Guest kikkervisje Posted 11 maart 2009 Report Share Posted 11 maart 2009 Is er iemand die ervaring heeft opgedaan met de retip service van Audiosellers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 11 maart 2009 Report Share Posted 11 maart 2009 Ik niet, maar ben ook wel ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polar Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 Ik heb daar ervaring mee en kan zeggen dat het betrouwbaar is, mijn element heeft een retip gehad en is er eigenlijk alleen maar beter van geworden, een goede aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 Ik heb daar ervaring mee en kan zeggen dat het betrouwbaar is, mijn element heeft een retip gehad en is er eigenlijk alleen maar beter van geworden, een goede aanrader. Jij beweerd dus dat je element anders is gaan klinken door de retip. Vind ik persoonlijk niet bepaald positief. Als ik een element zou gaan laten retippen wil ik dat het exact het zelfde klinkt als daarvoor. Ik heb gekozen voor een lelement met bepaalde eigenschappen en wil dat wel graag zo houden. Jij vind dit nu beter klinken, maar is dus anders dan waar je voor gekozen had bij de aanschaf van het element. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hottentot Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 Tot grote tevredenheid een Ortofon mc laten retippen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 Ik heb daar ervaring mee en kan zeggen dat het betrouwbaar is, mijn element heeft een retip gehad en is er eigenlijk alleen maar beter van geworden, een goede aanrader. Jij beweerd dus dat je element anders is gaan klinken door de retip. Vind ik persoonlijk niet bepaald positief. Als ik een element zou gaan laten retippen wil ik dat het exact het zelfde klinkt als daarvoor. Ik heb gekozen voor een lelement met bepaalde eigenschappen en wil dat wel graag zo houden. Jij vind dit nu beter klinken, maar is dus anders dan waar je voor gekozen had bij de aanschaf van het element. Mvg. Miracle. Voor een element is beter en anders echt verschillend. Zet op een bepaald element b.v. een naald met een betere naaldvorm, dan is het element gewoon beter. Bovendien klinkt een nieuwe naald al gauw beter dan een versleten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polar Posted 12 maart 2009 Report Share Posted 12 maart 2009 Beste, anders zei ik niet, ik zei dat het element beter is gaan klinken, daarmee zeg ik wel dat het karakter hetzelfde is gebleven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 14 maart 2009 Report Share Posted 14 maart 2009 ALs je wil dat je element hetzelfde klinkt moet je het naar de fabrikant sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 maart 2009 Report Share Posted 15 maart 2009 Toch maar besloten om een ander element aan te schaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H Audio Posted 15 maart 2009 Report Share Posted 15 maart 2009 Toch maar besloten om een ander element aan te schaffen. Beste Kikkervisje, Welke draaitafel heb je ? Welke arm zit erop ? Welk element zit erin ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 maart 2009 Report Share Posted 15 maart 2009 Toch maar besloten om een ander element aan te schaffen. Beste Kikkervisje, Welke draaitafel heb je ? Welke arm zit erop ? Welk element zit erin ? MvG, Haudio Waarom word ik nu op het matje geroepen? p.s bij nader inzien is mijn reactie wel erg bot. Dus zal ik het anders zeggen ben ( was ) reeds van element(en) voorzien. Heb n.l. enkele vintage exemplaren van het web geplukt. Een recht geaarde MiFi-ert bezoekt geen High-end shops, kwestie van mores. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts