gruiter Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Zij bedient ons ook al langer En haar avond kon niet meer stuk Zij: "Wilt u misschien een pepermuntje?" Lestat: "Van jou altijd!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Ik sluit mij bij de posters hiervoor aan: het was wederom heel gezellig! Leuk om weer wat HEARDERS de hand te schudden, waarbij ik Audiopaul voor Speedyandre uitmaakte , terwijl ik nogal wat extra hits op mijn site te danken heb aan de link op zijn site..... Sorry Paul . En leuk om weer te zien: Lestat, en Gruiter, en Hansko, en Hans van Liempt, en Sodejuu, en Kappa7, en Audiofreak... Helaas is deze draad m.i. ondergewaardeerd. Het zou een goed hulpmiddel kunnen zijn om mede HEARDERS te kunnen herkennen en dus te ontmoeten. Ome Henk heb ik helaas gemist (wassie er wat later?), maar dus ook eerdere posters hier. Had ook wel even kennis willen maken met Tubejack en anderen..... Maar goed, volgende keer beter Ook ik heb Rick Paap gemist, maar de invulling van de grote luisterruimte was er wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
symfo Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Wij waren inderdaad na de soep al weg. Zijn wat eerder gaan eten omdat er een van ons helaas s'nachts moest werken. Verder een leuke dag gehad. Perfekt geregeld weer allemaal. Ik hoorde in de wandelgangen dat Henk de Blue Amp Surzur op dit moment wel heel mooi vindt spelen ????? Misschien lang moeten inspelen???? Henk????? Groeten en misschien tot Zaterdag symfo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 [...] En ze stond er toch maar op... De reactie hierop was iets in de trant van @$#&*%(^@%*&($#)*&, na vertaling komt dat neer op iets als potverdriedubbeltjes in HEAR-taal. Mocht je volgende week ook in Rotterdam zijn, draag al vast een helm... Hahaha! Doe ik! Ik dacht dat het met zo'n lage resolutie niet meer erg zou zijn... Zeg d'r maar dat het juist leuk was dat er dit jaar meer vrouwen waren, dat moeten we toch ook posten hear! Waarschijnlijk tot volgende week! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Na al dit fraais, wat kan ik nog toevoegen Ik heb vooral geprobeert h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Ik heb ongeveer dezelfde speakers (wat oudere hoek-Klipschen) dit veel beter horen doen. Inderdaad ongeveer dezelfde speakers, units en kast gewoon hetzelfde, echter een compleet ander filter om mid en hoog problemen op te lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Ik veel nieuwe dingen kunnen zien bij Henk. De gastvrijheid was natuurlijk weer top. De systemen, tja de set met klips daar was iets mee het speelde niet echt lekker Monitor Audio vond ik deze keer erg goed. De nieuwe speaker had ook potentie. En natuurlijk lekker plaatjes gekocht Rick Paap en zijn mensen heb ik erg gemist, de aanstekelijkheid en de fun die deze mensen hebben is toch iets speciaal. Waarom ze dit jaar niet meededen weet ik niet. Henk en Aleida bedankt voor de gastvrije ontvangst en tot volgend jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clearaudiolover Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Ik veel nieuwe dingen kunnen zien bij Henk. De gastvrijheid was natuurlijk weer top. De systemen, tja de set met klips daar was iets mee het speelde niet echt lekker Monitor Audio vond ik deze keer erg goed. De nieuwe speaker had ook potentie. En natuurlijk lekker plaatjes gekocht Rick Paap en zijn mensen heb ik erg gemist, de aanstekelijkheid en de fun die deze mensen hebben is toch iets speciaal. Waarom ze dit jaar niet meededen weet ik niet. Henk en Aleida bedankt voor de gastvrije ontvangst to volgend jaar. Volgende week bij de pluimgraaff luistershow is dynamic solutions wel vertegenwoordigd! Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxertwin Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Om te beginnen wil ik graag IEDEREEN bedanken voor de geweldige sfeer in Sneek. Daar heb je altijd de volgende ingredi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 En dan AC/DC....Thomas & ik zijn van hetzelfde bouwjaar 1964...Dat schept een band, ook met jeugdsentimenten en - zonden...Dat moet gewoon hard en gemeen zijn toch...? Dat AC/DC luid moet klinken ben ik het volledig mee eens. Het laatste concert was minimaal 120Db op een meter op 10 van het podium. Gemeen klonk het echter niet. Ondanks dat er ook hier weelderig gebruik gemaakt werd van hoorns klonk het bij het concert toch echt een stuk natuurlijker dan wat de Klipschen neer wisten te zetten, en dan heb je het ook echt niet over hoornsystemen van 10 keer zo duur als de Klipsch hoorns, ja alles bij elkaar mss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Mensen die thuis zijn gebleven hebben wat gemist en kan ik aanraden wellicht een volgende keerzeker langs te gaan. Vriendelijke groet, Jack Buitengewoon vriendelijk Jack, maar daar pas ik voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Wat ik vreemd vind is het volgende. Het klonk allemaal nergens naar. Toch was het zeer geslaagd. Moet ik dan concluderen dat men niet voor de apparatuur cq muziek gaat, maar uitsluitend om te oudehoeren? Bestaat de, zogenaamde, hobby uitsluitend uit ouwehoeren met mensen over muziek en audioapparatuuur? Vaak wel heb ik het idee. Haudio heeft op dit forum hoog opgegeven over die grote Klipsch luidsprekers en over die Isophon luidsprekers. Maar in zijn eigen tempel komen ze blijkbaar niet aan het klinken. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 @HPMD: Ondanks dat de duurste installatie niet klonk in mijn oren was het idd toch een geslaagde dag. De Isophon's vond ik wel heel behoorlijk presteren. Dat ik mijn installatie er niet voor in zou willen ruilen is een ander verhaal, maar die sets (2 stuks) vond ik zeker goed klinken. Daarbij ga je naar zo'n dag voor de gezelligheid. Met zoveel mensen in een ruimte word serieus luisteren toch al niet veel. Al zou iedereen zijn mond dicht houden maken 50 mensen toch nog een hoop geluid, door alleen al te ademen. Luisteren doen we thuis. Op zo'n dag doe je wat indrukken op van wat je eventueel thuis eens zou willen beluisteren. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 maart 2009 Report Share Posted 23 maart 2009 Nou, daar gaan we dan. 's Morgens vroeg vertrokken vanuit het Midden-Limburgse op weg naar Sneek. Mark had er al een ritje opzitten vanuit het echte zuiden des lands en samen vertrokken we naar Arnhem om daar Audiopaul in te laden. Bij Paul aangekomen hebben eerst moegen genieten van een lekkere kop koffie en van zijn nieuwste aanwinst, een stel Link to comment Share on other sites More sharing options...
OpaHenk Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Beste allemaal, Ook dit jaar weer een mooie en vol bezochte Analoge Show.Het verheugd mij iedere keer weer, oude en nieuwe gezichten te mogen verwelkomen. Wij, Henk, Marten Jan en ik ,zijn met maandenlange voorbereidingen zeer tevreden over de hele afloop van de show.Het klonk overal lekker, hoewel niet iedereen de zelfde mening is, maar ja, ook niet iedereen lust erwtensoep. Ik heb er in ieder geval van genoten en weet waarvoor ik al die stress op mij genomen heb.Tevreden mensen en blijde gezichten. Hier doe ik het voor. Mijn dank aan mijn broer en schoonzus,die onvermoeid er voor zorgden dat iedereen zijn drankjes en hapjes kreeg. Eric voor zijn hulp bij de demo's en natuurlijk Marten Jan , die vrijdag morgen eerst nog Maurizio van Schiphol heeft opgehaald. met vriendelijke groet Aleida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Beter laat dan nooit......... Een bedankje aan Henk, Aleida, Marten Jan en alle anderen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad, al heb ik meer staan kleppen en roken dan dat ik iets beluisterd heb. Nog wel even een opmerking: het uiterlijk van de Raven phono pre vind ik fantastisch! Beetje Philips-Revox-achtig jaren '60, heerlijk. Niets aan veranderen svp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Beter laat dan nooit......... Een bedankje aan Henk, Aleida, Marten Jan en alle anderen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad, al heb ik meer staan kleppen en roken dan dat ik iets beluisterd heb. Nog wel even een opmerking: het uiterlijk van de Raven phono pre vind ik fantastisch! Beetje Philips-Revox-achtig jaren '60, heerlijk. Niets aan veranderen svp! Maak die Raven phono dan in 2 uitvoeringen. 1 "hedendaags" strak uiterlijk (net zoals de voeding voor de platenspelers) en het huidige, "'t is net alsof het een schoolprojectje was"-uiterlijk, voor Sander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Maak die Raven phono dan in 2 uitvoeringen. 1 "hedendaags" strak uiterlijk (net zoals de voeding voor de platenspelers) en het huidige, "'t is net alsof het een schoolprojectje was"-uiterlijk, voor Sander Tsja, mijn smaak was het ook niet qua uiterlijk... Gelukkig verschillen smaken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Maak die Raven phono dan in 2 uitvoeringen. 1 "hedendaags" strak uiterlijk (net zoals de voeding voor de platenspelers) en het huidige, "'t is net alsof het een schoolprojectje was"-uiterlijk, voor Sander Tsja, mijn smaak was het ook niet qua uiterlijk... Gelukkig verschillen smaken! Mijn smaak ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand het wel mooi vind. Het is wel bijpassend bij een ouderwets iets als een platenspeler, alleen weer jammer dat het zo afwijkt van hun tafelontwerpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Ik vond persoonlijk de zwarte raven die naast de transrotor stond het mooiste. Ik heb een perfecte dag gehad. Het was alleen veel te snel voorbij. Maar je kan niet alles hebben nietwaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Maak die Raven phono dan in 2 uitvoeringen. 1 "hedendaags" strak uiterlijk (net zoals de voeding voor de platenspelers) en het huidige, "'t is net alsof het een schoolprojectje was"-uiterlijk, voor Sander Joh, er zijn al zoveel van die strakke zwarte kastjes....... Dan vind jij Nagra ws. ook niet te pruimen qua uiterlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 Maak die Raven phono dan in 2 uitvoeringen. 1 "hedendaags" strak uiterlijk (net zoals de voeding voor de platenspelers) en het huidige, "'t is net alsof het een schoolprojectje was"-uiterlijk, voor Sander Joh, er zijn al zoveel van die strakke zwarte kastjes....... Dan vind jij Nagra ws. ook niet te pruimen qua uiterlijk? Tja, ik hou nou eenmaal van minder opvallend en zeker niet van "amateuristisch" of quasi ouderwets (retro) als het om dergelijke apparatuur en bedragen gaat (ik walg van de retro seventies style die je tegenwoordig vaak tegenkomt, niet alleen bij audioapparatuur maar ook bij behang en meubels etc.) De Nagra's zien er gewoon goed en professioneel uit. Niks mis mee. Als ik zelf iets bouw, dan besteed ik ook meer dan teveel tijd aan het uiterlijk. Dat moet zowel functioneel als ook "niet amateuristisch" uitzien, en het liefst zo strak mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 (ik walg van de retro seventies style die je tegenwoordig vaak tegenkomt, niet alleen bij audioapparatuur maar ook bij behang en meubels etc.) Dan vind jij deze waarschijnlijk ook niet mooi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 Die "houten" plankjes erlangs vind ik idd helemaal niks. Het front is wel om aan te zien, niet teveel tekst en niet overladen met knopjes. Ik weet niet of je weet hoe die TW-Acustic Phono eruit ziet, daarom is hier een plaatje van dat ding (niks over de klankkwaliteit trouwens) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 Die "houten" plankjes erlangs vind ik idd helemaal niks. Het front is wel om aan te zien, niet teveel tekst en niet overladen met knopjes. Nee, die plankjes hoeven van mij ook niet, maar verder vind ik 'm wel mooi. In het zwart is ie ook mooi en zijn die plankjes ook wat minder opvallend: Ok, dit is stiekem de S2000 en die grijze was een S1000... Ik weet niet of je weet hoe die TW-Acustic Phono eruit ziet, daarom is hier een plaatje van dat ding (niks over de klankkwaliteit trouwens) Ja, ik had 'm ff opgezocht, gisteren. Lijkt wel op mijn labvoeding, die ik bij een praktijkvak moest maken in m'n 1e studiejaar. Mooi is anders... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts