s_k Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Na vervuiling van Mumsoft's topic nu een vers topic: Moet van wat spullekes af. Meerendeel gratisj of vrije gave, paar dingen gewoon veur centjes. Nog beschikbaar Philips CD-i. Lade is lam, maar gewoon dicht duwen en dan werkt 't Grundig TK-23, klinkt en werkt perfect en ziet er nieuw uit, maar neemt niet op. Sansui tunertje Sony TC-230 bandrecorder, werkt helemaal, met dank aan Eelco Philips 212 platenspeler. Helemaal opgeknapt maar hij wil niet helemaal gelijk lopen. Erg zonde, want hij is prachtig! Lenco L833 platenspeler. Helemaal goed en een serieus ding. Met shell, zonder element. Dual 503 platenspeler. Helemaal goed en klinkt super, zonder shell/element Aristona EW5515. Helemaal goed en de dingen die missen op de foto zitten er wel gewoon bij Saba TG-454. Klinkt goed en ziet er heel mooi uit, werkt ook goed. Geeft helaas maar geluid op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Lenco L833 platenspeler. Helemaal goed en een serieus ding. Met shell, zonder element. Stijn, in welk deel van het land zit je? Die Lenco L833 lijkt me wel wat maar heb buitengewoon weinig tijd om door het land te scheuren. Heb in ruil eventueel nog een leuk Denon casettedeck voor je, type weet ik zo niet, d'r komt een laatje uit waar je de casette plat in legt. Maximaal 20 bandjes mee gespeeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 17 februari 2009 Author Report Share Posted 17 februari 2009 Beste Seed7, Dat deckje is zeer welkom. Ruilactie dus? Ik zit zelf in Limburg, maar redelijke kans dat ik viavia de Lenco bij jou kan krijgen. Ik ga bij de Lenco de shell zoeken. Heb je nog iets aan een elementje erbij? Of hang je er een 'dikke' onder? Groet, Stijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Beste Seed7, Dat deckje is zeer welkom. Ruilactie dus? Ik zit zelf in Limburg, maar redelijke kans dat ik viavia de Lenco bij jou kan krijgen. 'k zit in twente, n's kijken hoe ik dat ga organiseren ... zodra ik weet hoe PM ik je. De Denon is een DRS-610, elementje hebbik nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Die Philips. Is het motortje brak of is de voltage regeling naar de klote ? Als dat zo is kan je zo'n motortje altijd met een apart adaptortje aansturen denk ik. Heb e.v.t wel interesse kom jij ook naar de zaterdags audioanoloog dag in sneek ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 februari 2009 Report Share Posted 17 februari 2009 Hoi Stijn, Ik heb wel interesse in de Dual 503 kan je daar een betere foto van op het net zetten? Als ik hem kom halen kan ik ook wel de spullen voor Langspeelplaat mee nemen een seed7. Dat is dan al een stuk dichter bij Twente als Limburg. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k2 Posted 18 februari 2009 Report Share Posted 18 februari 2009 Don't be fooled, het is allemaal plastic en weegt niets. Maar hij klinkt absoluut leuk. Vergeet niet: Zonder shell. Je vindt ze wel op marktplaats overigens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 18 februari 2009 Report Share Posted 18 februari 2009 Don't be fooled, het is allemaal plastic en weegt niets. Maar hij klinkt absoluut leuk. Vergeet niet: Zonder shell. Je vindt ze wel op marktplaats overigens. Ziet er prima uit ik zal je een pm sturen om een afspraak te maken. Groetjes George Als ik nog wat voor andere mee moet nemen dan hoor ik dat graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 19 februari 2009 Report Share Posted 19 februari 2009 Als ik nog wat voor andere mee moet nemen dan hoor ik dat graag Dat zou heel fijn zijn want ik zie de komende maanden echt geen gaatje om een halve dag in het blik te zitten. Verbouwings stress. Stijn, dat dekje doe ik wel op de post, PM is naar S_K mk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 1 maart 2009 Report Share Posted 1 maart 2009 Als je nog ergens een platenspeler met afslag hebt liggen hou ik mij aanbevolen. Tenminste als er nog wat van de maken valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts