asjemenao Posted 1 maart 2009 Report Share Posted 1 maart 2009 Ik ben op zoek naar een band voor mijn zusje (40 jaar) die binnenkort gaat trouwen. Zij , het aanstaande paar, willen graag swingen op jaren tachtig muziek; dus disco, new wave en soul. Een band die gemakkelijk ook de kat uit de boom kijkende genodigde kan losweken van zijn plaats cq zetel. Niet te groot, laten we zeggen een vijf mans formatie inclusief zangeres en ze moeten ook goed verzoeknummers kunnen spelen; dus toch ook breed geori Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 maart 2009 Report Share Posted 1 maart 2009 Goede Dj. daar kom je waarschijnlijk veel verder mee. Ik ben op zoek naar een band voor mijn zusje (40 jaar) die binnenkort gaat trouwen. Zij , het aanstaande paar, willen graag swingen op jaren tachtig muziek; dus disco, new wave en soul. Een band die gemakkelijk ook de kat uit de boom kijkende genodigde kan losweken van zijn plaats cq zetel. Niet te groot, laten we zeggen een vijf mans formatie inclusief zangeres en ze moeten ook goed verzoeknummers kunnen spelen; dus toch ook breed geori Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjemenao Posted 2 maart 2009 Author Report Share Posted 2 maart 2009 Dank voor de tip! Mischien geen slecht idee een DJ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene01 Posted 17 april 2009 Report Share Posted 17 april 2009 Ik ben op zoek naar een band voor mijn zusje (40 jaar) die binnenkort gaat trouwen. Zij , het aanstaande paar, willen graag swingen op jaren tachtig muziek; dus disco, new wave en soul. Een band die gemakkelijk ook de kat uit de boom kijkende genodigde kan losweken van zijn plaats cq zetel. Niet te groot, laten we zeggen een vijf mans formatie inclusief zangeres en ze moeten ook goed verzoeknummers kunnen spelen; dus toch ook breed geori Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 17 april 2009 Report Share Posted 17 april 2009 En dat zegt 'ie dan op een hifi forum h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 april 2009 Report Share Posted 17 april 2009 Wat dacht je van le freaq - chiqexited - pointer sisters Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 17 april 2009 Report Share Posted 17 april 2009 Ik vond het wel genoeg. Het is denk ik niet mijn band, ook niet gezien de eng vrolijke foto, maar ze lijken wel erg feesterig ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
rene01 Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 Ik vond het wel genoeg.Het is denk ik niet mijn band, ook niet gezien de eng vrolijke foto, maar ze lijken wel erg feesterig ;D sorry hoor, dat ik reageer. ik dacht dat de vraag was dat er een band werd gezocht. vraag er dan niet om. boek ajb die dj als je zo snel van mening veranderd. begin een blog als je wilt zeiken maar draag liever iets constructiefs bij aan dit "forum". ik snap waarom ik de enige ben die reageert. (...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 ja s_k draag eens wat constructiefs bij man Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 Nah, ik ging wel wat te ver. Sorry jongens . Ben niet zo van de feestbands. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 april 2009 Report Share Posted 20 april 2009 dat siert je dan wel weer feestbands.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 21 april 2009 Report Share Posted 21 april 2009 Wij snappen elkaar wederom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts