james bond Posted 7 maart 2009 Report Share Posted 7 maart 2009 Beste mensen, Dit is een leuke site met heel veel verschillende tweedehands apparaten, maar die prijzen die zijn volgens mij nog hoger dan toen het spul nieuw was http://www.audioscope.net (of zijn dit oude koeien uit de sloot halen) James Bond Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 maart 2009 Report Share Posted 7 maart 2009 We hebben het er hear idd al over gehad, maar de prijzen blijven belachelijk. Een Philips CD960 voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 maart 2009 Report Share Posted 7 maart 2009 Kijk eens op www.audio-markt.de voor een leuke 2e hands verzameling van hifi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 7 maart 2009 Report Share Posted 7 maart 2009 Wat een lef! Het is wat de gek ervoor geeft: 700 Euro voor een stom plankje Er zitten best leuke dingen tussen, en sommige oude spullen kunnen nog goed meekomen met de huidige, maar dit slaat echt alles. Dan vind ik Springair altijd nog veel schappelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 7 maart 2009 Report Share Posted 7 maart 2009 ja ach de prijzen .... maar de cd100 en cd960 heb ik beide gehad. h Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 8 maart 2009 Author Report Share Posted 8 maart 2009 Maar wie koopt nu zoiets? ALs het zo veel duurder is dan de rest. Hoe kan zoiets nu bestaan? Snap er echt geen bal van.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Als het zo duur is hoeven er maar heel weinig gekken te zijn; ze draaien mega marges waardoor het dan al snel uit kan! En een paar gekken zijn er zeker wel; duurder is beter toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Wel apart dat iedereen dit belachelijke prijzen vindt, terwijl er voor nieuwe spullen ook vaak belachelijke prijzen gevraagd worden, maar daar mag je dan niks van zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Wel apart dat iedereen dit belachelijke prijzen vindt, terwijl er voor nieuwe spullen ook vaak belachelijke prijzen gevraagd worden, maar daar mag je dan niks van zeggen... Da's toch iets heel anders dan apparatuur van 25 jaar oud verkopen voor meer (omgerekend) dan wat het destijds nieuw kostte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Wel apart dat iedereen dit belachelijke prijzen vindt, terwijl er voor nieuwe spullen ook vaak belachelijke prijzen gevraagd worden, maar daar mag je dan niks van zeggen... Da's toch iets heel anders dan apparatuur van 25 jaar oud verkopen voor meer (omgerekend) dan wat het destijds nieuw kostte.. Ik vind dat jullie beiden een punt hebben ... Ik denk dat Henrie doelt op duur spul, maar als je gaat kijken wat de onderdelen zijn en hoe het soms gemaakt is ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Maar wie koopt nu zoiets? ALs het zo veel duurder is dan de rest.Hoe kan zoiets nu bestaan? Snap er echt geen bal van.... Gewoon wachten tot er een gek komt. Al is het er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 maart 2009 Report Share Posted 8 maart 2009 Wel apart dat iedereen dit belachelijke prijzen vindt, terwijl er voor nieuwe spullen ook vaak belachelijke prijzen gevraagd worden, maar daar mag je dan niks van zeggen... Da's toch iets heel anders dan apparatuur van 25 jaar oud verkopen voor meer (omgerekend) dan wat het destijds nieuw kostte.. Ja dat is ook wel vreemd, maar dat gebeurt met sommige auto's ook... Ik doelde meer op prijzen in het algemeen. Een simpel kabeltje van een paar honderd, of zelfs een paar duizend euro, wordt vrij normaal gevonden, maar dit is ineens veel te duur. Terwijl dat dure kabeltje onder een andere naam, met een ander uiterlijk misschien ook wel voor veel minder verkocht wordt. Om over 'audiofiele zekeringen' o.i.d. nog maar niet te beginnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Goeie belegging dus die audio apparatuur, vooral Japanse zo te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Goeie belegging dus die audio apparatuur, vooral Japanse zo te zien En een hele grote opslagplaats! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Wel apart dat iedereen dit belachelijke prijzen vindt, terwijl er voor nieuwe spullen ook vaak belachelijke prijzen gevraagd worden, maar daar mag je dan niks van zeggen... Da's toch iets heel anders dan apparatuur van 25 jaar oud verkopen voor meer (omgerekend) dan wat het destijds nieuw kostte.. Ja dat is ook wel vreemd, maar dat gebeurt met sommige auto's ook... Ik doelde meer op prijzen in het algemeen. Een simpel kabeltje van een paar honderd, of zelfs een paar duizend euro, wordt vrij normaal gevonden, maar dit is ineens veel te duur. Terwijl dat dure kabeltje onder een andere naam, met een ander uiterlijk misschien ook wel voor veel minder verkocht wordt. Om over 'audiofiele zekeringen' o.i.d. nog maar niet te beginnen... Ja, daar heb je wel een punt, Henrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 En een hele grote opslagplaats! Technics-Vingers heeft tegeover mij eens beweerd dat hij zo'n 3500 draaitafels in opslag heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 En een hele grote opslagplaats! Technics-Vingers heeft tegeover mij eens beweerd dat hij zo'n 3500 draaitafels in opslag heeft Kijk, die passen dus duidelijk niet in de meterkast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Maar wie koopt nu zoiets? ALs het zo veel duurder is dan de rest.Hoe kan zoiets nu bestaan? Snap er echt geen bal van.... Gewoon wachten tot er een gek komt. Al is het er Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Audiosurvivors en technics-vingers zijn allebei even erg. Technics vingers verkoopt kapotte apparaten als goed, audiosurvivors verkoopt apparaten waar een lapje overheen is gehaald als 'gereviseerd'. En dan te bedenken dat ik die knakker in 't begin heb geholpen met recorderinformatie. Baal daar flink van. Meeste prijzen zijn nu van z'n site, maar hij vraagt voor de Wega B4610 nu 850 euro. Ding kostte nieuw 1750 gulden! En de Uher SG561 Royal, 550 euro. die kostte nieuw ongeveer 1250 gulden. En dan verkoopt 'ie tapes, bijv. de "ATR40907" voor 74 euro. Da's 10 euro boven de normale verkoopprijs! Maar mensen weten niet waar je 't krijgt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Meeste prijzen zijn nu van z'n site, maar hij vraagt voor de Wega B4610 nu 850 euro. Ding kostte nieuw 1750 gulden!En de Uher SG561 Royal, 550 euro. die kostte nieuw ongeveer 1250 gulden. En dan verkoopt 'ie tapes, bijv. de "ATR40907" voor 74 euro. Da's 10 euro boven de normale verkoopprijs! Maar mensen weten niet waar je 't krijgt... Ja, dat die prijzen weg zijn bij A.S. was me ook al opgevallen.. Ik snap niet dat die mensen geen hart hebben, als ik zo'n toko zou runnen zou mijn integriteit en geweten me een hoop slapeloze nachten bezorgen. Zij hechten blijkbaar meer belang aan de eurootjes die binnenkomen. En dan weer een DT met een boor te lijf gaan om er een 'audiofiele interlink' (lees: een stuk speakersnoer..) aan te zetten.. Goed dat ik weet dat jij ook veel deskundigheid hebt, kom ik wel bij jou als ik advies nodig heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Eigenlijk moet ik op m'n woorden passen, als opzetter van een Audioforum. Gelukkig ben ik vanaf gisteren geen moderator meer, omdat ik er niet tegen kan dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken . Heb het toch 2,5 jaar volgehouden. Mooie tijd, zeker de eerste 2 jaar . Neemt niet weg dat ik inderdaad de beruchte namen wel een beetje ken. Veel marktplaatsnamen, maar ook een aantal aan-huis-webwinkels. U vraagt maar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Cool, cheers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Alsof het er voor de foto is neergezet, v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 En als de toestroom van klanten zo blijft gaan als nu zal ik er een mannetje bij moeten gaan nemen vrees ik........ Toch alleen maar goed KT88, tja het nu misschien krap qua ruimte, voor de rest .... luxe problemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Alsof het er voor de foto is neergezet, v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts