Erikatn Posted 16 maart 2009 Report Share Posted 16 maart 2009 Bij audio gaat het om minstens net zoveel emoties als bij het uitzoeken van een vrouw en daar zijn dacht ik ook nog geen vergelijkende fora voor. Jawel, hoor dat heet het caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 16 maart 2009 Author Report Share Posted 16 maart 2009 Asumpties, ik heb duidelijk de doelstelling omschreven, alle berichtgeving mag zolang dat past binnen de regelgeving van dit forum. Als iets niet door de beugel kan zal de moderator dit neem ik aan aangeven. Wie zijn belang verdedigt u? Waarom valt u het bestaansrecht van dit topic en daarmee de vrijheid van forumleden om hun mening te uiten? Ik heb geciteerd uit open bron zowel pro als contra! Na wat zoekwerk op het hear forum ben ik de volgende opmerkingen tegen gekomen die gaan over dit onderwerp: Uit dit "zoekwerk" blijkt dat je eerder op iets anders uit bent dan je voorgeeft, Consumentenman. Dit topic kan een heel ranzige wending nemen, ware het niet dat de meeste vaste posters wel kaf van koren weten te scheiden en zich (hopelijk) niet laten vangen door een dubbele bodem. Het is behoorlijk onbegrijpelijk dat het moderatieteam toestemming heeft gegeven voor zo'n topic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 (...) Het is behoorlijk onbegrijpelijk dat het moderatieteam toestemming heeft gegeven voor zo'n topic... Ach... wat is voor ons knorretje nou eigenlijk ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Asumpties, ik heb duidelijk de doelstelling omschreven, alle berichtgeving mag zolang dat past binnen de regelgeving van dit forum. Als iets niet door de beugel kan zal de moderator dit neem ik aan aangeven. Wie zijn belang verdedigt u? Waarom valt u het bestaansrecht van dit topic en daarmee de vrijheid van forumleden om hun mening te uiten? Ik heb geciteerd uit open bron zowel pro als contra! Na wat zoekwerk op het hear forum ben ik de volgende opmerkingen tegen gekomen die gaan over dit onderwerp: Uit dit "zoekwerk" blijkt dat je eerder op iets anders uit bent dan je voorgeeft, Consumentenman. Dit topic kan een heel ranzige wending nemen, ware het niet dat de meeste vaste posters wel kaf van koren weten te scheiden en zich (hopelijk) niet laten vangen door een dubbele bodem. Het is behoorlijk onbegrijpelijk dat het moderatieteam toestemming heeft gegeven voor zo'n topic... ik ben zelfs in 1 winkel wel eens goed en wel eens slecht geholpen. mischien een nieuw topic openen waarin we iedere verkoper op zich per winkel gaan beschuldigen van "oneerlijke handel". eb vervolgens alle negatieve ervaringen opnoemen die je in je leven ervaren hebt. oh ja en dan wel met droge ogen beweren dat het je om de info te doen is , een leuk topic te starten. en dan de mensen die daarin trappen benoemen als vaste posters en ze een veer in de reet steken dat zij echt zo goed zijn dat ze heus kaf van koren wel kunnen scheiden. veel plezier in dit verderfelijke topic wat alleen maar de verkeerde kant op kan gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Waarom wil je dat wij absoluut antwoorden? als ik over een winkel eventjes niet tevreden ben, voor wat reden ook, dan zal ik dat wel beleefd melden / aankaarten bij de winkelier zelf. Wat wil je uiteindelijk bekomen met je topic? Vooral wie of wat is de consumentenman? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Waarom wil je dat wij absoluut antwoorden?als ik over een winkel eventjes niet tevreden ben, voor wat reden ook, dan zal ik dat wel beleefd melden / aankaarten bij de winkelier zelf. Wat wil je uiteindelijk bekomen met je topic? Vooral wie of wat is de consumentenman? Gr Stef precies uiteraard kan het zijn dat ik wantrouwig ben. ik ben tenslotte iemand die afgaat op zijn gevoel of dat tenminste probeerd. mij gevoel hier is niet goed. ik zeg jou, isnie goe he! ies foute boel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Asumpties, ik heb duidelijk de doelstelling omschreven, alle berichtgeving mag zolang dat past binnen de regelgeving van dit forum. Als iets niet door de beugel kan zal de moderator dit neem ik aan aangeven. Wie zijn belang verdedigt u? Waarom valt u het bestaansrecht van dit topic en daarmee de vrijheid van forumleden om hun mening te uiten? Ik heb geciteerd uit open bron zowel pro als contra! Je komt met een eerste post om conclusies over het audiobedrijf vragen. Dat is of pretentieus of verdacht, en in ieder geval buitensporig. Je zult daarom niet veel respons krijgen, de zegen van het beheer ten spijt. De felle afwijzende reacties lijken symptomatisch voor het Stockholm-syndroom: "Kom niet aan de schurk die mijn hachje heeft... want dan kom je aan mij!"De mentale afhankelijkheid van veel audiofielen ten opzichte van hun dealers staat kennelijk geen objectiviteit toe. Jammer. Zo zal niet duidelijk worden dat veel van de beste hifi al lang niet meer via hifi-winkels wordt verkocht... Je weet zeker dat je het schietseizoen wilt openen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 als ik over een winkel eventjes niet tevreden ben, voor wat reden ook, dan zal ik dat wel beleefd melden / aankaarten bij de winkelier zelf. Is dat echt zo? Ik kom gewoon niet meer. Heb vorig jaar een verzekeringsvertegenwoordiger binnen gehad. En dan 1 van het echte vertegenwoordiger-soort, ik liep overal in. Ben nu wel van plan om mijn nieuwe verzekeringen ergens anders te plaatsen of mijn "onvrede" te melden bij mijn vaste contactpersoon daar. Maar echt vrolijk wordt ik er niet van, want deze persoon stuurde juist die vertegenwoordiger. Iets wat ik nog moet leren als consument, mijn onvrede uiten. He, weer wat geleerd naar aanleiding van Stefk's post Ik denk dat de Consumentenman geen (commercieel) bedrijf is, maar iemand die de audioretail-sector eens tegen het licht wilt houden. Het moet natuurlijk wel uit de juiste motieven komen en niet uit wrok (!). Maar goed we gaan er misschien standaard vanuit dat we goede service krijgen in deze nichemarkt, want het verschil is alleen te maken als audiowinkelier met je hoogkwalitatieve aanbod en je service. Althans dat vertellen de bladen ons. Want prijstechnisch en qua "gestripte" service kun je als consument iedere bruingoed-keten in gaan, Mediamarkt, BCC, DeBlock etc. Trouwens deze winkels mogen ook genoemd worden hoor, schaam je niet! zal mij verduidelijken als ik bij mn vaste dealer niet tevreden ben over iets (kan vanallees zijn), heb ik nog niet meegemaakt, dan zal ik hem haar dat wel zeggen ... dat zijn geen kwade gesprekken. maar als er iets fout loopt en ik heb het gevoel dat hetmijn fout niet is, ok dan zal ik iets harder uit de hoek komen; Maar dat doe ik bij andere winkeliers ook. Als ik bvb een wasmachine laat repareren vr 200 euro en het ding geeft na 2 weken terug de geest, ok dan ben ik pissed ... om dat aan te kaarten, moet ik nog steeds nr dezelfde winkelier want daar heb ik het laten maken; de man verrot schelden helpt dan niemand vooruit. Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Asumpties, ik heb duidelijk de doelstelling omschreven, alle berichtgeving mag zolang dat past binnen de regelgeving van dit forum. Als iets niet door de beugel kan zal de moderator dit neem ik aan aangeven. Wie zijn belang verdedigt u? Waarom valt u het bestaansrecht van dit topic en daarmee de vrijheid van forumleden om hun mening te uiten? Ik heb geciteerd uit open bron zowel pro als contra! Wiens belang ik verdedig... ik denk het belang van integriteit, een ietwat verjaard en ouwelijk woord dat heden ten dage vrij uitgehold klinkt als ik het zo eens bekijk. Ik val geen vrijheid van uiting van forumleden aan; zoals je zelf kunt lezen kunnen die best voor zichzelf opkomen en tot nog toe gaat het drie bladzijden lang over heel andere zaken dan jouw "doelstelling". Ofwel, de doelstelling van het topic is allang vergeten en in plaats daarvan zijn de sym- en antipathie Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 De felle afwijzende reacties lijken symptomatisch voor het Stockholm-syndroom: "Kom niet aan de schurk die mijn hachje heeft... want dan kom je aan mij!"De mentale afhankelijkheid van veel audiofielen ten opzichte van hun dealers staat kennelijk geen objectiviteit toe. Jammer. Zo zal niet duidelijk worden dat veel van de beste hifi al lang niet meer via hifi-winkels wordt verkocht... Ja, een "kwaliteitsproduct" verkopen is jou wel toevertrouwd, dat geloof ik gelijk! Maar serieus: de beste hifi wordt verkocht aan klanten die weten wat ze willen. Dat was natuurlijk altijd al zo. Mensen die (nog) niet weten wat ze willen vragen erom dat de winkelier dat voor ze invult. Als ie integer is, is daar geen enkel probleem mee. Dan is zo'n winkelier eigenlijk zoiets als een perfect performer, want een standaard riedeltje draaien ze allemaal af. Ook die lui van buiten de hifi-winkels, toch, Klaas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Zo zal niet duidelijk worden dat veel van de beste hifi al lang niet meer via hifi-winkels wordt verkocht... Hee, die snap ik ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 Ik vraag me af wat deze "consumentenman" met onze info moet...??? Bij elke winkel gaat er wel eens wat mis en gaan er veel dingen goed. Er is maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 17 maart 2009 Author Report Share Posted 17 maart 2009 MET ONZE INFO lijkt wel op een secte?!?! Ik heb geen zin om elke keer in de herhaling te vallen, maar ik wil niks met "jullie" gegevens zoals jullie "leider" H van liempd dat omschrijft, sterker nog het interseert me steeds en steeds minder. Het lijkt wel alsof je eerst door een ballotage commissie moet worden onderzocht om hier een topic te starten, die gewoon pro / contra is opgesteld en meerdere malen is aangegeven wat de doelstelling is van dit topic. Daarbovenop goedgekeurd door moderetor nummer 1 en 3 en het hele team, en dan nog zetten een aantal leden vraagtekens bij dit topic?! Er zijn geen verborgen agenda's, geen wrok, ik ben niet van de BVD en zeker niet van de CIA. Gewoon informatie vergaring die voor iedereen bruikbaar kan zijn die daar in geinteresseerd is! NIet geinteresseerd ook goed ga dan naar het topic waar je wel in geinteresseerd bent en hou om met zeurende wildgroei te creeren op dit forum. Er gaan een boel verhalen en adviezen in de audio wereld ten ronde, je hoort op audiodagen een hoop gebrom en gezoem over de ene of andere verkoper of product. Maar niemand spreekt zich hier over uit. Bang dat je wordt verstoten uit je secte? EN JA OOK POSITIEVE BERICHTEN. En heel misschien ben ik dan toch van de FBI en is het in het landsbelang van Europa en Obama, dat wij het hele audiowereld binnenste buiten keren en failliet verklaren of......... AUDIOFIELEN VERENIGT U! Eerst consumentenman, daarna frits bom en nu dan de consumaniaman. Leuk gevonden alleen weinig constructief voor dit topic. Ik vraag me af wat deze "consumentenman" met onze info moet...??? Bij elke winkel gaat er wel eens wat mis en gaan er veel dingen goed. Er is maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 17 maart 2009 Author Report Share Posted 17 maart 2009 Oja Ivan10 toppie en tot morgen ReviewsReviews over apparatuur, componenten en winkels. Plaats je reviews ook op www.hear.nl/reviews. Forum Led by: HEAR, Moderators Ja, wat moet een poster of een threadstarter uberhaupt met al onze meningen Toch past de thread in dit gedeelte van het forum. Zie onderschrift van de reviews sectie. Ik denk dat ik naar aanleiding van deze thread wel beter ga begrijpen waarom Tijdschriften alleen maar positieve recensies schrijven... Maar eigenlijk wordt hier niet eens eens positief geschreven over audiowinkel ervaringen. En dat vind ik raar, onze niche-markt streeft alleen maar naar extra service, dus ik verwachte allemaal succes verhalen - Winkel B fantastische klachtenafhandeling... - Winkel C uitstekend assortiment, omdat... Maar het blijft wel verdacht stil. Frits Bom is er zo te zien mee gestopt. Ach ja. C'est la Vie. Vervelend Hans! Wat heb je nu moeten doen, toen ze je klacht niet in behandeling namen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 17 maart 2009 Author Report Share Posted 17 maart 2009 ALS IK ZO VRIJ MAG ZIJN ERG GOED COMMENTAAR : De felle afwijzende reacties lijken symptomatisch voor het Stockholm-syndroom: "Kom niet aan de schurk die mijn hachje heeft... want dan kom je aan mij!" De mentale afhankelijkheid van veel audiofielen ten opzichte van hun dealers staat kennelijk geen objectiviteit toe. Jammer. Zo zal niet duidelijk worden dat veel van de beste hifi al lang niet meer via hifi-winkels wordt verkocht... Asumpties, ik heb duidelijk de doelstelling omschreven, alle berichtgeving mag zolang dat past binnen de regelgeving van dit forum. Als iets niet door de beugel kan zal de moderator dit neem ik aan aangeven. Wie zijn belang verdedigt u? Waarom valt u het bestaansrecht van dit topic en daarmee de vrijheid van forumleden om hun mening te uiten? Ik heb geciteerd uit open bron zowel pro als contra! Je komt met een eerste post om conclusies over het audiobedrijf vragen. Dat is of pretentieus of verdacht, en in ieder geval buitensporig. Je zult daarom niet veel respons krijgen, de zegen van het beheer ten spijt. De felle afwijzende reacties lijken symptomatisch voor het Stockholm-syndroom: "Kom niet aan de schurk die mijn hachje heeft... want dan kom je aan mij!"De mentale afhankelijkheid van veel audiofielen ten opzichte van hun dealers staat kennelijk geen objectiviteit toe. Jammer. Zo zal niet duidelijk worden dat veel van de beste hifi al lang niet meer via hifi-winkels wordt verkocht... Je weet zeker dat je het schietseizoen wilt openen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 maart 2009 Report Share Posted 17 maart 2009 MET ONZE INFO lijkt wel op een secte?!?! Ik heb geen zin om elke keer in de herhaling te vallen, maar ik wil niks met "jullie" gegevens zoals jullie "leider" H van liempd dat omschrijft, sterker nog het interseert me steeds en steeds minder. Het lijkt wel alsof je eerst door een ballotage commissie moet worden onderzocht om hier een topic te starten, die gewoon pro / contra is opgesteld en meerdere malen is aangegeven wat de doelstelling is van dit topic. Daarbovenop goedgekeurd door moderetor nummer 1 en 3 en het hele team, en dan nog zetten een aantal leden vraagtekens bij dit topic?!Er zijn geen verborgen agenda's, geen wrok, ik ben niet van de BVD en zeker niet van de CIA. Gewoon informatie vergaring die voor iedereen bruikbaar kan zijn die daar in geinteresseerd is! NIet geinteresseerd ook goed ga dan naar het topic waar je wel in geinteresseerd bent en hou om met zeurende wildgroei te creeren op dit forum. Er gaan een boel verhalen en adviezen in de audio wereld ten ronde, je hoort op audiodagen een hoop gebrom en gezoem over de ene of andere verkoper of product. Maar niemand spreekt zich hier over uit. Bang dat je wordt verstoten uit je secte? EN JA OOK POSITIEVE BERICHTEN. En heel misschien ben ik dan toch van de FBI en is het in het landsbelang van Europa en Obama, dat wij het hele audiowereld binnenste buiten keren en failliet verklaren of......... AUDIOFIELEN VERENIGT U! Eerst consumentenman, daarna frits bom en nu dan de consumaniaman. Leuk gevonden alleen weinig constructief voor dit topic. Ik vraag me af wat deze "consumentenman" met onze info moet...??? Bij elke winkel gaat er wel eens wat mis en gaan er veel dingen goed. Er is maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 17 maart 2009 Author Report Share Posted 17 maart 2009 Wat je wilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 MET ONZE INFO lijkt wel op een secte?!?! Ik heb geen zin om elke keer in de herhaling te vallen, maar ik wil niks met "jullie" gegevens .............. AUDIOFIELEN VERENIGT U! Eerst consumentenman, daarna frits bom en nu dan de consumaniaman. Leuk gevonden alleen weinig constructief voor dit topic. Het resultaat gaat zijn dat posters en forum (al dan niet terecht) worden aangesproken door winkels/dealers. Ga je dan bemiddelen of is daarmee het nuttige doel bereikt? Op een openbaar forum is ruimte voor alle commentaar, dat heeft iedereen te accepteren, maar doelbewuste organisatie zal tot tegenreactie leiden. Start gerust een eigen site als je zeker van je zaak bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polleke Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 MET ONZE INFO lijkt wel op een secte?!?! Ik heb geen zin om elke keer in de herhaling te vallen, maar ik wil niks met "jullie" gegevens zoals jullie "leider" H van liempd dat omschrijft, sterker nog het interseert me steeds en steeds minder. Het lijkt wel alsof je eerst door een ballotage commissie moet worden onderzocht om hier een topic te starten, die gewoon pro / contra is opgesteld en meerdere malen is aangegeven wat de doelstelling is van dit topic. Daarbovenop goedgekeurd door moderetor nummer 1 en 3 en het hele team, en dan nog zetten een aantal leden vraagtekens bij dit topic?!Er zijn geen verborgen agenda's, geen wrok, ik ben niet van de BVD en zeker niet van de CIA. Gewoon informatie vergaring die voor iedereen bruikbaar kan zijn die daar in geinteresseerd is! NIet geinteresseerd ook goed ga dan naar het topic waar je wel in geinteresseerd bent en hou om met zeurende wildgroei te creeren op dit forum. Er gaan een boel verhalen en adviezen in de audio wereld ten ronde, je hoort op audiodagen een hoop gebrom en gezoem over de ene of andere verkoper of product. Maar niemand spreekt zich hier over uit. Bang dat je wordt verstoten uit je secte? EN JA OOK POSITIEVE BERICHTEN. En heel misschien ben ik dan toch van de FBI en is het in het landsbelang van Europa en Obama, dat wij het hele audiowereld binnenste buiten keren en failliet verklaren of......... Wat de moderatoren goedkeuren of niet doet hier eigenlijk niet ter zake. Het grootste gedeelte van de groep mensen die reageert ziet het nut van dit topic niet in. Het grootste gedeelte van die mensen is ook de groep die hear het meeste activiteit aan de dag legt en het Forum levend houdt. Mijns inziens heeft dit topic ook niet veel zin. Alle info die je uit zulk een topic kan krijgen, ( als er al echte info komt ) is zuiver subjectief en persoonsgebonden. Trouwens, als het op beoordelingen van winkels ( derden ) aankomt zal je vrij snel merken dat er hear dikwijls met modder naar elkaar gegooid wordt, maar dat dit Forum er niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 VOLGENS MIJ IS DIT TOPIC GEWOON ZINLOOS... WAT MIJ BETREFT... SLOT EROP. Je ziet... ik kan ook hard roepen. De toon staat me dus helemaal niet aan. Zeker niet wanneer je hier voor het eerst komt, een dergelijk topic opent en bovendien Hear de dienst uit wil komen maken. 13 inzendingen en wel allemaal in Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 De toon die hier aangeslagen wordt, lijkt me met name te worden veroorzaakt door diegenen die dit topic zinloos vinden. Krachttermen en uitdrukkingen komen in mijn ogen niet sympathiek over. En het feit dat een aantal mensen het een zinloos topic vindt, lijkt me geen reden voor een slot. Is het niet juist het bestaansrecht van een forum dat een ieder zijn mening mag ventileren, binnen de normen van fatsoen? En ja, het ventileren van een mening over een winkel is subjectief. Hoe objectief zijn al die meningen en reviews over al die apparatuur? En ja, zijn risico's aan verbonden. Een winkelier is relatief kwetsbaar (een fabrikant van apparatuur is dat natuurlijk ook, zij het in het algemeen in mindere mate) voor negatieve publiciteit. Hier ligt niet alleen een verantwoordelijkheid voor de moderatoren, maar ook voor elke deelnemer aan dit forum, om op een respectvolle wijze hiermee om te gaan. Heel veel mensen in de 'hifi-wereld' vinden de service van een winkel erg belangrijk, zie de in het algemeen negatieve uitlatingen over internet-shops. Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom een topic als deze zo zinloos is. En nogmaals, ik snap met name niet, waarom iemand die dit topic opent op een (in mijn ogen) duidelijke en normale wijze, op een zo'n onrespectvolle manier door een aantal mensen hier aan de schandpaal wordt genageld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 ik koop niks in een hifiwinkel.........zo goed. de consumentengids heeft geen verstand van hifi. de consumentenman niet van hifiliefhebbers. beetje frusti? Hans is een vriendelijk man, geen leider. alhoewel die baard wel ietwat autoritair overkomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 Als ik al negatieve ervaringen heb met een bepaalde zaak dan zal ik dat zeker hier niet melden. Goede wel en dat zou dus niet echt een goed beeld geven van de winkel. Daarom vind ik dit niet echt een zinnig topic. Misschien wel is er daarom zo veel weerstand tegen dit verhaal? Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 maart 2009 Report Share Posted 18 maart 2009 @Marc Hans ik en anderen hebben we een directe maar beleefde manier vragen gesteld aan de topicstarter maar we krijgen geen antwoord. Ook daar stopt het dan voor mij. Vind je nu echt dat ik mij als een leerling moet gedragen en braaf antwoorden op wat de leraar vraagt ... no way. Ieder mag zijn mening ventileren, sta ik volledig achter ... Wel mijn (onze) mening is dat dergelijk topic mij (ons) niet zint. Dat is de overgrote mening van de mensen die posten in dit topic. Ik vind het juist getuigen van eerbied dr kenbaar te maken waarom je het topic niet ok vindt. Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
de consumentenman Posted 18 maart 2009 Author Report Share Posted 18 maart 2009 Als ik dan eenmaal weet welke producten in aanmerking komen, wil ik graag ervaringen van anderen horen of lezen en aan de hand daarvan mijn beslissing te nemen. Ik hecht grote waarde aan ervaringen van anderen, immers de fabrikanten prijzen hun producten toch wel de hemel in. Zij willen verkopen. Als je niet zeker bent van wat je koopt dan zal de verkoper een grote rol spelen bij de aanschaf van het product. wat mij verder is opgevallen en kwijt wil; leiders kunnen heel aardig zijn en of ze dan een baard hebben doet niet terzake. Ik laat mijn vrijheid van meningsuiting beperken. Dus of ik nu 13 berichten of meer in dit topic plaats doet niet ter zake. Ik heb gereageerd op het geschreve van forumleden. Dus ik draag ook in dit verband een steentje bij om dit topic leven in te blazen. Ik heb nooit aangegeven dat ik gefrustreerd ben door het feit dat niet iedereen een direct antwoord geeft op de door mij gestelde vragen. Een aantal leden hebben wel gereageerd en vinden het wel zinvol. Een moderetor heeft wel degelijk af te wegen of een topic doorgaat of niet gezien de belangen van de dealers en die trouwens ook tegelijkertijd importeurs kunnen zijn. Iedere poster zal zelf verantwoording moeten afleggen voor wat hij of zij schrijft, een modertor kan lijkt me moeilijk beoordelen of de tekst al dan niet schadelijk is. Als voelt hij zich wel verantwoordelijk. En nu ik er is zo over nadenk is het best aardig om over de zin of onzin te discussieren van zo'n topic, we zijn er in iedergeval mee bezig en misschien komen we er wel uit. En dat dit topic volgens velen niet werkt heeft niks te maken met het feit dat ik audioliefhebbers niet begrijp! Over straffe uitspraken gesproken, maar heeft inderdaad eerder te maken met een stukje integriteit. Een mening kan subjectief zijn, maar diekunje objectieveren door dat bijvoorbeeld meer leden het eens kunnen zijn met een bepaald standpunt. bepaalde eisen formuleren over wat een goede zaak nu precies moet bezitten. En tot slot iedereen is wel bekend met De michelin ster, de eerste ster is voor het eten, de tweede voor de kok en de derde is geloof ik een internationaal verkregen ster. In deze gids kun je precies zien wanneer iets minder of beter is geworden. En waarom kan dit dan wel en bij audio niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts