buizenbart Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Hey Guys en in het bijzonder Onno, bad news er is een heel droevig overlijden in onze familie waardoor de kans groot is dat ik niet naar Bussum kan komen ... Moest ik er niet zijn, zouden de rockers eventueel kunnen onthouden welke speaker ik ahcteraf eens moet beluisteren Gr en triestig Stef Oh, gecondoleerd Stef! Toen ik las dat het (maar) tot 16.30u duurt was het voor mij ook wel duidelijk dat het amper zin heeft om te komen, ik ben iig tot 13u in Zwolle met z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 [De aangemelde deelnemers/leden zijn welkom vanaf 11:30. Hoi Onno en Henk Jan. Ik weet niet wat de bedoeling is, wil je die buizenbak van mij meteen aan je speakers of pas achteraf? Anders kom ik pas om 11:30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Hoi Jack,Het hoofddoel blijft natuurlijk het luidsprekervergelijk en dat heeft eerst alle aandacht. Later in de middag is er zeker nog tijd voor je buizenbak. Dus gewoon meenemen en als je er eerder wilt zijn om de buizenbak alvast aan de stroom te hangen is dat geen probleem, ook niet als je om half 12 komt. Is goed, dan hoef ik ook niet zo vroeg weg en houden we mijn amp als "toetje" Langer dan 5 minuten voorverwarmen is niet nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Hey Guys en in het bijzonder Onno, bad news er is een heel droevig overlijden in onze familie waardoor de kans groot is dat ik niet naar Bussum kan komen ... Moest ik er niet zijn, zouden de rockers eventueel kunnen onthouden welke speaker ik ahcteraf eens moet beluisteren Gr en triestig Stef Oh, gecondoleerd Stef! Toen ik las dat het (maar) tot 16.30u duurt was het voor mij ook wel duidelijk dat het amper zin heeft om te komen, ik ben iig tot 13u in Zwolle met z Link to comment Share on other sites More sharing options...
donic Posted 19 mei 2009 Report Share Posted 19 mei 2009 Onno, je mag mij ook erbij zetten voor het eten. Kees Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Zie net dat Mumsoft vegetari Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Zie net dat Mumsoft vegetari Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Volgens mij vroeg je het me zelf op aa, menneke . Ik kan het niet meer terugvinden. Het zelwel . Kan ook in een PM sessie voorbij zijn gekomen. Tis verre van mijn bedoeling om beide fora te mixen. Ik geniet wel, don't worry. Al hoop ik dat 't niet teveel genieten wordt van de speakers, loop niet graag tegen dingen aan waar ik geen geld voor heb ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Volgens mij vroeg je het me zelf op aa, menneke .Ik kan het niet meer terugvinden. Het zelwel . Kan ook in een PM sessie voorbij zijn gekomen. Tis verre van mijn bedoeling om beide fora te mixen. Ik geniet wel, don't worry. Al hoop ik dat 't niet teveel genieten wordt van de speakers, loop niet graag tegen dingen aan waar ik geen geld voor heb ;D Stijn komt allemaal wel goed jong en die namen is no big deal ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Verder hebben we op AnalogAudio al verteld dat Marc (M. Miller) niet komt.Die voelt zich een beetje bang tussen echte audiofielen (ik snap waarom, hij heeft slechte ervaringen met iemand die niets wist en de hele tijd verhaaltjes napraatte. Marc werd echt bang van hem ;D). Het moet toch echt een dwaas van een audiofiel zijn geweest Die kunnen idd (wel eens) doordrammen over iets waar ze weinig tot niet bijster veel vanaf weten, maar ergens ooit iets gelezen of gehoord menen te hebben. Maar als je dergelijke personen met dezelfde bluf aanpakt, is er niks aan de hand. Bovendien zijn de mensen die naar een HEAR meeting komen wel altijd aardig en staan ze open voor andere meningen. Het is zelfs zo dat met de meest heftige discussieerders op een forum, in de praktijk echt prima te babbelen valt. Jammer voor Marc, maar ik zie het als een gemiste kans. Mocht hij zich bedenken, dan is dat wat mij betreft geen probleem dat hij er alsnog bij zal zijn. @ Stef, Bij deze van harte gecondoleerd met het overlijden van je familielid. Jammer dat je er niet bent, maar aan overmacht kun je weinig doen. Het is idd niet leuk als zoiets gebeurd. Sterkte met de verwerking van het verlies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Stef, gecondoleerd met je verlies. En jammer dat we je nu niet zien a.s. zaterdag. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Persoonlijk heb ik ontzettend veel moeite om namen te onthouden. Hier op het forum lukt het me nog net, mits de namen niet teveel op elkaar lijken. Bijvoorbeeld al die tube-namen daar word ik tureluurs van. Kan ik niet uit elkaar houden. Met audio idem dito. Godzijdank is er wel een duidelijke Buizenbart. Als er dan ook nog bij het handjeschudden twee namen op me afkomen a.s. zaterdag, dan ga ik het al helemaal niet onthouden. Hi, ik ben BuizenBart, Bart dus, ok, dat wil wel. Maar direct na het handjeschudden ben ik elke naam die mij is toegeworpen ook meteen weer vergeten. Krampachtig zal ik er een paar proberen te onthouden, opkrabbelen, maar meestal zal ik met h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Even een oproep plaatsen voor wat clublogistiek. Is er iemand uit het Twentse die naar deze meeting komt? Zo ja, zou deze dan zo vriendelijk willen zijn zich bij mij zsm te melden. Er staat nl een Denon DP-59L van mij in Gronau-Epe, dus vlak over de grens bij Enschede. Het zou een uitgelezen mogelijkheid zijn om de speler bij mij te krijgen. Mocht er iemand uit die streek komen en bereid zijn de platenspeler mee te willen brengen, dan kan ik contact opnemen met de persoon waar de platenspeler nu staat, zodat ik mijn nieuwe speeltje in Bussum zou kunnen inladen. Het ding is betaald en al, dus er hoeft niks voorgeschoten te worden. O ja, contact opnemen met mij kan via PB of via e-mail bvd, Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Val mij niet te hard. Mijn vader riep al alle namen van ons kinderen op voor hij bij de juiste bleef haken. Bomans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Al eerder gezegd: ik neem maar 1 cd mee, een opname uit het oerwoud van de Baka-pygmee Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Persoonlijk heb ik ontzettend veel moeite om namen te onthouden. Hier op het forum lukt het me nog net, mits de namen niet teveel op elkaar lijken. Bijvoorbeeld al die tube-namen daar word ik tureluurs van. Kan ik niet uit elkaar houden. Met audio idem dito. Godzijdank is er wel een duidelijke Buizenbart. Goh, bedankt! Als er dan ook nog bij het handjeschudden twee namen op me afkomen a.s. zaterdag, dan ga ik het al helemaal niet onthouden. Hi, ik ben BuizenBart, Bart dus, ok, dat wil wel. Maar direct na het handjeschudden ben ik elke naam die mij is toegeworpen ook meteen weer vergeten.Krampachtig zal ik er een paar proberen te onthouden, opkrabbelen, maar meestal zal ik met h Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Succes Stef, jammer dat je er niet bij kan zijn. Ik kijk er erg naar uit iedereen te ontmoeten, en naar het audiofiel lekkers wat ons te wachten staat. Groet, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Hey Guys en in het bijzonder Onno, bad news er is een heel droevig overlijden in onze familie waardoor de kans groot is dat ik niet naar Bussum kan komen ... Moest ik er niet zijn, zouden de rockers eventueel kunnen onthouden welke speaker ik ahcteraf eens moet beluisteren Gr en triestig Stef Gecondoleerd met dit droevig verlies Stef. Toch hoop ik dat je alsnog naar Bussum kan komen. Zoniet zal ik je zeker verslag doen van welke speakers er geschikt zijn voor rock/metal/punk enz. Mvg. Miracle. P.S. @ iedereen die slecht is in namen onthouden: Het kan altijd erger. Ik haal namen meest door elkaar en spreek dus mensen vaak gewoon met de verkeerde naam aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Ik verheug me al op de bijeenkomst en om jullie weer te zien. Ben ook zeer benieuwd wat ik allemaal te horen krijg. Via internet word ik niet echt wijzer. En stevig mag maar aub niet hard als vorige keer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 mei 2009 Report Share Posted 20 mei 2009 Ik verheug me al op de bijeenkomst en om jullie weer te zien. Ben ook zeer benieuwd wat ik allemaal te horen krijg. Via internet word ik niet echt wijzer. En stevig mag maar aub niet hard als vorige keer. Hard??? Bedoel je dat de muzieksoort te hard was, of het geluid te luid? Naar mijn idee klonk het af en toe idd te luid, maar dat kan ook met de muziekkeuze te maken hebben gehad. Die tingeltangelmuziek vind ik al snel te luid klinken. Echte muziek mag van mij gerust op een decibelletje of 100 klinken, als het dan maar wel onvervormd blijft. En daar waren de speakers de vorige meating zeker niet geschikt voor, en deze meating ook al niet.......of het zouden de speakers van Androdingesdesign moeten zijn die dat wel kunnen. Afwachten maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Tanx allemaal !! Het eerste directe droevige nieuws is verwerkt ! Daar de begrafenis op maandag is, mijn ouders en andere familieleden gingen uit van zaterdag, zal ik toch naar Bussum komen. Het is een zeer aangenaam gebeuren en verzet de zinnen. Niet alleen ivm het overlijden van mn nonkel maar ook de riem eens af ivm werk en verbouwing van de zolder. Roger, reserveer maar een stoeltje naast je, want ik heb veel te vertellen aan je ... Tot zaterdag Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Stef gecondoleerd. Geachte muziek(materiaal )liefhebbers aangezien het illusion model ook klaar is en het voyagermodel inmiddels in de winkel staat en ik die daar eigenlijk wil laten staan wil ik zaterdag eigenlijk met het driewegsysteem komen is dat okay met jullie ik heb audiofreak inmiddels een mail er over gestuurd . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Stef gecondoleerd. Geachte muziek(materiaal )liefhebbers aangezien het illusion model ook klaar is en het voyagermodel inmiddels in de winkel staat en ik die daar eigenlijk wil laten staan wil ik zaterdag eigenlijk met het driewegsysteem komen is dat okay met jullie ik heb audiofreak inmiddels een mail er over gestuurd . Hoi HJ, heeft het dan nog wel zin om met mijn buizenbak te slepen? Laat hem het zo lief thuis staan, dan hebben ze daar ook muziek. Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Als je wil graag uiteraard ), ik ben zeker benieuwd wat voor dynamiek er uit komt bij een redelijk lichte buizenbak , maar als je niet wil is het ook goed uiteraard . gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 mei 2009 Report Share Posted 21 mei 2009 Ik verheug me al op de bijeenkomst en om jullie weer te zien. Ben ook zeer benieuwd wat ik allemaal te horen krijg. Via internet word ik niet echt wijzer. En stevig mag maar aub niet hard als vorige keer. Hard??? Bedoel je dat de muzieksoort te hard was, of het geluid te luid? Naar mijn idee klonk het af en toe idd te luid, maar dat kan ook met de muziekkeuze te maken hebben gehad. Die tingeltangelmuziek vind ik al snel te luid klinken. Echte muziek mag van mij gerust op een decibelletje of 100 klinken, als het dan maar wel onvervormd blijft. En daar waren de speakers de vorige meating zeker niet geschikt voor, en deze meating ook al niet.......of het zouden de speakers van Androdingesdesign moeten zijn die dat wel kunnen. Afwachten maar. Hai Miracle, Ik heb je hoog, maar liever niet aan de volumeknop In de praktijk luister je in de huiskamer op verschillende niveaus en het moet ook goed klinken als het wat zachter staat. Anders is het simpelweg geen goede luidspreker. Graag de nieuwe LS Andromeda (zelfde naam als mijn boot dus dat kan niet mis). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts