s_k Posted 18 april 2009 Report Share Posted 18 april 2009 U bevestigt wat ik bedoel, maar u snapte me niet ;D. Ik bedoelde dus dat er w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pkees Posted 18 april 2009 Author Report Share Posted 18 april 2009 Dus jullie bedoelen dit? Bovenste is een receiver, de rest speakers. Er zijn verder weinig (stereo) receivers te vinden. Speakers zijn vooral Wharfedale Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Zoiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 april 2009 Report Share Posted 18 april 2009 Die Onkyo set is zeker niet verkeerd voor dat geld. De speakers die je linkt zouden geen van allen mijn keuze zijn. Wat dacht je van een Tannoy DC100 of Translator Impact 2? Zouden het beide erg leuk moeten doen met zo'n Onkyo receiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 18 april 2009 Report Share Posted 18 april 2009 Translator gaat heerlijk aan een Onkyo receiver, dat kan ik bevestigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 18 april 2009 Report Share Posted 18 april 2009 Ik zal ook even mee helpen zoeken... Eigenlijk alle oude japanse hi fi merken hebben wel degelijke versterkers gebouwd. Ik kan wel zeggen wat ik mooi vind, en dat kan natuurlijk iedereen anders hier.. Maar uiteindelijk zal JIJ het z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pkees Posted 18 april 2009 Author Report Share Posted 18 april 2009 Die Onkyo set is zeker niet verkeerd voor dat geld. De speakers die je linkt zouden geen van allen mijn keuze zijn. Wat dacht je van een Tannoy DC100 of Translator Impact 2? Zouden het beide erg leuk moeten doen met zo'n Onkyo receiver. Iets te duur voor mijn portemonnee Alles hier eigenlijk Als ik ergens een versterker van 30 euries vandaan kan halen, heb ik geld voor die luidsprekers, een andere versterker kan altijd nog. En op een andere versterker kunnen altijd nog extra boxen aangesloten worden, toch? Naja, Nog maar even verder zoeken in iedergeval. Ben er komende week de hele week trouwens NIET... En dan vakantie, dan kan ik gaan fietsen Het zou dus leuk zijn als er als ik terugkom een linkje van een (klein beetje) mooie receiver die niet te duur is staat, omstreeks wijk bij duurstede ^^ Ik ga het merken allemaal! Tot nu toe heel erg bedankt iedereen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 En op een andere versterker kunnen altijd nog extra boxen aangesloten worden, toch? Onthoud wel: Een set is zo slecht als de zwakste schakel. Ergo: Flutversterker met flutboxen is flut. Flutversterker met goeie boxen is ook flut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 Versterker moet je echt niet op bezuinigen. Vroeger dacht ik ook zo en ik heb daar toen bijna 4 luidsprekers mee opgeblazen (gewoon door brakheid). Luidsprekers hebben het meeste effect op je sound. Alleen ik kan je verzekeren dat het met een flut versterker nooit wat word. Maar voor E30,- krijg je wel een goede 2 kanaal versterker (uit 80's). Alleen dat is niet echt wat je zoekt denk ik. Het beste remedie is denk ik om gewoon even door te sparen totdat je wat meer budget hebt, Als je sound een beetje belangrijk vind en je wilt meer kwalteit dan de '' gemiddelde consument/plastic rommel '' zal is het geld zeker goed besteed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pkees Posted 19 april 2009 Author Report Share Posted 19 april 2009 Ik heb het idee dat je gelijk hebt langspeelplaat... Van wat ik hier heb gezien heb je veel meer aan een euro of 500... Jammer dat sparen niet zo snel gaat Ik weet nog niet wat ik ga doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 19 april 2009 Report Share Posted 19 april 2009 Andere invalshoek: Koop een leuk setje speakers met een goeie versterker voor pak 'm beet een totaalprijs van 100 euro. Ja, dat kan. Als je niets moderns wil h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts