Juul08 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Helaas--> Een rode Wandelende John(op z'n haginesisch), en een lekker Tha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Vind Jazz alleen maar goed zoals het vroeger werd gespeelt(dat gejaag met contrabass & piano is genieten geblazen). Wat super audio cd's betreft, heeft dat jouw voorkeur boven een plaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Vind Jazz alleen maar goed zoals het vroeger werd gespeelt(dat gejaag met contrabass & piano is genieten geblazen). Wat super audio cd's betreft, heeft dat jouw voorkeur boven een plaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Zeker nog nooit deze topluidspreker van Klipsch gehoord:De Klipsch/Palladium P39F Maar het ging natuurlijk wel over heel andere Klipschens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 @ goodtube website?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 @ goodtubewebsite?? ja, website. En ik kan iedereen adviseren eens die website van jou, die in je onderschrift staat, te bezoeken. Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Zeker nog nooit deze topluidspreker van Klipsch gehoord:De Klipsch/Palladium P39F Maar het ging natuurlijk wel over heel andere Klipschens... Tja, knorretje. Ieder z'n meuk. De La Scala en de Klipschorn k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ik ga het budget opschroeven tot een euro of 250/300.. Zijn die mission's dan nog steeds toppers? Of worden die dan weggespeelt door boxen in het bovenstaande budget(tweedehands). Aan welke typen moet ik dan denken? Ik denk dat zuilen een beetje overdreven is in een kamer van 16M2 dus daar ligt mijn voorkeur niet.. Zeker niet met zo'n basspoort.. Any Suggestions?\ Met vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 @ goodtubewebsite?? ja, website. En ik kan iedereen adviseren eens die website van jou, die in je onderschrift staat, te bezoeken. Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Any Suggestions?\ Is zelf bouwen een optie? b.v. deze of deze of zoiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts