james bond Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Dag allemaal, Ik ben bezig met het modificeren van een phono 1 er ziten nu NE5534P opamps in welke zijn geschikt om er voor in de plaats te zetten? Met vriendelijke groet James Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Dag allemaal, Ik ben bezig met het modificeren van een phono 1 er ziten nu NE5534P opamps in welke zijn geschikt om er voor in de plaats te zetten? Met vriendelijke groet James James heb jij wel eens eerder opampjes gesoldeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Dag allemaal, Ik ben bezig met het modificeren van een phono 1 er ziten nu NE5534P opamps in welke zijn geschikt om er voor in de plaats te zetten? Met vriendelijke groet James Vraag eens aan KT88 heeft mijn phono 1 gemod en toen zijn er verschillende opamps geprobeerd door hem Jouw mods vragen mss om andere opamps dan die in mijn Phono 1 zitten succes Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 24 maart 2009 Author Report Share Posted 24 maart 2009 Ja, Die stip is HEEEEL belangrijk... oftewel er is maar 1 goede manier om ze erin te zetten. (uit ervaring achtergekomen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 24 maart 2009 Report Share Posted 24 maart 2009 Let erop dat de voedingsspanning intern op +/- 20...22V staat, die moet je ook omlaag brengen. De NE5534 kan +/- 22V hebben, de meeste andere opamps minder. Zie verder je PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 24 maart 2009 Author Report Share Posted 24 maart 2009 Ben er al achter dat mijn technische kennis hier te kort schiet. Op zich ben ik al erg tevreden met wat ik nu heb. Natuurlijk kan het altijd beter. Daarom ga ik kijken wat KT88 er van kan maken...... groetjes James. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts