Juul08 Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Beste allemaal, Ik heb twee nieuwe foamranden(8") gekocht en deze geprobeert erop te lijmen(op de achterkant, want zo zat het origineel ook...) Dit lukt niet zo goed... Het is er niet mooier op geworden.. Dus is het eigenlijk gewoon balen... Wat kost een nieuwe unit? 8 Inch, welke overige specificaties moet ik in het oog houden? Waar te kopen? Welke Kwaliteit te gebruiken...? Any Suggestions, tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 wat bedoel je met '' het is er niet mooier op geworden''. Als ze maar goed werken en een beetje goed uit de '' sweep '' komen. Simpel herstellen van randen volgens deze handleiding kan het eigenlijk niet fout gaan. Zelfs ik de grootste slortevos kreeg het voor elkaar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 3 april 2009 Author Report Share Posted 3 april 2009 wat bedoel je met '' het is er niet mooier op geworden''. Als ze maar goed werken en een beetje goed uit de '' sweep '' komen. Simpel herstellen van randen volgens deze handleiding kan het eigenlijk niet fout gaan. Zelfs ik de grootste slortevos kreeg het voor elkaar ! Nou ja, ik moet het morgen nog all emaal uitproberen.. Wil het nu even laten drogen.. Maar ik heb het niet bijzonder netjes gedaan, teminste, niet zo netjes als op de handleiding.. waardoor ik al gauw het vermoeden krijg dat het geluid niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als de concus maar goed in het midden zit. Gewoon testen met een sweep eerst zacht en dan steeds harder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juul08 Posted 4 april 2009 Author Report Share Posted 4 april 2009 dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als de concus maar goed in het midden zit. Gewoon testen met een sweep eerst zacht en dan steeds harder. Na het testen blijkt dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Door de rand los te maken en te re-conen (zie de link in mijn eerste post) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts