kappa7 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Mijn vader wil graag een draadloze hoofdtelefoon voor zijn verjaardag. Nu heb ik daar totaal geen kijk op om dat ik een hoofdtelefoon gewoon niet geschikt vind voor muziek. Het budget is max Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Mijn ervaring met die dingen is niet zo goed. Een koptelefoon met snoer voor hetzelfde geld zal altijd beter klinken. Ik heb hier ook een werkloze sennheiser staan. Qua geluid totaal niet mijn ding...... ze storen en de baterijen zijn zomaar leeg. groetjes James Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ik zou vooral je vader ook in de keuze betrekken. Hij moet 'm immers op z'n hoofd hebben, en dan is het (vind ik) erg belangrijk dat het ding comfortabel zit. Is misschien nog wel belangrijker dan de klank... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 5 april 2009 Author Report Share Posted 5 april 2009 Ik zou vooral je vader ook in de keuze betrekken. Hij moet 'm immers op z'n hoofd hebben, en dan is het (vind ik) erg belangrijk dat het ding comfortabel zit. Is misschien nog wel belangrijker dan de klank... Tja dat is misschien wel het beste maar dan is de verrassing er af. Nu maar hopen dat hij Hear niet leest . Hij heeft nu van die goedkope prul dingen die je bij een diskman krijgt en op zich vind hij dat prima alleen iets zonder snoer zou wel makkelijk zijn. De hoofdtelefoon wordt alleen maar gebruikt als hij achter de computer zit te werken thuis. Deze wordt dan gewoon op de uitgang van de geluidskaart aangesloten dus echt Hifi is het ook niet. Mijn moeder wil hem nu verrassen met een draadloos exemplaar en heeft mij op pad gestuurd om een goeie uit te zoeken. Dus ik hoop dat jullie nog idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Ik zou vooral je vader ook in de keuze betrekken. Hij moet 'm immers op z'n hoofd hebben, en dan is het (vind ik) erg belangrijk dat het ding comfortabel zit. Is misschien nog wel belangrijker dan de klank... Tja dat is misschien wel het beste maar dan is de verrassing er af. Nu maar hopen dat hij Hear niet leest . Hij heeft nu van die goedkope prul dingen die je bij een diskman krijgt en op zich vind hij dat prima alleen iets zonder snoer zou wel makkelijk zijn. De hoofdtelefoon wordt alleen maar gebruikt als hij achter de computer zit te werken thuis. Deze wordt dan gewoon op de uitgang van de geluidskaart aangesloten dus echt Hifi is het ook niet. Mijn moeder wil hem nu verrassen met een draadloos exemplaar en heeft mij op pad gestuurd om een goeie uit te zoeken. Dus ik hoop dat jullie nog idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 6 april 2009 Author Report Share Posted 6 april 2009 Ik zou vooral je vader ook in de keuze betrekken. Hij moet 'm immers op z'n hoofd hebben, en dan is het (vind ik) erg belangrijk dat het ding comfortabel zit. Is misschien nog wel belangrijker dan de klank... Tja dat is misschien wel het beste maar dan is de verrassing er af. Nu maar hopen dat hij Hear niet leest . Hij heeft nu van die goedkope prul dingen die je bij een diskman krijgt en op zich vind hij dat prima alleen iets zonder snoer zou wel makkelijk zijn. De hoofdtelefoon wordt alleen maar gebruikt als hij achter de computer zit te werken thuis. Deze wordt dan gewoon op de uitgang van de geluidskaart aangesloten dus echt Hifi is het ook niet. Mijn moeder wil hem nu verrassen met een draadloos exemplaar en heeft mij op pad gestuurd om een goeie uit te zoeken. Dus ik hoop dat jullie nog idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Ik zou vooral je vader ook in de keuze betrekken. Hij moet 'm immers op z'n hoofd hebben, en dan is het (vind ik) erg belangrijk dat het ding comfortabel zit. Is misschien nog wel belangrijker dan de klank... Tja dat is misschien wel het beste maar dan is de verrassing er af. Nu maar hopen dat hij Hear niet leest . Hij heeft nu van die goedkope prul dingen die je bij een diskman krijgt en op zich vind hij dat prima alleen iets zonder snoer zou wel makkelijk zijn. De hoofdtelefoon wordt alleen maar gebruikt als hij achter de computer zit te werken thuis. Deze wordt dan gewoon op de uitgang van de geluidskaart aangesloten dus echt Hifi is het ook niet. Mijn moeder wil hem nu verrassen met een draadloos exemplaar en heeft mij op pad gestuurd om een goeie uit te zoeken. Dus ik hoop dat jullie nog idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts