PD Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Ik kwam via de Hypex website de firma HFX tegen (klik hier voor de website). Ik moet zeggen dat ik als vrij 'jeugdige' Hifi fanaticus dit erg interessant vind. Iemand hier inmiddels ervaring met de producten van HFX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Ziet er erg gelikt uit zo he maar hoe klinkt het dat is dan toch de vraag he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Er mooi uitzien is 1 ding, mooi geluid produceren is 1 ander ding, en gemakkelijk je weg erin vinden is weer 1 ander ding. Dan heb je toch 3 dingen om op te letten. Ben zelf bezig met deze toekomst, maar heb gekozen voor een Olive Opus No.4 Die doet alle 3 goed. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Dit wordt mijn toekomstige opslagmedium voor de toekomst . Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Mooi ding, maar dat werkt alleen met CF-kaartjes? Kun je er geen harde schijf aanhangen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Dit wordt mijn toekomstige opslagmedium voor de toekomst . Pfoei, wat een lelijk ding M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 maart 2009 Report Share Posted 9 maart 2009 Mooi ding, maar dat werkt alleen met CF-kaartjes? Kun je er geen harde schijf aanhangen? Neuh, zal binnenkort wel komen. Ik ga 'm niet gebruiken als mediaplayer, ik ga 'm vooral gebruiken om op te nemen in fatsoenlijke kwaliteit en zonder dat er een hele PC met monitor enzo in m'n set moet. Er staat overigens wel een PC in m'n set: Zoek de PC: Dit wordt mijn toekomstige opslagmedium voor de toekomst . Pfoei, wat een lelijk ding M rc Na de foto hierboven weet je waarschijnlijk wel dat 't me niet om uiterlijk van m'n set gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 10 maart 2009 Report Share Posted 10 maart 2009 Stijn, ik had nog willen toevoegen: "maar zal niet misstaan tussen de oude meuk". En zo is het. Ik ontwaar je pc'tje op de 2e plank onder de tape-recorder, maar dan in spiegelbeeld. Vraag me wel af wat de TS hier nou aan heeft. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
flippo Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Er mooi uitzien is 1 ding, mooi geluid produceren is 1 ander ding, en gemakkelijk je weg erin vinden is weer 1 ander ding.Dan heb je toch 3 dingen om op te letten. Ben zelf bezig met deze toekomst, maar heb gekozen voor een Olive Opus No.4 Die doet alle 3 goed. M rc Was Olive niet de Amerikaanse uitvoering van de ter ziele gegaan (en inmiddels opnieuw herrezen) Hifidelio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Was Olive niet de Amerikaanse uitvoering van de ter ziele gegaan (en inmiddels opnieuw herrezen) Hifidelio? Zou best kunnen, wordt meer beweerd. het jasje is opvallend anders, en de software is ook nog eens heel geschikt voor klassiek, wat de Hifidelio niet heeft. Hij is niet het ei van Columbus, maar de kip. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 als Audionote met zo'n ding komt ga ik luisteren. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 als Audionote met zo'n ding komt ga ik luisteren. groet Rob, Delft is niet zo ver van Leiden. You're welcome. O, wacht, Audionote is een merk... M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 als Audionote met zo'n ding komt ga ik luisteren. groet Plakken ze vast een buisje op. USB buizen poort ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 ach ik dacht even de discussie aanjagen ja en naast buisjes nog wat andere dingen die wellicht belangrijk zijn zoals fatsoenlijke voeding en zo. ik vind deze techniek in de basis trouwens beslist erg veelbelovend, want ik zie het optisch uitlezen als een zwakke plek in cd-systemen. naast amateuristisch geknoei in voeding en de analoge trap, en volgens mij gaat er veel mis met hf-storing uit het digitale deel die inwerkt op de rest. dat zal de reden zijn dat spelers die qua lay out heel goed gemaakt zijn door mensen die die kunst ook verstaan, beter kunnen klinken. ofwel: vol verwachting klopt mijn hart. ik heb wat luisterbezoeken (heen en weer) te gaan, dan eens naar Leiden? Lijkt me leuk ! groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 ofwel: vol verwachting klopt mijn hart. ik heb wat luisterbezoeken (heen en weer) te gaan, dan eens naar Leiden? Lijkt me leuk ! groet Ik heb je net een mailtje gestuurd. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts