Jump to content

Sony DAV-S880 of toch een nieuwe set?

Pkees
 Share

Recommended Posts

Ik zal ook even mee helpen zoeken...

Eigenlijk alle oude japanse hi fi merken hebben wel degelijke versterkers gebouwd. Ik kan wel zeggen wat ik mooi vind, en dat kan natuurlijk iedereen anders hier.. Maar uiteindelijk zal JIJ het z

Die Onkyo set is zeker niet verkeerd voor dat geld. De speakers die je linkt zouden geen van allen mijn keuze zijn.

Wat dacht je van een Tannoy DC100 of Translator Impact 2?

Zouden het beide erg leuk moeten doen met zo'n Onkyo receiver.

Iets te duur voor mijn portemonnee ;)

Alles hier eigenlijk :(

Als ik ergens een versterker van 30 euries vandaan kan halen, heb ik geld voor die luidsprekers, een andere versterker kan altijd nog.

En op een andere versterker kunnen altijd nog extra boxen aangesloten worden, toch?

Naja,

Nog maar even verder zoeken in iedergeval.

Ben er komende week de hele week trouwens NIET...

En dan vakantie, dan kan ik gaan fietsen :)

Het zou dus leuk zijn als er als ik terugkom een linkje van een (klein beetje) mooie receiver die niet te duur is staat, omstreeks wijk bij duurstede ^^

Ik ga het merken allemaal!

Tot nu toe heel erg bedankt iedereen!

En op een andere versterker kunnen altijd nog extra boxen aangesloten worden, toch?

Onthoud wel: Een set is zo slecht als de zwakste schakel.

Ergo: Flutversterker met flutboxen is flut.

Flutversterker met goeie boxen is ook flut.

Versterker moet je echt niet op bezuinigen. Vroeger dacht ik ook zo en ik heb daar toen bijna 4 luidsprekers mee opgeblazen (gewoon door brakheid).

Luidsprekers hebben het meeste effect op je sound. Alleen ik kan je verzekeren dat het met een flut versterker nooit wat word. Maar voor E30,- krijg je wel een goede 2 kanaal versterker (uit 80's). Alleen dat is niet echt wat je zoekt denk ik.

Het beste remedie is denk ik om gewoon even door te sparen totdat je wat meer budget hebt, Als je sound een beetje belangrijk vind en je wilt meer kwalteit dan de '' gemiddelde consument/plastic rommel '' zal is het geld zeker goed besteed