Guest KT88 Posted 26 maart 2009 Report Share Posted 26 maart 2009 Ik had het hier niet over belastinggevoeligheid, maar meer over RFI. De UcD is een witte raaf wat dat betreft, maar ik heb hier D versterkers gehad die radio-ontvangst en DECT-telefonie onmogelijk maakten als je bepaalde kabels of -lengtes eraan hing. Of over het kastje heen. Dat dat iets met je uiteindelijke geluid doet in sommige gevallen (terugwerking de bron in) hoeft hopelijk geen betoog. Overigens ben ik niet van mening dat klasse A versterkers per definitie een zeer lage uitgangsimpedantie hebben, dat wordt niet uitsluitend door de biasstroom bepaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strzel Posted 6 april 2009 Author Report Share Posted 6 april 2009 Zo, Binnen een week kwamen de AntiCables aan uit de VS. Keurig door de douane zonder importheffing of iets dergelijks. Het is wat raar spul om mee te werken omdat het zo inflexibel is. Omdat je de plus en min kabels moet vervlechten verlies je snel lengte. Ik dacht de lengtes ruim bemeten te hebben, maar het bleek dat ik de afstand tussen speaker en versterker maar net halade. Na een kleine anderhalve week kan ik positief berichten over de AntiCable. Het is niet zo dat er ineens een nieuwe wereld opengaat, maar de kabel doet wat ie moet doen. Niets toevoegen aan het geluid (kan immers niet), maar vooral niets weglaten. Het laag met de AntiCable is strak en het hoog komt helder door. Dat laatste duidelijk beter dan mijn oude kabels. Het stereobeeld is breed en alle instrumementen zijn ruimtelijk goed geplaatst. Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt. Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Zo, Binnen een week kwamen de AntiCables aan uit de VS. Keurig door de douane zonder importheffing of iets dergelijks. Het is wat raar spul om mee te werken omdat het zo inflexibel is. Omdat je de plus en min kabels moet vervlechten verlies je snel lengte. Ik dacht de lengtes ruim bemeten te hebben, maar het bleek dat ik de afstand tussen speaker en versterker maar net halade. Na een kleine anderhalve week kan ik positief berichten over de AntiCable. Het is niet zo dat er ineens een nieuwe wereld opengaat, maar de kabel doet wat ie moet doen. Niets toevoegen aan het geluid (kan immers niet), maar vooral niets weglaten. Het laag met de AntiCable is strak en het hoog komt helder door. Dat laatste duidelijk beter dan mijn oude kabels. Het stereobeeld is breed en alle instrumementen zijn ruimtelijk goed geplaatst. Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt. Groet goed nieuws, gefeliciteerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 15 april 2009 Report Share Posted 15 april 2009 Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt.Groet Ga je die nu ook "van binnen" monteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 april 2009 Report Share Posted 16 april 2009 Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt.Groet Ga je die nu ook "van binnen" monteren? Waarom niet? Alleen denk ik dat ie terug komt op anticable op de tweeters. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 16 april 2009 Report Share Posted 16 april 2009 Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt.Groet Ga je die nu ook "van binnen" monteren? Waarom niet? Het trillen van de stugge kabels in de luidsprekerkast kan ervoor zorgen dat de soldeerverbindingen van de kabel aan de units breken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 april 2009 Report Share Posted 16 april 2009 Kortom, gezien de prijs een heel goede keus. Wellicht dat er de komende tijd, bij verder inspelen nog wat aan toe te voegen valt.Groet Ga je die nu ook "van binnen" monteren? Waarom niet? Het trillen van de stugge kabels in de luidsprekerkast kan ervoor zorgen dat de soldeerverbindingen van de kabel aan de units breken. Dat zal zeker weten heel erg meevallen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barttt Posted 9 maart 2019 Report Share Posted 9 maart 2019 Beste allemaal. Ik ben opzoek naar een bedrijf die voor mij de interne bekabeling van mn speakers kan vervangen, en evt vervangen van een beter fiter. Heeft iemand daar een tip voor. Kom zelf uit Brabant. Groet Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 10 maart 2019 Report Share Posted 10 maart 2019 Speakerland in Oss, of Speakerkits in Dortrecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts