waar we het over hebben... he zijn dat de nieuwe duo die lijken weer niet op de oude ze lijken meer op de solo maar dan met tweeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 februari 2009 Members Report Share Posted 20 februari 2009 he zijn dat de nieuwe duodie lijken weer niet op de oude ze lijken meer op de solo maar dan met tweeter Zoals ik het heb begrepen zijn dit de proto's. De officiele versie staat dan te spelen op het vergelijk. Misschien gelijk de vuurdoop voor deze speaker, en voor het forum een primeur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Onno zet er mij bij met 500 vraagtekens incl Chinees en slaappaats in Almere .... als het gezin en de tijd het toelaat, kom ik zeker af Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Onno zet er mij bij met 500 vraagtekens incl Chinees en slaappaats in Almere .... als het gezin en de tijd het toelaat, kom ik zeker af Gr stef Stef, je staat erbij (onder voorbehoud) Slaapplaats is geen probleem. Mag je slapen tussen de apparatuur in de luisteruimte. Super !!! Greetz Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Bijna iets gemist Onno. Heb je nog een plaatsje voor mij? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Is het de bedoeling dat je alleen komt als je lid bent? Ben zelf dan wel lid, maar lijkt me wel een idee om met een mede-audioliefhebber te komen die niet per s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Shit, ik moet me afmelden, omdat, naar nu blijkt, e.e.a. door elkaar is heengelopen. Op 23 mei kom ik namelijk terug uit Turkije. Dan is het voor mij onmogelijk om erbij te zijn. Ik baal er van, omdat ik dit graag had meegemaakt. Volgende keer beter hoop ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 ....Mocht je nog vragen heben, dan kan je ze ook hier stellen. Dank voor je uitgebreide verhaal, ik ga even de site bekijken. Nou zeg je dat er vergeleken wordt. Ik doe hier thuis niet anders, dus dat vind ik allang prachtig. Maar lijkt me dat je dat geen hele dag doet, of wel? Dus hoe wordt de rest van de dag gevuld? Hapje drankje ouwehoeren over techniek, wordt er nog spul meegesjouwd om te laten zien/voelen/ruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 maart 2009 Report Share Posted 10 maart 2009 Je staat erbij, Carl. Bedankt Onno. Vorige keer vond ik het super gezellig. Ik hoop alleen dat de knoppen wat voorzichtiger worden bediend deze keer (Miracle !) Overigens wat zijn de prijsverschillen tussen de verschillende LS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 10 maart 2009 Report Share Posted 10 maart 2009 Je staat erbij, Carl. Bedankt Onno. Vorige keer vond ik het super gezellig. Ik hoop alleen dat de knoppen wat voorzichtiger worden bediend deze keer (Miracle !) Overigens wat zijn de prijsverschillen tussen de verschillende LS ja wat kost al dit moois en hoe gaan we prijsverschillen mee nemen in de beoordeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 10 maart 2009 Report Share Posted 10 maart 2009 4 speakers gaan vergelijken is niet in uurtje gedaan. Verder gaat het meestal zo dat we ook nog tijd hebben voor een praatje en daaruit komen wel altijd hele leuke discussies/anekdotes uit voort.Je zal zien dat de dag zo voorbij is. Inschrijven dan maar ? Snap dat je speakers niet in een uurtje vergelijkt, we zijn hier wel eens twee dagen bezig geweest met vier sets. Ik ga even met Marc bespreken wat die ervan denkt, denk dat 't inschrijven maar wordt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 maart 2009 Report Share Posted 10 maart 2009 4 speakers gaan vergelijken is niet in uurtje gedaan. Verder gaat het meestal zo dat we ook nog tijd hebben voor een praatje en daaruit komen wel altijd hele leuke discussies/anekdotes uit voort.Je zal zien dat de dag zo voorbij is. Inschrijven dan maar ? Snap dat je speakers niet in een uurtje vergelijkt, we zijn hier wel eens twee dagen bezig geweest met vier sets. Ik ga even met Marc bespreken wat die ervan denkt, denk dat 't inschrijven maar wordt . You mean me? Don't think so... Maar ja, nu ik hier toch even ben, ik kom ook, en chinezen leuk, mits vegetarisch (for me) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 11 maart 2009 Report Share Posted 11 maart 2009 Haha, dan hebben we met wat geluk dus twee Marcs. Nee Marc, ik bedoelde een andere Marc ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts