Jump to content

Nieuwe luidsprekers

Martin_L
 Share

Recommended Posts

Beste Knorretje,

Zoals je onder elke bijdrage van Goodtube kunt lezen, speelt hij nu met Klipsch Epic CF2.

Maar hij heeft in Appelscha the Perfect Performer "SoundStone 30" luidsprekers horen spelen via zijn Van der Veen versterker. Die combinatie speelde de sterren van de hemel.

En nu weet Goodtube dus dat er wel wat beters bestaat dan Klipsch... (Epic CF2)

Dat zou jij

Je moet gewoon een keer naar deze luidsprekers gaan luisteren.

Dan denk ik dat je minder dom zit te lullen over nog meer toetertjes en bas-reflexpijpjes .

Henk.

Ik weet niet wat jij leest Henk, maar lees jij iets negatiefs in mijn opmerking?

Wanneer komt er eens een nieuwe foto van jou set :rolleyes::lol:

Ik zie een afbeelding van de Palladium P39F. Alsjeblieft. 16.000 euro.

4 x het bedrag dat IK nodig heb. En da's voor mij best "pijnlijk".

Over de Klipsch CF2. Op de website (zie linkje in de post van Spido) van Klipsch.com staat al jaren de verkeerde foto, namelijk de CF3, met 2 baspijpjes. De mijne heeft er 1. Ik heb ze dat jaren geleden al eens gemeld, maar je ziet het: wat ik zeg helpt weinig. Zal vast aan mij liggen. Ook hier heb ik daar last van ...

Ik sluit me aan bij Spido over wat hij schrijft. Horen is geloven.

Jammer knorretje, dat je spelbreker speelt als het gaat om een goed initiatief om 50 euro in te zamelen. Maar ja, waarom verbaasd mij dat nou niet?

Je moet gewoon een keer naar deze luidsprekers gaan luisteren.

Dan denk ik dat je minder dom zit te lullen over nog meer toetertjes en bas-reflexpijpjes .

Henk.

Ik weet niet wat jij leest Henk, maar lees jij iets negatiefs in mijn opmerking?

Wanneer komt er eens een nieuwe foto van jou set :rolleyes::lol:

Nieuwe foto van een setje.

1.jpg

Henk.

heeej gezellie is het hier :lol:

en wat lees ik nu!!

goodtube sluit zich aan bij spido!!

nee toch das voor het eerst :ph34r:

Nou, Miracle, mijn reet is het niet. Ben niet zo dik uitgevallen. Denk eerder aan Venus en Serena Williams, de tenniszussen.

HPMD

Ik zat toch meer te denken in de richting van Erica Terpstra of vergelijkbare nijlpaarden. :lol:

Guest tubejack

Goed initiatief, ik doneer 10 euro als Klaas komt met zijn weergevers op de Hear dag.

Vriendelijke groet,

Jack

P.s. als Spido komt 50! :rolleyes:

Edited by tubejack

(...) Hier speeld (speelt?) Jazz at the Pawnshop, 30th anniversary, 3(SA)CD collection. Met de pootjes omhoog in de luie (ouwewijven)stoel met een lekker glas The Balvenie Portwood 1993, Scotch Whisky en een goede Havanna erbij. :)

Ja, zo kun je zelfs zulke fantasie-arme, klootloze klanken als van Opa3's "Jazz at the Pawnshop" nog genietbaar maken....

Hall