secondhans Posted 17 september 2002 Report Share Posted 17 september 2002 Beste Duck-Twacy, ik heb voor slechts €500, een Thorend/SME series 3/Dynavector combinatie te koop: zie Hear onder draaitafels: high-end draaitafel combinatie Groeten van Hans tel 0321-314736 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 17 september 2002 Report Share Posted 17 september 2002 Vanmorgen tegen een Linn Basik met Akito arm en een K9 element aangelopen, de speler is compleet met kap, op het eerste gezicht als nieuw, in orginele doos met manuals etc. de vraagprijs is 500 Euro. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 september 2002 Report Share Posted 17 september 2002 Hai Jitze, Zou die zoveel opleveren. Ik ben zelf ook over verkoop van dezelfde combinatie aan het denken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 september 2002 Report Share Posted 17 september 2002 Jongens jongens het is hier geen marketplace Als ik voor een tweedehands zou gaan moet ie wel in goede staat zijn (en geen last van 230 volt). Omdat ik toch wel een stap vooruit wil tov mijn gemodificeerde Dual 505 of good old Technics SL-1500, zit ik dan toch wel minstens aan een Thorens TD 160super of TD126 te denken. En liever geen TP16 arm ivm met MC elementen. Een jonge TD320 zou ook nog kunnen. Maar waarom hoor ik nix over een nieuw model. Het kan toch niet zijn dat voor onder de 1000 euro je geen fatsoenlijke draaitafel kunt kopen (Een TD160super kostte volgens mij indertijd rond de f 600 ). Maar bedankt voor jullie aandacht. PS. is deze Linn wel goed 600 euro klinkt "redelijk". Btw In een tweede hands element heb ik minder interesse, zoiets koop ik liever nieuw. Edit. Verder op zich interessante aanbiedingen (hoe oud is de Linn?). Die Thorens (heb het ff nagelezen klink zeker ook goed). Heb komende 2 weken te druk op mijn werk, maar volgende maand kom is er wellicht op terug (als ze er nog zijn). Wat vinden jullie trouwens van de CS5000 (Dual) voor 200 euro?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 september 2002 Report Share Posted 18 september 2002 tot zo'n 1000 Euro zou ik beslist tweedehands gaan kijken, nieuw in deze prijsklasse kan - voor het geld - heel redelijk zijn............ Overigens heb ik een tikfoutje gemaakt in de prijs van de Basik, moet 500 zijn, dit is een lichtere tafel dan de zeer bekende LP12, deze speler ziet er als nieuw uit, de prijs lijkt me redelijk, gezien de staat waarin hij verkeert. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 september 2002 Report Share Posted 18 september 2002 Geplaatst door carl:Hai Jitze, Zou die zoveel opleveren. Ik ben zelf ook over verkoop van dezelfde combinatie aan het denken. Afgelopen paar jaar deze speler van eigenaar zien veranderen voor bedragen tussen 400 en 1.200 gulden, eea afhankelijk van de staat waarin deze verkeert. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 september 2002 Report Share Posted 18 september 2002 Hai Jitze, de zaak niet goed gelezen ik heb een Axis en geen Basik. Die zou dus meer moeten opleveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts