Dukejan Posted 13 april 2009 Report Share Posted 13 april 2009 Ik heb een vervelend probleem. Steeds wanneer ik mijn receiver (Marantz SR6200) aanzet hoor ik een zeer harde ruis. Het maakt niet uit op welke bron de receiver staat ingesteld. Uitzetten en aanzetten helpt niet en overschakelen naar een andere bron verhelpt het probleem niet meteen, maar na enkele pogingen is de ruis weg en blijft gedurende de hele tijd als de eiceiver aanstaat ook weg. De volgende keer als ik de receiver aanzet is er weer ruis. Wie kan me advies geven svp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 april 2009 Report Share Posted 13 april 2009 Lijkt me heel vervelend inderdaad. Denk dat ie stuk is... Heb ooit een Toshiba DVD-A speler gekocht (een oud top model van 1600 euro voor 399, nieuw, soort winkeldochter). Deze heeft ook kuren (soms gaat het geluid ontzettend ruisen). Een expert vertelde me ooit dat het iets met de voeding was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dream Posted 14 april 2009 Report Share Posted 14 april 2009 Als je denkt het zelf te kunnen, voorzichtig, kun proberen je contacten schoon te maken met alcohol of contactreiniger, dus ook je voedingsstekkers. Het lijkt wel eerder op een defect, mss slechte aarde, kijk even of dat goed zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts