Jump to content

De mooiste hoezen

buizenbart
 Share

Recommended Posts

L.S.

Het viel me op dat ik in het topic 'welke muziek staat er nu op?' kort na elkaar twee hoezen tot mijn favoriete bestempelde. Aanleiding voor een nieuw topic.

De twee waar het om ging:

Joy Division - Closer:

mainImage.jpg

Black Rebel Motorcycle Club - BRMC

BRMCCover.jpg

En nog een paar:

Sonic Youth - Goo

sonic-youth-goo-dl.jpg

Is trouwens 'overgetekend' van een bestaande foto. En heerlijk fout-cool, je zusters vriendje stelen

volgens mij heb ik dit topic ook een jaartje terug al gestart. moet eens zoeken dan kunnen ze wellicht beter achter elkaar geplakt worden :)

volgens mij heb ik dit topic ook een jaartje terug al gestart. moet eens zoeken dan kunnen ze wellicht beter achter elkaar geplakt worden :)

En als ik me niet vergis, is er toen een link gepost naar een eerder topic waarin ook al gevraagd werd naar de mooiste hoezen. Dit is versie 3 dus... ;)

En als ik me niet vergis, is er toen een link gepost naar een eerder topic waarin ook al gevraagd werd naar de mooiste hoezen. Dit is versie 3 dus... ;)

#$@$%)_*^)&%&%$$^@%#@ :ph34r::ph34r::ph34r: Denk ik ook eens een leuk idee te hebben... :rolleyes: Ik kwam net van mijn werk zal ik maar als verdediging opwerpen.. Op dit topic kan wmb een 'slotje'

............. Ik kwam net van mijn werk zal ik maar als verdediging opwerpen.. Op dit topic kan wmb een 'slotje'

Hmm ja dan kan het halve forum wel op slot........... mag van mij wel weer nieuw leven krijgen hoor.

Top vind ik nog steeds de schilderijen van Paul Paul Robberts op de hoezen van Sniff'n' the Tears.

The%20Game

Fickle%20Heart%20small.jpg

Hier de orginele paintings van Paul Roberts. Deze vind ik echt geweldig:

Fickle%20Heart.jpg

;)

Niet de mooiste, maar wel de meest dierbare die ik heb (mede door de bewondering voor de groep en de LP zelf):

d011932sltx.jpg

Jethro Tull - Thick as a brick

Een komplete krant als hoes......

wasdavoormuziek?

When an insane singer is really no more important than the guitar player's amplifier You got the Lizard. When a band creeps overhead like a deadly avalanche You definitely have the Lizard. When G.G. Allin's dooky-stained-audience-participation is only slightly more threatening You have got the Lizard yet again. And when a band's balls are as big as any heavy metal band yet they also enjoy boxing in pink leotards You have got The Jesus Lizard!

The Jesus Lizard myspace ;)

• 3 weeks later...