Jump to content

Inschrijving Meeting Bussum 23 Mei 2009

audiofreak
 Share

Recommended Posts

@ Audiofreak: Is lastig te zeggen, ik ken de leden nog niet en heb geen idee hoe ze op mij reageren. Lijkt 't je een goed idee om mee te gaan eten?

Hoe men op jou gaat reageren ligt aan jezelf. :P

Maar het zal wel meevallen. We zijn niet beroerste hear.

Mee gaan met eten is altijd leuk en gezellig. De leukste en boeienste discussies zijn er dan.

Dus zal ik jullie erbij zetten bij de chinees?

Eerst even vragen wat Eelco denkt.

Moet ook even rekening met hem houden.

Ik ga er vanuit dat we mee eten, maar misschien voor jou slim om even af te wachten tot 't zeker is (anders moet je 't weer verwijderen enzo...).

hee Eelco "wat denk jij? "

je noemt wel een speakertje op s_k . de voice of the theater is een van mijn favourite speakers aller tijden. heb een tijdje zo'n beetje alle mutanten die ervan gemaakt zijn mogen beluisteren in nederland..

erg schoon en zeer realistisch waren ze allen.

en een dynamiek waar klipsch een puntje aan kan zuigen :ph34r:

@ stefk

oke oke ik neem wel wat mee. die groteske Hear test cd is te saai voor woorden namelijk. :huh:

alle installaties klinken daar goed mee. net als zo'n chesky test cd . alles klinkt goed en vooral zielloos.

een artiest die het muziek topic redelijk domineert is volgens mij PJ harvey. die zie je altijd weer opduiken.

hee Eelco "wat denk jij? "

Weinig, hij slaapt denk ik ;D.

Ga er z.s.m. achteraan hoor ;)

je noemt wel een speakertje op s_k . de voice of the theater is een van mijn favourite speakers aller tijden. heb een tijdje zo'n beetje alle mutanten die ervan gemaakt zijn mogen beluisteren in nederland..

Degene waarbij ik ze heb beluisterd heeft ze eens te koop gezet.

Hoogste bod: 750 euro.

Dat valt mee.

Gaan hier nog een keer komen. Wat een heerlijke speaker.

Ik zie het probleem niet zo....als Alice In Chains, Stone Temple Pilots en Tool of zo tevoorschijn worden gehaald, moet ik even nodig buiten roken. :D

Ik zal niemand verder terroriseren met mijn jazzrock, dan loopt iedereen gegarandeerd gillend weg! :ph34r:

hmmm ik neem toch maar wat mee.....alice in kettingen en stenen tempel piloten :ph34r:

just in case

neem ik wat stevigs mee. wel leuk opgenomen.

Bart en Co

Verleden keer had ik oa dEUS, The Kills en Nick Cave mee

Deze zijn ook gedraaid toen. Ok maar voor enkelingen, maar ik was toch blij ze gehoord te hebben en er feedback over gekregen te hebben ivm opname enz enz. Vond ik fijn toen.

Alice Tool go on

Zelf denk ik aan Sonic Youth, PJ en The Stranglers en Pearl Jam

Eig zou ik graag een ferm streepje BB King horen

Maar naar opwindende jazzrock ben ik ook wel benieuwd, wie weet gaat er terug een klein nieuw wereldje open

Gr

Stef

Ik sta ook wel open voor jazzrock, het zijn iig uitstekende muzikanten.

E ik denk dat PJ bij een hoop mensen wel goed ligt.

Als je komt, en ik kan ook de trip maken, dan breng ik je een Tripel ofzo mee :D

Hans wat vond je van PJ Harvey die we bij jou gedraaid hebben?

Gr

Stef

• Members
Ik zie het probleem niet zo....als Alice In Chains, Stone Temple Pilots en Tool of zo tevoorschijn worden gehaald, moet ik even nodig buiten roken. :D

[...]

Wedden van niet? Alice In Chains MTV Unplugged is zelfs audiofiel goed bevonden materiaal! Tool kan ook jij denk ik wel apricieren.

System Of A Down en dergelijken, dat zal idd niet zo verstandig zijn (hoe jammer), en Metallica met dat orkestje? Brrrrrrr, liever niet.

and shellac it is!!

niet te hard, mooie opnames komt helemaal goed :lol:

Als iedereen wat meeneemt... dan mag ik ook.

Iets wat niemand Hear al heeft gehoord, wed ik. Het is geen pop, geen klassiek, geen chanson, geen dance, geen hard cock.

Baka pygmees (Cameroon) - Heart of the Forest

1) Waterdrums (1)

2) ieta

In 1) een overweldigend mooie waterdrum met licht gezang en kinderstemmen alom. Iets waar je geheid van moet plassen, als het goed wordt weergegeven. De opdracht is te ontdekken waar de rivier eigenlijk precies stroomt.n025.gif

In 2) een bijna oorverdovend koor van eh, Afrikaanse krekels, een onverbiddelijke test voor te scherpe hoge tonen. e010.gifNa afloop ben je bijna verdoofd, maar niet onaangenaam, of anders deugen de speakers niet... En hierdoorheen melodieus gezang van kinderstemmen en een voor mij onduidelijk instrument.

Beide stukken hebben in potentie een zeer ruimtelijke 'stage', zijn min of meer holografisch, immers puur opgenomen.

M :ph34r: rc

Ja man, langharigen nemen de meeting over.

Komen :) .

Mocht je willen, broekie.

Je bent net nieuw hear op dit forum en als je wilt dat de harde kern (ballotage commissie) je accepteert zou ik mij wat nederiger opstellen.. :lol::P:P;)

Groep: Members

Sinds: 26-August 04

ID: 12307

Nieuw?

4,5 jaar en 823 postings noemtie nieuw :D

just in case

neem ik wat stevigs mee. wel leuk opgenomen.

toch tool dus ;).

Even serieus: Een speaker kan prachtig transparant, dynamisch en zacht klinken.

Maar er zijn genoeg speakers die een heel knap geluid neerzetten, maar voor geen meter rocken als dat een keer nodig is.

Mijn Tannoys waren daar het klassieke voorbeeld van. Die waren gelukkig voor heel veel anderssoortige muziek wel erg geschikt.

Het is dus wellicht wel zo eerlijk om iets mee te nemen dat niet puur gebaseerd is op transparantie en detail.

En als mumsoft mij mag pesten met kinderstemmetjes... ;).

Alle gekheid op een stokje, ik neem mee:

1. Sara K - Miles Away

2. David Chesky - Chorinho No. 1

3. Orquesta Nova - Wapango

4. Paquito D'Rivera - Havana Cafe

5. Schostakovich - Symphony No. 9

6. Hans Theessink - Call Me

7. Jalousie - Tango

8. Walking in the Moonlight (Org. Thin Lizzy)

9. Phil Woods - How's your mama

10. Straat - Marantz Test CD

11. Dallas Wind Symphony

12. Dat Dere - Marantz Test CD

13. Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley

14. Orgelwerke von Back

15. Fred Hersch - Heartsong

16. Clark Terry - Brushes & Brass

17. Drum improvisation 1

18. Drum improvisation 2

19. Percussion Imaging test

20. Bass resonance test

21. Sound Effect - Drinking Beer

Van de helft heb ik geeneens een idee wat 't is, maar het komt van allerlei test CD's en 't zijn fantastisch mooie opnames.

Alle effectjes komen overigens van Chesky.

Tool is niet mijn ding, te emotieloos, te koud.

liever concerge,mastodon, dillinger escape plan, strapping young lad en bzn