Jump to content

Inschrijving Meeting Bussum 23 Mei 2009

audiofreak
 Share

Recommended Posts

thnx mumsoft

lijst stond vol met allemaal toffe gasten :lol:

m44's back in town :)

• 2 weeks later...
Guest tubejack

Hoi Onno,

Ik had reeds een opmerking gemaakt in het draadje "audiofiele dag" maar is er nog ruimte in het programma

om mijn verbouwde CD-160 te laten horen?

Groet,

Jack

Gewoon meenemen, Jack. We maken er wel tijd voor ;)

Als het zo gaat zoals op alle eerdere meetings die ik heb meegemaakt, wordt er max. 2 uur intensief aan het onderwerp besteed en daarna is er genoeg tijd om dingen uit te proberen.

Ok, ik neem hem mee. :)

Ik ben wel heel benieuwd wat jouw speler gaat doen tov de Astin Trew. Ik heb mijn Jadis Symphonia (allereerste versie, nog met Philips CDM12 Pro2 loopwerk) bij de vorige meating tegenover de Astin Trew gehoord, en was behoorlijk onder de indruk van die speler.

Ik zou het een hele prestatie vinden als je die sound kunt evenaren, laatstaan verbeteren.

Als het zo gaat zoals op alle eerdere meetings die ik heb meegemaakt, wordt er max. 2 uur intensief aan het onderwerp besteed en daarna is er genoeg tijd om dingen uit te proberen.

Als dat zo is is er vast wel iemand met een 300 B versterker die hem mee wil nemen , ik ben benieuwd hoe mijn speaker presteert met erg weinig vermogen , 1 buis levert 9 watt geloof ik ,dit omdat ik ditmaal extra heb geprobeerd om het rendement omhoog te krikken en om de speakers zo hoogohmig als mogelijk te maken

gr :angry: hj :D

Als dat zo is is er vast wel iemand met een 300 B versterker die hem mee wil nemen , ik ben benieuwd hoe mijn speaker presteert met erg weinig vermogen , 1 buis levert 9 watt geloof ik ,dit omdat ik ditmaal extra heb geprobeerd om het rendement omhoog te krikken en om de speakers zo hoogohmig als mogelijk te maken

Niemand een buizenversterker met weinig vermogen :confused: een 845 buis is ook mooi plusminus 20 /25 watt.

Niemand een buizenversterker met weinig vermogen :confused: een 845 buis is ook mooi plusminus 20 /25 watt.

Ik vermoed dat dat toch wel moeilijk word. Ik vervoer mijn buizengebakkies ook liever niet. Het heeft met mijn Jadis JCA30's een week of 3 geduurd voordat ze weer helemaal goed klonken na de laatste keer vervoeren. :mad2:

Guest tubejack
jammer dan :huh: miracle, misschien een zelfbouwer dan met een eigengemaakte buizenbak, kan die hem ook gelijk showen :rolleyes:

Zal ik mijn buizenbak meenemen? 2x 6550 PP relaxed ingesteld goed voor 2x 25watt of zo.....

Dempingsfactor rond de 2, dus je boxen moeten daarmee om kunnen gaan.

Groet,

Jack

P.s. samen met die Philips wordt het een leuke set :D

jammer dan :huh: miracle, misschien een zelfbouwer dan met een eigengemaakte buizenbak, kan die hem ook gelijk showen :rolleyes:

Zal ik mijn buizenbak meenemen? 2x 6550 PP relaxed ingesteld goed voor 2x 25watt of zo.....

Dempingsfactor rond de 2, dus je boxen moeten daarmee om kunnen gaan.

Groet,

Jack

P.s. samen met die Philips wordt het een leuke set :D

Het klinkt nu al goed jack ik ben benieuwd.

Guest tubejack
Kom op, Jack! Als je wilt laten horen hoe goed jouw CD-speler is, en hoe goed al die versterkers zijn, zul je die dag toch minstens

Het klinkt nu al goed jack ik ben benieuwd.

Ik zou leuk vinden, als het n

• Members

Ik moet volgende week toch weer even in Leiden zijn, ik kan de Lafayette Bocama van mijn oudste dochter wel even bij je afgooien? Staat in triode, (2 x 4,5 watt met EL 84 buizen) erg, erg mooi, wie weet gaat dat wel heel goed...

Ik moet volgende week toch weer even in Leiden zijn, ik kan de Lafayette Bocama van mijn oudste dochter wel even bij je afgooien? Staat in triode, (2 x 4,5 watt met EL 84 buizen) erg, erg mooi, wie weet gaat dat wel heel goed...

Volgens mij zit je dan aardig uit de richting voor Andro. Wel naast mijn deur. ;)

Ik bedenk me net nog dat ik ook nog een geupgrade Yarland FV34C heb staan, met wel heel mooie buisjes erop. Heeft ook een vermogen van 12xniks. Die zou ik ev. ook wel mee kunnen brengen. :lol:

Guest tubejack
of gun je jack zijn pleziertje niet. ik help gerust met sjouwen en ben bereid 20,- te lappen voor je benzine kosten.

als je op de motor komt en je neemt de speakers mee betaal ik alle benzine kosten :)

Ehhhh M, ik denk dat Spido mij dat plezier w

Ik woon niet in leiden ,maar in R dam in het weekend door de week zit ik weer in amsterdam :blink::D , dus ik weet niet of dat in de buurt is voor je .