padangpanjang Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Ben al een tijd aan het nadenken hoe ik mijn apparatuur moet plaatsen. In het verleden had ik alles op hele dikke granieten platen gewoon op de grond geplaatst kan helaas nu met 3 kinderen niet meer vandaar dat ik op zoek ben naar ideeen. Punten die voor mij belangrijk zijn: - Moet er goed uitzien - Het moet praktisch zijn als je kabels wilt wisselen - Het belangrijkste is dat de apparatuur zo min mogelijk negatief word beinvloed van buitenaf. Mijn apparatuur heeft geen standaardmaten..Versterker is 43 breed met een diepte van 56 cm, cd speler is weer heel smal en toch behoorlijk diep. Ben gewoon benieuwd hoe de meeste forummers hun apparatuur geplaatst hebben..zou leuk zijn als er foto's geplaatst worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 ik heb geen foto's maar meerdere forum leden hebben van draadeinden met moeren en planken zeer leuke racks gemaakt. 4 draadeinden. planken met 4 gaten erin. stelletje moeren om planken op de plek te houden. alles kan zo robuust als je zelf wilt. foto's zullen wel volgen zoiets als dit. maar deze is wel heel netjes. en zo hoog te maken als de draaddeinden zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Ik heb idd ook zo'n 'TNT Flexy Rack', ik ga met de billen bloot: Ik ga er wel eentje maken met dubbele breedte zodat ik twee apparaten naast elkaar kan zetten, ik heb nog meer apparatuur Die beuken keukenbladen van Ikea lijken me wel wat, wordt wel een beetje kostbaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Ik heb idd ook zo'n 'TNT Flexy Rack', ik ga met de billen bloot: Ik ga er wel eentje maken met dubbele breedte zodat ik twee apparaten naast elkaar kan zetten, ik heb nog meer apparatuur Die beuken keukenbladen van Ikea lijken me wel wat, wordt wel een beetje kostbaar.. Niet echt kind vriendelijk, maar wel is een en ander heel herkenbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Niet echt kind vriendelijk, maar wel is een en ander heel herkenbaar. Ook niet voor grote kinderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 en stofvrij zo te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Standesign wellicht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Zeer mooi rek. Een iets andere weg is met die speciale alu profielen, maar ben effen kwijt hoe dat ook alweer heet (Pjotr weet er meer van) o.a. te zien in dit draadje http://www.hear.nl/forums/index.php?s=&...st&p=121622 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 wat een prachtige verzameling onderdelen audiofreak draaitafel op een zandbakje en nog wat ? ik zet binnenkort mijn cd speler voor de pret even op een kinderfietsbandje. ben benieuwd. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 2 maart 2009 Report Share Posted 2 maart 2009 Ik heb een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 en stofvrij zo te zien Kniesoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 en stofvrij zo te zien Kniesoor! Tsja, er loopt hier geen vrouw rond die daar problemen mee heeft (maar ik geef toe, de stofdoek mag er wel eens overheen..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 Ben zelf wel gecharmeerd van dit kunsstukje: http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/3698...t_gemaakt_.html 't is misschien een beetje mode, gebruikt hout, en je moet het maar mooi vinden. Je kunt wel je eigen maten vragen. Heb hem zelf ook. Ik houd niet van strak, glanzend, hightech, glas, roetvrijstaal. Voor de wendbaarheid zou ik er wel wielen onder laten zetten, want op zich is het ding al loodzwaar. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 Ben zelf wel gecharmeerd van dit kunsstukje: http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/3698...t_gemaakt_.html 't is misschien een beetje mode, gebruikt hout, en je moet het maar mooi vinden. Je kunt wel je eigen maten vragen. Heb hem zelf ook. Ik houd niet van strak, glanzend, hightech, glas, roetvrijstaal. Voor de wendbaarheid zou ik er wel wielen onder laten zetten, want op zich is het ding al loodzwaar. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 Nou, bij deze mijn DIY rack dan. Wel superstabiel, met zand gevuld, lang aan gewerkt maar ik vond het heel leuk om te doen....... Mijn rack En natuurlijk het resultaat: ruuuuussssttttttt Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 maart 2009 Report Share Posted 3 maart 2009 Ik vind die van Marc en Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts