Jump to content

Stereophile, in welke tijdschriftenwinkel?

mumsoft
 Share

Recommended Posts

Hi, ik zou graag willen weten of en zo ja waar Stereophile te koop is, het Am. tijdschrift dus.

Ik kom wel een bij de bladenman, maar heb Stereophile nog niet ontdekt.

bedankt!

M :ph34r: rc

Waarom ergens halen als een abonnement bijna gratis is.

Heb ooit voor 5 jaar US$ 45 betaald.

Rein, ik wil het maartnummer hebben, dat ik vast niet krijg als ik nu een abt. neem.

Dus toch graag een adresje.

vanuit Leiden is het niet zo ver naar Zoetermeer. In het Stadshart zit een boekhandel (in overdekt winkelcentrum) die 'm heeft en volgens mij zit er ook een AKO tijdschriftenwinkel die 'm ook verkoopt.

Bij Donner in Rotterdam ook.

groet,

vanuit Leiden is het niet zo ver naar Zoetermeer. In het Stadshart zit een boekhandel (in overdekt winkelcentrum) die 'm heeft en volgens mij zit er ook een AKO tijdschriftenwinkel die 'm ook verkoopt.

Bij Donner in Rotterdam ook.

groet,

Marc, bedankt, ik zal m'n broertje eropaf sturen. Da's wel zo handig.

Guest kikkervisje
Hi, ik zou graag willen weten of en zo ja waar Stereophile te koop is, het Am. tijdschrift dus.

Ik kom wel een bij de bladenman, maar heb Stereophile nog niet ontdekt.

bedankt!

Gewoon aan je bladenman vragen of hij er elke maand eentje in huis haalt. ;)

Hi,

In A'dam Bijlmer geprobeerd bij de AKO en de Bruna: lou loene.

Toch nog eens in Leiden gekeken, en ja, bij de Read shop in de Breestraat hebbes.

Kost wel

bedankt Ivan. (had het ook zelf kunnen google'n, alleen ik heb soms zo mijn luie dagen)

Moet ik maar even naar de Amerikaanse ambassade om een Amerikaans paspoort aan te maken (heb er wel recht op vanwege me pa). En om dan een creditcard aan te vragen (en dan meteen maar 10 wegens geldnood,En dan allemaal in de - staan.).

Maar even to the point ik vind het zo irritant waarom kan het gewoon niet via IBAM (Overmaken naar buitenland)

Hey kijk het kan toch : http://www.engelsebladen.nl/l/shop/1A-stoo...id/is/1593.html

Je betaald wel alleen de hoofdprijs van 24 nummer's voor 60euro. Ach zo veel is het ook weer niet.

Zo is in V.s wel de cultuur. Ben je blut vraag een paar nieuw craditcard's aan ontvang een wapen als welkomst cadeau en ga flink in het rood staan (met 10% rente)

Nou ja, zo WAS de cultuur daar in ieder geval wel ja. Wellicht hebben ze inmiddels wat geleerd. Ik zou het hopen...

• 1 month later...

Hi,

Ik heb een abonnement genomen even nadat ik dit onderwerpje startte. Vermoedelijk anderen ook wel (Langspeelplaat?).

Ik weet wel dat het een tijd kan duren voordat je er iets van merkt, maar ben toch benieuwd of anderen al hun eerste abonnements-exemplaar in de bus kregen. Me not.

• 4 weeks later...

Stereophile ziet er mooi uit. Ook de metingen zijn goed, en vroeger gingen ze weleens de diepte in met thema's. Helaas is er ook veel kritiek op internet te vinden, vooral op de objectiviteit. Met dat in het achterhoofd leest het ineens heel anders.

The Absolute Sound vond men altijd wat neutraler, en dat blad durfde weleens tegen de hype (en adverteerders) in te gaan.

Maar het blijft geen geld, 45 dollar voor 5 jaar. Dat vergeleken met de gemiddelde aanschafprijs van de apparaten die ze bespreken... :confused:

Kritiek is er altijd en overal, op iedereen en alles. Vooral op het internet is er veel kritiek te vinden, vooral over dingen die mensen zelf nog nooit ervaren hebben, of er gewoon jaloers op zijn. ;)

Stereophile is

• 2 weeks later...

Zo, heb me ook maar een abonnement gepakt voor twee jaar 71 dollar en nog een extra jaar voor 11 dollar. Maakt 82 dollar voor 3 jaar. Wat is dat dan een eurie of 66 voor drie jaar dart maakt zo'n 22 per jaar een blad kost 10 eurie. Ergens klopt er dan toch iets niet of zie ik dat verkeerd.

Groet,

Andre