ejverf Posted 1 april 2009 Report Share Posted 1 april 2009 Goedendag, Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb een philips cd304 cd-speler. Hij heeft het volgende probleem: Het begon met het kraken in het geluid bij het afspelen van een cd. Nu ik hem nog een keer wilde testen om te kijken wat er aan de hand kan zijn, kwam er helemaal geen geluid meer uit. Heb ook al een andere ingang op de versterker geprobeerd, maar helpt niets. Heb de solderingen bekeken en de meeste zijn al eens doorgesoldeerd. Dit heb ik bij een vorige reparatie reeds gedaan. kabel doorgepiept ook OK. Iemand enig idee waar ik moet zoeken?? Alvast bedankt, Groeten, Eeuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 april 2009 Report Share Posted 1 april 2009 Goedendag, Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb een philips cd304 cd-speler. Hij heeft het volgende probleem: Het begon met het kraken in het geluid bij het afspelen van een cd. Nu ik hem nog een keer wilde testen om te kijken wat er aan de hand kan zijn, kwam er helemaal geen geluid meer uit. Heb ook al een andere ingang op de versterker geprobeerd, maar helpt niets. Heb de solderingen bekeken en de meeste zijn al eens doorgesoldeerd. Dit heb ik bij een vorige reparatie reeds gedaan. kabel doorgepiept ook OK. Iemand enig idee waar ik moet zoeken?? Alvast bedankt, Groeten, Eeuwe KT88 is je man wat mij betreft. kent de 304 ook goed want ik heb er een tijd terug nog een langsgebracht. nee bart niet jou 304mk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 1 april 2009 Report Share Posted 1 april 2009 Op voorwaarde dat het loopwerk zelf nog OK is en de laserunit voldoende output geft, kan dit eigenlijk alleen maar in het digitale filter zitten. Dat is een IC wat nog wel eens stuk raakt. Is dit een 304 mkI of mkII? Dat scheelt nogal, de MkI heeft de dubbele TDA1540 en de MkII heeft de TDA1541 met SAA7220P/A. Ik heb die dingen nog wel liggen ergens, maar het is sneller en dus goedkoper om de gehele print even om te zetten. Die uit een 104 is dezelfde als de 304 MkI. Is het een MkII, dan moet er echt even een SAA7220P/B ingesoldeerd worden, die is helaas niet zo heel goedkoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 april 2009 Report Share Posted 2 april 2009 need i say more Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 april 2009 Report Share Posted 2 april 2009 nee bart niet jou 304mk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts