Raycords Posted 29 maart 2009 Report Share Posted 29 maart 2009 Hallo, Weet iemand misschien of je voor een Luxman L-30 nog ergens een volume potmeter kan kopen ? Of kan er ook een ander merk/type potmeter in ? Ik heb eerst wat contactspray gebruikt om het gekraak te voorkomen maar na een aantal weken is het gekraak weer terug. Alvast bedankt, Raymond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 29 maart 2009 Report Share Posted 29 maart 2009 Hallo, Weet iemand misschien of je voor een Luxman L-30 nog ergens een volume potmeter kan kopen ? Of kan er ook een ander merk/type potmeter in ? Ik heb eerst wat contactspray gebruikt om het gekraak te voorkomen maar na een aantal weken is het gekraak weer terug. Alvast bedankt, Raymond. @ raymond, Ik heb even gekeken via Aswo voor een originele, die ze dus niet meer leveren. Ongetwijfeld kan er een ander in, maar dan moeten de technicie hear even replyen... Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 maart 2009 Report Share Posted 29 maart 2009 en als er geen vervanging mogelijk is, kan je vaak nog (heeeeeeel voorzichtig) het ding demonteren en schoonmaken etc. is ff werk, kan wel. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 maart 2009 Report Share Posted 30 maart 2009 hier misschien ? http://www2.cgi.se/audio/ is de zelfde als in de L81 fabrikaat Alps ik heb de mijn met puur luchtdruk ding geschoont en dot ut nog al zoon 31 jaar ................................. optie 2 is even bij Johan Ketelaar informeren .......................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts