Jump to content

Interlink advies gezocht

boy2
 Share

Recommended Posts

Hallo daar.

Op het gevaar af saai te zijn wil ik toch die aloude vraag maar weer eens stellen: welke interlink kan ik het beste nemen?

Tot voor kort had ik een Marantz CD-75 (voor de rest zie mijn profiel), en als interlink de van den Hul Integration Hybrid.

Sinds een paar dagen heb ik een Meridian 508.24. Klinkt perfect allemaal... dacht ik.

Nu kwam er vanavond een vriend van me langs, en die had zijn interlink, een van de Hul Integration Gold, meegenomen.

Met die interlink klonk het een heel stuk beter weer... *zucht* Veel gedetailleerder, opener, dieper en voller laag, (bijna te) helder hoog.

Ik moet dus een andere. Maar.. welke? Er zijn er zo veel. Ik wil graag dat opene en gedetailleerde wat ik nu ook met de Gold heb gehoord, maar het hoog mag iets ingetogener.

Qua budget wil ik eigenlijk niet boven de 500 euro gaan.

Alvast weer bedankt allemaal,

Groeten,

Boy.

Dag oom Henk *op schoot zit*

Bedankt voor Uw advies hoor. Alleen... kunt U die dealers dan ook toespreken? Ik heb vandaag eens ernstig over het web gesurfed, en kom er dan op uit dat ik bijvoorbeeld wel eens een Cardas tegen een Fabel Art en een Acoustic Zen wil vergelijken.

Een watteh? Ja precies, dat zeggen die dealers (home fidelity, hobo) dan ook. Aargh! Er zijn duizend interlinks, en maar een paar winkels. De

Ik moet boyII gelijk geven dat de meeste dealers een beperkt aantal merken interlinks hebben. Dus als je een bepaald merk zoekt kan het beetje jammer zijn, maar ja zoals Ome Henk al zij het gaat niet om het merk maar om het geluid. Tuurlijk zitter er klankmatige verschillen tussen (heb zelf ook de vd Hul gold gehoord en klinkt toch weer anders dan bijv een audioquest) maar deze zijn over het algemeen niet groter dan verschillen in de verschillende kabels van een merk. De enige mogelijkheid is langsgaan bij je(een) dealer vertellen wat je probleem is, hij komt met een paar voorstellen cq kabels die neem je mee probeer je, ben je niet teverden ga je terug en probeer je wat anders. Zo heb ik het ook gedaan en daar ben ik nog steeds teverden mee. O ja wat betreft dealer de kennis cq klantvriendelijkheid vindt ik belangrijker dan het assortiment kabels die die heeft dus als je nog een dealer zoek loop er verschillende af en kijk waar je je het beste bij voelt.

Groeten,

Matthias die liever ergens anders op schoot zit cool.gif

Bedankt allemaal voor jullie adviezen. Oh enneh Ome Henk, sorry hoor, als ik vervelend was. Het was als grapje bedoeld, maar blijkbaar niet zo overgekomen.

Heeft iemand dan een tip wat een goeie huisdealer zou kunnen zijn? Ik woon in Zaandam, maar Amsterdam en omstreken heb ik al uitgeput, geloof ik. Veel toch gerenommeerde zaken hebben maar weinig, of lijken een enkel merk te willen pushen.

Bedankt maar weer...

Geplaatst door boy2:

Bedankt allemaal voor jullie adviezen. Oh enneh Ome Henk, sorry hoor, als ik vervelend was. Het was als grapje bedoeld, maar blijkbaar niet zo overgekomen.

Heeft iemand dan een tip wat een goeie huisdealer zou kunnen zijn? Ik woon in Zaandam, maar Amsterdam en omstreken heb ik al uitgeput, geloof ik. Veel toch gerenommeerde zaken hebben maar weinig, of lijken een enkel merk te willen pushen.

Bedankt maar weer...

Pushen? Of wel gemeend advies? Heb je al een aantal van deze kabels geprobeerd? of is dat het uitgeput gedeelte? :( .

Groeten,

Matthias die liever andere dingen uitput

:P

Geplaatst door boy2:

Bedankt maar weer...

Pushen? Of wel gemeend advies? Heb je al een aantal van deze kabels geprobeerd? of is dat het uitgeput gedeelte? :( .

Groeten,

Matthias die liever andere dingen uitput

:P