Erikatn Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 een tientje voor erikatn ( of wie weet is er een ruil handel mogelijk?) Wordt het ook nog een nuttige dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 31 maart 2009 Report Share Posted 31 maart 2009 Heb de Hear test CD's van Sodejuu gekregen. Heb Sodejuu ook ontmoet en met hem gepraat over de afkaatsing van 't licht van een CD. De randjes van mijn CD's zijn dan ook groen. Ga het binnenkort proberen met een eigen CD. Hele geschikte kerel verder, dus misschien handig als we onze gang naar de meeting combineren. Geen idee of hem dat wat lijkt . Zit 'ie met drie van die rookies in een auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 april 2009 Report Share Posted 1 april 2009 Heb de Hear test CD's van Sodejuu gekregen.Heb Sodejuu ook ontmoet en met hem gepraat over de afkaatsing van 't licht van een CD. De randjes van mijn CD's zijn dan ook groen. Ga het binnenkort proberen met een eigen CD. Kan bevestigen dat het werkt, maar vereist is een goeie installatie en goeie oren. En het werkt notabene het best met een Staedler Lumocolor Art. nr 313-5. En die zijn notabene slecht verkrijgbaar. Toen ik die tip kreeg wilde ik het beslist proberen, tenslotte kost een pen geen drol, en nee heb je en ja kun je krijgen. Dus op naar de winkel. Ja, eh bedoelt meneer Stabilo? Nee, meneer wil Staedler. Dat kan, die zullen we voor u bestellen. Maar dan moet u wel een doosje van 10 tegelijk afnemen. Eh.... nou, voorruit dan maar. Dus nu heb ik er 10. Kan er z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 ..., dus misschien handig als we onze gang naar de meeting combineren. Geen idee of hem dat wat lijkt . Zit 'ie met drie van die rookies in een auto. Ik geloof niet dat ik daar zoveel moeite mee heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 is er eigenlijk al een idee over de test opzet. 4 speakers vergelijken met allemaal dezelfde muziek? bijv 4 (niet te lange) nummers per speakerpaar. als er 30 verschillende nummers gedraaid worden word het een lange chaotische zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 ik wil me ook graag aanmelden voor bussum . maar geen chinees ,,ik kijk al nauw genoeg ,, gr.henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 De nieuwe modellen zijn toegevoegd op de site: http://www.andromeda-design.nl/ Gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste iedereen, Het lijkt mij heel gezellig en interessant. Zou ik er bij mogen zijn? Vriendelijke groet, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste iedereen, als ik erbij zou mogen zijn word dat heel gezellig en interessant! Vriendelijke groet, azh nou, nou , kom maar zou ik zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste iedereen, als ik erbij zou mogen zijn word dat heel gezellig en interessant! Vriendelijke groet, azh nou, nou , kom maar zou ik zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste iedereen, Het lijkt mij heel gezellig en interessant. Zou ik er bij mogen zijn? Vriendelijke groet, azh Erbij mag altijd. Maar dan blijft de vraag of je je ook aanmeld en dus komt? Want zonder aanmelding kan ik je niet op de lijst erbij zetten. En ook of je meegaat naar de chinees? Hoi Audiofreak, Ja, ik meld me aan Ik ga niet mee naar de chinees. Groet, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 vorig jaar won die speaker met dat oranje logo dacht ik? die we hadden opgehangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Je bedoelt die met die oranje rand? Ik ben ook melig Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Je bedoelt die met die oranje rand? Ik ben ook melig no kiddin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 vorig jaar won die speaker met dat oranje logo dacht ik? die we hadden opgehangen En die stand voor de apparatuur, is dat wel audiofiel verantwoord Gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 Hangt af van de vraagprijs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 Die blauwe stands met geel blad zijn volgens mij handgemaakt, dus vreselijk duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 Dat wordt een gevecht die dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 Heb de Hear test CD's van Sodejuu gekregen.Dus nu heb ik er 10. Kan er z Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 13 april 2009 Report Share Posted 13 april 2009 Ik kom ook, onder voorbehoud. Maar zeker geen chinees. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 april 2009 Report Share Posted 13 april 2009 Heb de Hear test CD's van Sodejuu gekregen.Dus nu heb ik er 10. Kan er z Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 13 april 2009 Report Share Posted 13 april 2009 Heb de Hear test CD's van Sodejuu gekregen.Dus nu heb ik er 10. Kan er z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 april 2009 Report Share Posted 14 april 2009 Onno Ik meld me ook aan, zonder Chinees Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 14 april 2009 Report Share Posted 14 april 2009 gelukkig. stel je voor dat iedereen ook een chinees mee zou nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 14 april 2009 Report Share Posted 14 april 2009 Dan maar meteen een blinde, voor de definitieve stroomkabel test! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts