whyami Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 Hoewel zeer tevreden met m'n draaitafel/phono-trap combinatie gaat het op een gegeven moment toch kriebelen. Daarom de afgelopen maanden wat geexperimenteerd met ander element en phono-trapje. Dat bleek allemaal niet het ware dus weer terug naar de oude situatie. Maar nu klinkt het niet meer zoals het klonk. De echte betrokkenheid lijkt verdwenen, de glans in het het hoog, de rondheid en druk in het (mid)laag, ze zijn er niet meer. Element volgens mij goed afgesteld, arm op de juiste hoogte, alles op z'n oude plaats. Wel tussendoor een keer, op aanraden, de naald van mijn Benz-Ace met vloeistof (Last?) behandeld, deed ik nooit, gebruikte altijd alleen maar een borsteltje. Ik weet niet meer hoe verder, zou tijdens die 'vloeistof-behandeling' van de naald iets mis gegaan kunnen zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 22 maart 2009 Report Share Posted 22 maart 2009 misschien dat je de stekker van de phonotrap eens om moet draaien scheelt soms dag en nacht... Link to comment Share on other sites More sharing options...
clearaudiolover Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 Hoewel zeer tevreden met m'n draaitafel/phono-trap combinatie gaat het op een gegeven moment toch kriebelen. Daarom de afgelopen maanden wat geexperimenteerd met ander element en phono-trapje. Dat bleek allemaal niet het ware dus weer terug naar de oude situatie. Maar nu klinkt het niet meer zoals het klonk. De echte betrokkenheid lijkt verdwenen, de glans in het het hoog, de rondheid en druk in het (mid)laag, ze zijn er niet meer. Element volgens mij goed afgesteld, arm op de juiste hoogte, alles op z'n oude plaats. Wel tussendoor een keer, op aanraden, de naald van mijn Benz-Ace met vloeistof (Last?) behandeld, deed ik nooit, gebruikte altijd alleen maar een borsteltje. Ik weet niet meer hoe verder, zou tijdens die 'vloeistof-behandeling' van de naald iets mis gegaan kunnen zijn? je hebt de tafel dus wel verplaatst? Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 25 maart 2009 Report Share Posted 25 maart 2009 Je weet zeker dat alles weer volgens de oude situatie is? Naaldkracht, vta etc goed ingesteld? Er zijn heel veel mogelijkheden. groet James Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts