jepe! Posted 21 maart 2009 Report Share Posted 21 maart 2009 Ik heb mijn marantz Sa 8400 vorig jaar laten aanpassen door Sound Evolution. Afgezien van het feit dat dit een klien drama was- speler bijna een jaar kwijt en aantal afspraken niet nagekomen- was het hoog van de speler nogal aan de scherpe kant geworden. Geluid was op ander punten wel verbeterd: betere soudstage en laag was minder wollig. Zijn er hier mensen die een idee hebben hoe door aanpassingen het hoog minder schel kan worden? En waar ik dit zou kunnen laten doen? Zelf doen is voor mij geen optie. Ik kan niet solderen en ben a-tachnisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 maart 2009 Report Share Posted 21 maart 2009 Neem eens contact op met forumlid KT88. Die weet er vast raad mee, en voor een heel schappelijke prijs. Geen high-end prijzen, maar een normaal uurloon. Ook te contacten via http://www.audioconsultancy.nl/ Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 22 maart 2009 Author Report Share Posted 22 maart 2009 Neem eens contact op met forumlid KT88. Die weet er vast raad mee, en voor een heel schappelijke prijs.Geen high-end prijzen, maar een normaal uurloon. Ook te contacten via http://www.audioconsultancy.nl/ Mvg. Miracle. Dank voor info. Wist niet dat KT88 ook cd spelers deed. Zal contact opnemen. Zijn er meningen over de vraag of een sacd speler is bij te tunen zodat het hoog minder schel is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 kijk eens naar de uitgangscondensator. Bas zette er bij mij een Black Gate NiHX in, en dat was geen feest. KT88 kan daar zeker wat leukers mee doen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted 22 maart 2009 Author Report Share Posted 22 maart 2009 kijk eens naar de uitgangscondensator. Bas zette er bij mij een Black Gate NiHX in, en dat was geen feest. KT88 kan daar zeker wat leukers mee doen. groet Ah dat is dan al goed nieuws. Ik ben nl een beetje bang voor een heel nieuw ontwerp en ik wil er niet weer een hele hoop geld in stoppen, zeker gezien het feit dat de speler cd's niet zo goed pakt. (sacd's wel) Dank voor de info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts