HPMD Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 The Ultimate Phono Equalizer Amp STEREO PHONO AMPLIFIER C-27 Misschien iets voor iemand die niks van de crisis merkt. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 20 februari 2009 Author Report Share Posted 20 februari 2009 Ik krijg de afbeelding niet ingevoegd! Wie wel? HPMD Kost 8000 euro by the way. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Ik krijg de afbeelding niet ingevoegd! Wie wel? HPMD Kost 8000 euro by the way. heb geen crisis nodig om te weten dat dit boven mijn budget / stand is Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Zal vast wel heel mooi zijn.. Ik heb het idee dat ze in dat diagram MM en MC omgewisseld hebben: er zit veel meer versterking in het MM-gedeelte, dat moet toch net andersom zijn? En dan ga ik aan mijn eigen voorliefde denken: 12 transistoren voor MM, dat lukt ook met vier triodes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 Ik tel voor de MM trap 6 versterkers transistoren, en voor de MC 8. Lijkt me toch gewoon goed te zijn in dit ontwerp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 februari 2009 Report Share Posted 20 februari 2009 "Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren" zulen we maar zeggen Ik heb g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 "Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren" zulen we maar zeggen Ik heb g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 Ik heb het idee dat ze in dat diagram MM en MC omgewisseld hebben: er zit veel meer versterking in het MM-gedeelte, dat moet toch net andersom zijn? Als de MC trap ervoor staat, dan hoeft die maar iets van 10 keer te versterken. De MM trap doet nog wel effe meer en moet ook de RIAA verzorgen. In verband met de ruis hebben ze een groot aantal transistortrapjes in parallel gezet. Gemiste kans voor Accuphase: ook een gebalanceerde ingang. Mag wel voor die prijs............. De Acoustechs die ik van binnen heb gezien hadden opampjes en geen discrete schakelingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 februari 2009 Report Share Posted 21 februari 2009 De Acoustechs die ik van binnen heb gezien hadden opampjes en geen discrete schakelingen. De Acoustech is idd een heel ander ontwerp. De oudere ontwerpen van RS zijn iets anders, zo ook de ontwerpen waar RS zijn eigen naam op zet. Ook Aaron heeft een redelijk vergelijkbaar ontwerp in het verleden gebruikt in de Phono Module (II), en zo zijn er nog wel een aantal te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts