s_k Posted 11 april 2009 Report Share Posted 11 april 2009 [...]NAS ben ik niet zo kapot van, de laatste NAS die ik had had een eigen bestandssysteem. Niet handig als ej er een externe schijf aan hangt die je ook op PC's wil kunnen gebruiken... De oplossing is heel simpel. Stap over op Linux, of zoek uit hoe Windows toch iets kan met EXTx etc. Notabene: dat is allemaal OPEN source. Dus het KAN. Dat MS er niet(s) aan doet is wel begrijpelijk, maar niet vriendelijk. Er zijn volgens mij zat oplossingen buiten MS om. Een NAS is niet te kloppen als het om energiezuinigheid gaat. groetjes M rc Overstappen op Linux is nog geen optie. Ik gebruik PC's te veelzijdig om met alleen linux te kunnen leven. Begrijp me niet verkeerd, ik ben groot voorstander van 't besturingssysteem, maar het is nog geen Windows v.w.b. beschikbare software. En ook qua stabiliteit winnen mijn WindowsPC's het nog. Gebruiksgemak ook, maar da's ook een kwestie van inzet. Ik kan dossen, dus die terminal moet zo lastig niet zijn. Mijn NAS kon dus geen FAT/NTFS en is daarom teruggegaan . Niet in de laatste plaats omdat ik mijn HD met muziek mee wil kunnen nemen en bij anderen in wil kunnen prikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 april 2009 Report Share Posted 14 april 2009 Ik koos dat uit de lijst klassiek, met een hoge kwaliteit. Jammer genoeg wordt het muziekstuk zelf niet vernoemd.Ook jammer dat jouw Sagem geen FLACjes speelt. zo te zien. Nou die Sagem laat anders wel de componist en het muziekstuk zien in het display Vermoedelijk is het een bug in de software van de Opus. In het kader van Pasen had ik eens zin in de Mattheus (ja, gek he), en daarvan laat de Opus ook geen track-titels zien, waarschijnlijk door een raar teken erin, bv: I.Teil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts