Sullivan Posted 18 juni 2002 Report Share Posted 18 juni 2002 Hoi iedereen, Zijn hier soms mensen die ervaring hebben met deze receiver of een andere uit zijn reeks. Ben van plan deze met mordaunt short luidsprekers te kombineren. Graag jullie mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted 30 juli 2002 Report Share Posted 30 juli 2002 mordaunt short, het zijn zeer mooi klinkende speakers, alleen mis ik wat in het midden en in het lage gedeelte. Mijn keuze zou zijn de KEF Q 5 of de DALI suite 2.5, je zit ongeveer in de zelfde prijsklasse. Maar toen ik deze 3 speakers hoorde ging mijn keuze toch naar de KEF en de DALI. Maar ga zelf maar luisteren, er gaat nog een wereld voor je open. Maar over de Harman Kardon terug te komen, ik zoek me zelf ook helemaal gek naar ervaringen van andere gebruikers. Ook mijn keuze is gevallen op een HK AVR 3500 of de AVR 5500, alleen moet je bij de laatste wel afvragen of alles wel nodig hebt, zoals 8 speakers in je kamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord_Imhotep Posted 13 maart 2003 Report Share Posted 13 maart 2003 Ik heb de AVR3500 gecombineerd met: -2x Mission M73 als front speakers -2x Mission M71 als back speakers -Mission M7C1 als center speaker. Over de prestaties ben ik zeer tevreden, zowel met audio als dvd's afspelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 13 maart 2003 Report Share Posted 13 maart 2003 Geplaatst door spike:Ook mijn keuze is gevallen op een HK AVR 3500 of de AVR 5500, alleen moet je bij de laatste wel afvragen of alles wel nodig hebt, zoals 8 speakers in je kamer. Ik geloof dat je niet helemaal de mogelijkheden van deze twee receiver begrijpt. De AVR 3500 is een oud model en ik vraag me af of die nog wel leverbaar is. Het huidige model is de AVR 3550. De AVR 5500 is nog leverbaar maar wordt binnenkort (vanaf april) afgelost door de 5550. De 3550 en 5500 zijn beide 5 kanaals versterkers (subwoofer niet meegerekend). De nieuwe 5550 wordt een zevenkanaals versterker. Al deze modellen bieden Logic 7. Dat is een door Harman Kardon geleverd alternatief voor Pro Logic II. Dat kun je dus gebruiken bij twee kanaals stereo bronnen zoals films op tv, muziek van cd, radio of je eigen video-opnamen. Dit kan met 5 of 7 luidsprekers. Voor DVD heb je dus bij de 5500 en 3550 maar 5 kanalen. Je kunt er dus bij alle modellen voor kiezen om maar 5 luidsprekers te plaatsen. De verschillen tussen de 3550 en 5500 zitten ergens anders in. Kijk hier maar eens harmankardon.de of haal maar eens een folder in de winkel. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts